Λιγότερες εισαγωγές χριστουγεννιάτικων ειδών από ό, τι θα περίμενε κανείς τέτοια περίοδο -λίγο πριν την κορύφωση της αγοράς των γιορτών- αποτυπώνονται για λογαριασμό μεγάλων αλυσίδων στις ΗΠΑ, όπως η Walmart.

Η Walmart

Ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στον κόσμο, έχει μειώσει κατακόρυφα τις εισαγωγές για τα Χριστούγεννα, παραλαμβάνοντας 340 τόνους που περιγράφονται ως «χριστουγεννιάτικα» είδη, στις ΗΠΑ, το δωδεκάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με τα στοιχεία εισαγωγών που παρέχονται αποκλειστικά στο Reuters από την ImportYeti. Η αλυσίδα λιανεμπορίου παρέλαβε σχεδόν τρεις φορές περισσότερα προϊόντα, τουλάχιστον 980 τόνους, τους προηγούμενους 12 μήνες έως το τέλος Σεπτεμβρίου του 2023, δείχνουν τα στοιχεία. Το αντίστοιχο 12μηνο του 2022, η Walmart εισήγαγε περισσότερα από 1.900 τόνους χριστουγεννιάτικων προϊόντων.

Walmart: Μεγέθη που… ζαλίζουν – Ο CEO που οδηγεί το νικηφόρο σερί

Ένας εκπρόσωπος της Walmart είπε στο Reuters ότι τα επίσημα αυτά δεδομένα «απαρτίζουν μόνο μια μερική εικόνα του τι λαμβάνουμε, λόγω της εξαίρεσης δεδομένων από την αγορά, τις εθνικές μάρκες και τα δεδομένα εγχώριων εισαγωγέων για ιδιωτικά brands, μεταξύ άλλων».

Τα στελέχη του αμερικανικού κολοσσού του λιανεμπορίου θα παράσχουν τις προοπτικές τους για την περίοδο των εορτών όταν η εταιρεία αναφέρει τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου στις 19 Νοεμβρίου, σύμφωνα με το Reuters.

«Χλιαρή» κατανάλωση

Ο επενδυτής της Walmart, Sizemore Capital Management, δήλωσε ότι η Walmart ελέγχει τακτικά δεδομένα σχετικά με τα πρότυπα δαπανών των αγοραστών, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων πιστωτικών καρτών.

«Έκαναν την έρευνα για τον καταναλωτή τους. Και αυτό στο οποίο κατέληξαν είναι ότι η περίοδος των διακοπών δεν θα είναι τόσο δυνατή», δήλωσε ο Charles Sizemore, επικεφαλής επενδύσεων στην εταιρεία.

Αν και στα δεδομένα εισαγωγής προϊόντων για την περίοδο των γιορτών δεν συνυπολογίζονται ηλεκτρονικά είδη, ρούχα ή άλλα γενικά εμπορεύματα, αυτό που δείχνει «είναι αρκετά προφανές», πρόσθεσε. «Αν η Walmart παραγγέλνει λιγότερα, περιμένουν ότι οι πωλήσεις θα είναι χλιαρές».

Οι έμποροι λιανικής «προβλέπουν μικρότερη αύξηση των πωλήσεων αυτές τις διακοπές από ό,τι είδαμε πέρυσι», δήλωσε ο Gerald Storch, σύμβουλος λιανικής και πρώην Target (TGT.N), που ανοίγει νέα καρτέλα, αντιπρόεδρος και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Hudson’s Bay.

Οι δαπάνες αυξάνονται μόνο σε είδη πρώτης ανάγκης

«Οι καταναλωτές έχουν λιγότερα χρήματα που απομένουν για διακριτικές αγορές», είπε ο ίδιος. Ενώ το σύνολο των ΗΠΑ οι καταναλωτικές δαπάνες αυξάνονται, «ορισμένοι σχολιαστές συνεχίζουν να συγχέουν τις συνολικές καταναλωτικές δαπάνες (συμπεριλαμβανομένων των αναγκών όπως η στέγαση ή η υγειονομική περίθαλψη) με τις διακριτικές δαπάνες».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή