H startup Anthropic που υποστηρίζεται από την Amazon, και ιδρύθηκε από πρώην στελέχη έρευνας της OpenAI, κυκλοφόρησε το μεγαλύτερο νέο προϊόν της, το Claude Enterprise ειδικά για επιχειρήσεις.
Το Claude, στην αρχική του μορφή, είναι ένα από τα chatbots που, όπως το ChatGPT της OpenAI και το Gemini της Google , έχουν τραβήξει επάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα.
Γιατί η Google έμεινε πίσω από OpenAI και Anthropic στην τεχνητή νοημοσύνη
Από τότε που η Anthropic κυκλοφόρησε την πρώτη έκδοση του Claude τον Μάρτιο του 2023 έχει γίνει μία από τις πιο «καυτές» νεοφυείς επιχειρήσεις τεχνητής νοημοσύνης, με υποστηρικτές όπως η Google, η Salesforce και η Amazon και ένα προϊόν που ανταγωνίζεται άμεσα το ChatGPT τόσο στην επιχείρηση όσο και στον απλό καταναλωτή. Από τον Ιανουάριο, έχει εισαγάγει εφαρμογές για iOS και Android, μια προσαρμογή στο Team για επιχειρήσεις και μια διεθνή επέκταση στην Ευρώπη.
Οι GitLab, Midjourney και Menlo Ventures υπήρξαν όλοι χρήστες της (δοκιμαστικής) έκδοσης beta και πρώτοι πελάτες της Claude Enterprise, μαζί με τη North Highland Consulting και την Sourcegraph, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Anthropic. Το GitLab χρησιμοποίησε το προϊόν για τη δημιουργία περιεχομένου και την απάντηση σε αιτήματα για προτάσεις με πιο αυτοματοποιημένο τρόπο, δήλωσε στο CNBC ο Σκοτ Γουάιτ, διευθυντής προϊόντων στην Anthropic.
«[Προχωρούμε] σε έναν κόσμο όπου αυτά τα μοντέλα θα συμπεριφέρονται πολύ περισσότερο σαν εικονικοί συνεργάτες παρά σαν εικονικοί βοηθοί», είπε ο Γουάιτ.
Το Claude Enterprise επιτρέπει στους πελάτες να ανεβάζουν σχετικά έγγραφα με ένα πολύ μεγαλύτερο παράθυρο περιβάλλοντος από ό,τι πριν — το ισοδύναμο 100 συνομιλιών 30 λεπτών για πωλήσεις, 100.000 γραμμές κώδικα ή 15 πλήρεις οικονομικές αναφορές, σύμφωνα με την Anthropic. Το σχέδιο επιτρέπει επίσης «τροφοδοσία δραστηριότητας» σε υπερ-χρήστες μέσα σε μια εταιρεία να δείξουν στους νεότερους στην τεχνητή νοημοσύνη πώς να χρησιμοποιούν την τεχνολογία, είπε ο Γουάιτ.
Η τιμολόγηση θα εξαρτηθεί από τις ανάγκες κάθε οργανισμού, δήλωσε εκπρόσωπος της Anthropic στο CNBC, αλλά οι παράγοντες αυτοί θα περιλαμβάνουν την κλίμακα χρήσης, όπως ο αριθμός των χρηστών και ο όγκος των ερωτημάτων, και συγκεκριμένες απαιτήσεις χαρακτηριστικών όπως το βάθος ενοποίησης.
Το λανσάρισμα του Claude Enterprise ακολουθεί το λανσάρισμα της Anthropic τον Ιούνιο του πιο ισχυρού Claude 3.5 «Sonnet» και την κυκλοφορία του σχεδίου «Team» για μικρότερες επιχειρήσεις τον Μάιο.
Το σχέδιο Team είχε αναπτυχθεί τα τελευταία τρίμηνα και περιελάμβανε δοκιμές beta με μεταξύ 30 και 50 πελάτες σε κλάδους όπως η τεχνολογία, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, οι νομικές υπηρεσίες και η υγειονομική περίθαλψη, δήλωσε στο CNBC η συνιδρύτρια της Anthropic, Ντανιέλα Αμοντέι. Η ιδέα για την υπηρεσία γεννήθηκε εν μέρει από πολλούς από τους ίδιους πελάτες που ζητούσαν ένα αποκλειστικό εταιρικό προϊόν, σημείωσε η Αμοντέι.
Τον Ιούνιο, η Anthropic ανακοίνωσε επίσης τα “Artifacts”, τα οποία είπε ότι επιτρέπουν σε έναν χρήστη να ζητήσει από το chatbot Claude να δημιουργήσει, για παράδειγμα, ένα έγγραφο κειμένου ή έναν κώδικα και στη συνέχεια να ανοίξει το αποτέλεσμα σε ένα ειδικό παράθυρο.
Τα τεχνουργήματα ή οι «χώροι εργασίας» που επιτρέπουν στους χρήστες να «βλέπουν, να επεξεργάζονται και να βασίζονται στις δημιουργίες του Claude σε πραγματικό χρόνο», είναι ένα βασικό πλεονέκτημα για τους πελάτες της Claude Enterprise, είπε ο Γουάιτ στο CNBC. Πρόσθεσε ότι η δυνατότητα θα επιτρέψει στους εταιρεικούς πελάτες να δημιουργούν ημερολόγια μάρκετινγκ, να τροφοδοτούν δεδομένα πωλήσεων, να κάνουν πίνακες εργαλείων ή προβλέψεις, να σχεδιάζουν κώδικα για χαρακτηριστικά, να γράφουν νομικά έγγραφα, να συνοψίζουν περίπλοκες συμβάσεις, να αυτοματοποιούν νομικές εργασίες και πολλά άλλα.
Latest News
Σε κίνδυνο το 40% των θέσεων εργασίας από την ΑΙ - Τι δείχνει έρευνα του ΔΝΤ
Τα οφέλη από τη χρήση της AI είναι ζητούμενο αν θα διαχυθούν σε όλη την οικονομία ή θα τροφοδοτήσουν την κοινωνική και οικονομική ανισότητα
Πώς η Ελλάδα γίνεται κόμβος δεδομένων- Από τον Φάρο και τον Δαίδαλο μέχρι τα data centers
Η τεχνητή νοημοσύνη και η ανάγκη της για δεδομένα «φέρνει» και ένα κύμα επενδύσεων, από τα data centers και τα καλώδια οπτικών ινών μέχρι τον «Φάρο» και τον «Δαίδαλο»
Ήταν ο Χένρι Κίσινγκερ ένας «doomer» της τεχνητής νοημοσύνης;
Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ο Χένρι Κίσινγκερ μετατράπηκε σε εμπειρογνώμονα στην AI - Ένα μεταθανάτιο υστερόγραφο σε ένα θέμα που προκαλεί τριγμούς, σημειώνει ο Economist
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
«Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης επιτέλους επιβραδύνεται» - Τι προβλέπει τώρα ο CEO της Google
Θα χρειαστεί χρόνος για μια άλλη τεχνολογική ανακάλυψη για να θέσει ξανά την ΑΙ σε εξαιρετικά γρήγορη αναπυτξιακή ταχύτητα, προβλέπει ο CEO της Google Σουντάρ Πιτσάι
Πρώτα βήματα εισαγωγής της Τεχνητής Νοημοσύνης στις σχολικές αίθουσες
Το Αi4edu είναι το πρόγραμμα για την τεχνητή νοημοσύνη που αναπτύσσουν έξι οργανισμοί, από τέσσερα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η AI «επηρέασε» πωλήσεις 60 δισ. δολαρίων κατά την φετινή Cyber Week
Ρεκόρ πωλήσεων ύψους 314,9 δισ. δολαρίων παγκοσμίως καταγράφηκαν τη φετινή Cyber Week - Το 70% των διαδικτυακών αγορών παγκοσμίως πραγματοποιήθηκε μέσω φορητών συσκευών
Ξηροκώστας (SAP): Τεκτονικές οι αλλαγές που φέρνει στην αγορά η AI
Ο CEO της SAP Hellas, Ανδρέας Ξηροκώστας, στο περιθώριο του ετήσιου «SAP Innovation Day 2024» επισήμανε επίσης «το μεγάλο πρόβλημα της έλλειψης ανθρώπινων πόρων» ειδικά στον κλάδο της τεχνολογίας
Μεγάλο deal στους ημιαγωγούς ΑΙ μεταξύ TSMC - Nvidia για το εργοστάσιο της Αριζόνα
Τι συζητούν TSMC - Nvidia για τους ημιαγωγούς Blackwell και το νέο εργοστάσιο του ταϊβανέζικου τεχνολογικού κολοσσού στην Αριζόνα