Ακόμη περισσότερα κρουαζιερόπλοια θα επισκεφθούν το 2024 την Θεσσαλονίκη σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης, μέσω τηλεδιάσκεψης, υπό την Προεδρία του Εκτελεστικού Προέδρου Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνου Λιάγκου, με την ενεργό συμμετοχή του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΟΛΘ Α.Ε., Arie Koppelaar, και με τη συμμετοχή εκπροσώπων φορέων, συνεργατών και στελεχών της εταιρείας.
Στην συνεδρίαση ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη συνδεσιμότητα του Λιμένα της Θεσσαλονίκης και στη διεύρυνση της παροχής υπηρεσιών συνδυασμένων μεταφορών, στην ανάγκη άμεσης αναβάθμισης της υφιστάμενης σιδηροδρομικής υποδομής, στην αναπτυξιακή στρατηγική της ΟΛΘ Α.Ε. και στις συνέργειες με λιμένες διεθνούς σημασίας. Επιπλέον, επισημάνθηκε η αναπτυξιακή πορεία της Κρουαζιέρας, με 79 προγραμματισμένες αφίξεις για το 2024, ενώ το 2023 οι προγραμματισμένες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων ήταν 68.
ΟΛΘ: Επαναπροκήρυξε τον διαγωνισμό για επέκταση του προβλήτα 6
Οι συνεδριάσεις του Συμβουλίου Χρηστών Λιμένος Θεσσαλονίκης προσφέρουν τη δυνατότητα ενημέρωσης και γόνιμου διαλόγου μεταξύ των μελών της λιμενικής κοινότητας, γύρω από ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος και πρωτοβουλίες που στοχεύουν στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Λιμένα προς τους χρήστες του, αναφέρει ο ΟΛΘ.
Η εφοδιαστική αλυσίδα
Στη συνεδρίαση συμμετείχαν συνολικά 19 εκπρόσωποι από 18 φορείς, χρήστες και μέλη της ευρύτερης κοινότητας του λιμένα, οι οποίοι ενημερώθηκαν για τις πρόσφατες εξελίξεις σε σχέση με το επενδυτικό πλάνο της ΟΛΘ Α.Ε., τις επιχειρησιακές της μονάδες και πρωτοβουλίες με επίκεντρο τη βιωσιμότητα.
Σχολιάζοντας τις εργασίες της συνεδρίασης, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνος Λιάγκος, σημείωσε: «Με μία ακόμη συνεδρίαση επιβεβαιώθηκε η σπουδαιότητα του παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των χρηστών του Λιμένα της Θεσσαλονίκης και της ΟΛΘ Α.Ε. Κοινός στόχος και προτεραιότητα της λιμενικής κοινότητας παραμένει η απρόσκοπτη ανάπτυξη και ενίσχυση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας του Λιμένα της Θεσσαλονίκης. Στην κατεύθυνση αυτή, η συντονισμένη συνεργασία όλων των μελών της κοινότητάς του αποτελεί προϋπόθεση για την παροχή ενός εξελισσόμενου, αποδοτικού και αξιόπιστου δικτύου συνδυασμένων μεταφορών, που αναβαθμίζει την εφοδιαστική αλυσίδα της Νοτιοανατολικής, Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης».
Latest News
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα