Μια ακτοπλοϊκή εταιρεία στη γειτονική Ιταλία, η MOBY Lines, φαίνεται ότι θα διασωθεί με τη στήριξη του Ιταλοελβετικού γίγαντα MSC, τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η οποία ελέγχει επίσης της MSC Cruises, αλλά και την Grandi Navi Veloci GNV, ανταγωνίστρια της Moby.
H Moby που ανήκει στην Οικογένεια Ονοράτο επλήγη από την πτώση της κίνησης λόγω της πανδημίας και έπρεπε μέχρι τέλους Μαρτίου να βρει λύση στην αναδιάρθρωση του χρέους. Η οικογένεια Απόντε που ελέγχει την MSC και η οικογένεια Ονοράτο ανακοίνωσαν στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, ότι κατέληξαν σε συμφωνία για την αύξηση κεφαλαίου στη Moby από τον Όμιλο MSC.
Έτσι ο όμιλος της MSC φαίνεται να παίρνει τώρα ότι δεν μπόρεσε να πάρει πριν δέκα χρόνια και κάτι παραπάνω. Πιο συγκεκριμένα πριν δέκα περίπου χρόνια οι Ονοράτο, Απόντε και Γκριμάλντι συμφώνησαν να αποκτήσουν την τότε κρατική ακτοπλοϊκή Tirrenia για να την διασώσουν.
Όμως τελικά οι Ιταλικές αρχές δεν έδωσαν το «Ok» επικαλούμενες λόγους ανταγωνισμού, με αποτέλεσμα να την αποκτήσει η Moby του Ονοράτο αλλά να φορτωθεί και χρέη τα οποία δεν μπόρεσε να αποπληρώσει. Τώρα η MSC διασώζει την Moby και την Tirrenia, και τις θέσεις εργασίας 6.000 εργαζόμενων οι οποίοι εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την διάσωση των θέσεων εργασίας.
Latest News
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα