Την κήρυξη δύο νέων 48ωρων απεργιών, από τα ξημερώματα της Τρίτης 27 Δεκεμβρίου, προανήγγειλε με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών.
Οι εργαζόμενοι ζητούν από τις δύο εργοδοτικές οργανώσεις την υπογραφή νέων συλλογικών συμβάσεων εργασίας, με αυξήσεις βάσει πραγματικών συνθηκών στο πλαίσιο του πληθωρισμού, ενώ για το θέμα θα πραγματοποιηθεί συνάντηση αύριο, Παρασκευή, στο υπουργείο Ναυτιλίας.
Aνάγκη για 3.500 προσλήψεις ναυτικών
«Μετά την τελευταία συνάντηση με την εργοδοσία, με τη θέση της για μηδαμινές αυξήσεις σε σχέση με τις υπάρχουσες συνθήκες, προχωράμε μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης στο μόνο μέτρο πίεσης που μας έχει απομείνει, αυτό της απεργιακής κινητοποίησης την οποία είχαμε αναστείλει», τονίζει στην ανακοίνωσή του το συνδικαλιστικό σωματείο των εργαζομένων.
Προσθέτει, εξάλλου, ότι με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εμπλεκόμενους η Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών είναι έτοιμη για νέο διάλογο και για εξεύρεση μιας αποδεκτής λύσης.
Σημειώνεται ότι το περασμένο Σάββατο η Πανελλήνια Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών είχε αναστείλει τις προαναγγελθείσες κινητοποιήσεις, προσερχόμενη σε διάλογο με τους πλοιοκτήτες.
Η Διεθνής Ναυτική Ένωση είχε εκφράσει φόβους ότι μία ενδεχόμενη κινητοποίηση των ρυμουλκών, εν μέσω εορταστικής περιόδου, θα εγκλώβιζε εκατοντάδες εμπορευματοκιβώτια με ευπαθή προϊόντα στους εμπορικούς λιμένες της χώρας και είχε ζητήσει την παρέμβαση του υπουργείου Ναυτιλίας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία