Και η Coca Cola προσέφυγε σε πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για να μεταφέρει 60.000 τόνους υλικού προκειμένου να συνεχισθεί η παραγωγή.
Η έλλειψη πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υποχρέωσε την Coca Cola να στραφεί στα bulkers και όπως προκύπτει από ανάρτηση στο LinkedIn του Alan Smith, Procurement Director – Global Logistics at The Coca-Cola Cross Enterprise, ναύλωσε τρία bulkers για να μεταφέρει το υλικό, τρία πλοία που ισοδυναμούν με ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu.
Το ένα μάλιστα από τα τρία πλοία είναι το Aphrodite M ένα handysize της Empire Bulkers του Σταμάτη Μόλαρη και το άλλο είναι το Weco Lucilia C ένα επίσης handysize της AM Nomikos Transworld.
Επισημαίνεται ότι τους τελευταίους μήνες οι ανάγκες διεθνώς για την μεταφορά containers δεν καλύπτονται από τα ειδικά προς τούτο σχεδιασμένα και «χτισμένα» πλοία τα containerships και πολύ πρόσφατα οι φορτωτές άρχισαν να εξετάζουν και την χρήση των bulk carrier.
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία