Με συνεχή ισχυρή αύξηση των πωλήσεων, ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες της αμερικανικής αγοράς ομορφιάς, η Ulta Beauty, έχει θέσει ως στόχο τη διεθνή επέκταση. Για το λόγο αυτό προχώρησε σε κοινοπραξία με την Axo, που διαχειρίζεται παγκόσμια εμπορικά σήματα, για να ξεκινήσει και να λειτουργήσει το σήμα του στο Μεξικό το 2025.

«Η διεθνής επέκταση αποτελεί μια πρόσθετη, μακροπρόθεσμη ευκαιρία για την Ulta Beauty να επεκτείνει την εμβέλειά της και να αξιοποιήσει τη διαφοροποιημένη πρόταση αξίας», δήλωσε στο ChainStoreAge ο Dave Kimbell, CEO, ο οποίος περιέγραψε την Axo ως «έναν εξαιρετικά έμπειρο διαχειριστή» παγκόσμιων εμπορικών σημάτων.

L’Oréal: Προβλέπει «έκρηξη» της αγοράς ομορφιάς έως το 2030

Εντυπωσιακά μεγέθη

Η είδηση για την επέκταση συμπεριλήφθηκε στην ανακοίνωση των κερδών της Ulta για το τέταρτο τρίμηνο. Τα καθαρά κέρδη της λιανέμπορου αυξήθηκαν κατά 15,7% στα 394,4 εκατ. δολάρια ή 8,08 δολάρια ανά μετοχή για το τρίμηνο που έληξε στις 3 Φεβρουαρίου, έναντι 340,8 εκατ. δολαρίων ή 6,68 δολαρίων ανά μετοχή το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη ανά μετοχή 7,53 δολάρια.

Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,2% στα 3,55 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 3,53 δισ. δολάρια, κυρίως λόγω της αύξησης των συγκρίσιμων πωλήσεων, των ισχυρών επιδόσεων των νέων καταστημάτων, της ισχυρής αύξησης των λοιπών εσόδων και του οφέλους μιας επιπλέον εβδομάδας πωλήσεων στο οικονομικό έτος 2023, ανέφερε η εταιρεία. (Οι καθαρές πωλήσεις της 53ης εβδομάδας ήταν περίπου 181,9 εκατομμύρια δολάρια).

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,5%, λόγω της αύξησης των συναλλαγών κατά 4,5% και της μείωσης του μέσου εισιτηρίου κατά 1,9%. Για το σύνολο του έτους, η Ulta ανέφερε ότι οι καθαρές πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 9,8% στα 11,2 δισ. δολάρια. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 5,7%.

Μπρος-πίσω

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Ulta εξετάζει το ενδεχόμενο διεθνούς επέκτασης. Το 2019, ο λιανοπωλητής ομορφιάς ανακοίνωσε ότι θα επεκταθεί στον Καναδά, μόνο και μόνο για να κάνει πίσω από αυτά τα σχέδια το 2020, προκειμένου να «δώσει προτεραιότητα στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της στις ΗΠΑ».

Η υπαναχώρηση αυτή ήρθε στο αποκορύφωμα της πανδημίας, η οποία διατάραξε το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων και ανάγκασε πολλούς λιανοπωλητές να κλείσουν τις πόρτες τους για μήνες. Στην ερώτηση του RetailDive γιατί η εταιρεία λιανικής επέλεξε το Μεξικό αυτή τη φορά αντί του Καναδά, τα στελέχη είπαν ότι υπάρχουν μερικά ελκυστικά πράγματα για το Μεξικό.

«Μετά από προσεκτική αξιολόγηση πολλών ευκαιριών της αγοράς, πραγματικά αισθανθήκαμε ότι η αγορά του Μεξικού είναι το επόμενο βήμα για την Ulta Beauty», δήλωσε η Chief Operating Officer Kecia Steelman. «Τα συνοριακά καταστήματά μας έχουν πολύ, πολύ καλές επιδόσεις και νομίζω ότι είναι το επόμενο φυσικό βήμα για εμάς, καθώς συνεχίζουμε να επεκτεινόμαστε διεθνώς».

Η Ulta σχεδιάζει να ανοίξει 60 έως 65 καθαρά καταστήματα το 2024, μαζί με 40 έως 45 ανακαινίσεις και μετεγκαταστάσεις.

Εντός ΗΠΑ

Εκτός από το εξωτερικό, η Ulta επενδύει επίσης στα σημεία της στην αμερικανική επικράτεια. Ο λιανοπωλητής έκλεισε τη χρονιά με 510 καταστήματα Ulta Beauty at Target shop-in-shops, εγκαινίασε πολυτελείς σειρές ομορφιά και επέκτεινε τα προϊόντα ευεξίας στα καταστήματα, δήλωσε ο Kimbell.

Οι ισχυρές επιδόσεις του λιανοπωλητή, τόσο για το έτος όσο και για την περίοδο των εορτών, οφείλονται εν μέρει στην ισχυρή αγορά ομορφιάς, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της GlobalData Neil Saunders. Αλλά και στο γεγονός οτι ο beauty retailer δεν αδιαφόρησε για την εορταστική σεζόν -όπου παραοδισκαά παρατηρούνται οι μεγαλύτερες αυξήσεις πωλήσεων σε σχετικά προϊόντα-, αφού λάνσαρε διαφορετικές σειρές που απευθύνονταν σε διάφορα επίπεδα τιμών και βοήθησε στην τόνωση των παρορμητικών αγορών, σημείωσε ο Saunders.

Η ανάπτυξη του επόμενου έτους μπορεί να μην είναι τόσο εύκολη: ο Kimbell δήλωσε ότι η αγορά ομορφιάς αναμένεται να υποχωρήσει ελαφρώς το επόμενο έτος, επηρεάζοντας επακόλουθα και την ανάπτυξη της Ulta. Ο λιανοπωλητής το 2024 προβλέπει πωλήσεις έως και 11,8 δισεκατομμύρια δολάρια, μια αύξηση περίπου 5,4%, και comps από 4% έως 5%.

«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι ημέρες των εντυπωσιακών αυξήσεων στην ομορφιά είναι πίσω μας», δήλωσε ο Saunders. «Οι καταναλωτικές δαπάνες βρίσκονται υπό μεγαλύτερη πίεση και υπάρχει πολύ περισσότερος ανταγωνισμός χάρη στην επέκταση ανταγωνιστών όπως η Sephora και η Target, καθώς και μια σειρά από αναδυόμενες εταιρείες direct-to-consumer (DTC)».

Από τη φαρμακευτική στην ομορφιά

Η Ulta Beauty, Inc., παλαιότερα γνωστή ως Ulta Salon, Cosmetics & Fragrance Inc. και πριν από το 2000 ως Ulta3, ιδρύθηκε από τον Richard E. George, πρώην πρόεδρο της Osco Drug, Inc. και τον Terry Hanson.

Ο George εγκατέλειψε την εργασία του στην Osco το 1989 προκειμένου να αναπτύξει ένα επιχειρηματικό σχέδιο για ένα κατάστημα λιανικής πώλησης που θα προσέφερε προϊόντα ομορφιάς σε διαφορετικά επίπεδα τιμών. Άλλα στελέχη της Osco εντάχθηκαν στην επιχείρηση του George και του Hanson και συγκέντρωσαν 11,5 εκατομμύρια δολάρια σε επιχειρηματικά κεφάλαια. Η εταιρεία, που αρχικά ονομάστηκε Ulta3, ξεκίνησε το 1990 με πέντε καταστήματα στα προάστια του Σικάγο. Το όνομα άλλαξε από Ulta3 σε Ulta στα τέλη του 1999.

Ο George έφυγε από την Ulta3 το 1995 και ο Hanson έγινε ο, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Τον Δεκέμβριο του 1999, ο Lyn Kirby έγινε Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος και ο Charles «Rick» Weber έγινε Ανώτερος Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος Λειτουργίας και Οικονομικός Διευθυντής. Στις 25 Οκτωβρίου 2007, η εταιρεία εισήχθη στο χρηματιστήριο NASDAQ.

Το 2008, η εταιρεία άνοιξε ένα δεύτερο κέντρο διανομής στο Φοίνιξ της Αριζόνα. Το 2020 πριν από την πανδημία υπήρχαν 44.000 εργαζόμενοι. Από το 2021, η Ulta απασχολεί περίπου 37.000 άτομα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή