Συνεχίζονται με καταιγιστικό ρυθμό οι αποκαλύψεις σχετικά με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη. Οι έρευνες πλέον στρέφονται στα πρόσωπα που έπαιξαν κομβικό ρόλο στην διαχείριση του δυστυχήματος χωρίς βέβαια να καταφέρουν να το αποτρέψουν.
Την ώρα που 57 οικογένειες αποχαιρετούν τους δικούς τους ανθρώπους που έπεσαν θύματα του συγκεκριμένου δυστυχήματος, ο σταθμάρχης βρίσκεται προφυλακισμένος επικαλούμενος ότι έχει «κενά μνήμης» για το μοιραίο ατύχημα.
Εντείνεται η πολιτική κόντρα γύρω από την μετάταξη του σταθμάρχη
Τα πρόσωπα της τραγωδίας
Ο σταθμάρχης της Λάρισας που την κρίσιμη ώρα έκανε το μοιραίο λάθος
Ο επόπτης, που επέλεξε τον 59χρονο ως επικεφαλής της βάρδιας την νύχτα του δυστυχήματος
Ο σταθμάρχης βάρδιας 14.00-23.00 που έφυγε μισή ώρα νωρίτερα
Ο σταθμάρχης των Νέων Πόρων που δεν αντέδρασε στην κίνηση του τρένου στην άνοδο
Από το χαρτί των βαρδιών του Φεβρουαρίου, το οποίο εξασφάλισε αποκλειστικά το MEGA, υπάρχουν 15 σταθμάρχες στη Λάρισα.
Οι βάρδιες είναι:
6.00-15.00
14.00-23.00
22.00-07.00 με μία ώρα κοινή σε κάθε βάρδια
Με βάση το βαρδιόχαρτο, από τις 10 μέχρι τις 7 της επόμενης μέρας, είχε βάρδια μόνος του ο μοιραίος σταθμάρχης.
Ο 2ος, (στη βάρδια 2-11) ήταν ο σταθμάρχης Χ. που άλλαξε στο «μιλητό» με τον σταθμάρχη Π. Ο σταθμάρχης Π. έφυγε από τη βάρδια μισή ώρα νωρίτερα. Το Intercity 62 πέρασε από το σημείο στις 23.04.
Ποια είναι τα σημεία κλειδιά
Αναφορικά με τον 59χρονο σταθμάρχη, στις 22 και 23 Φεβρουαρίου, ενώ ήταν σταθμάρχης τοποθετημένος, λόγω της απειρίας του, το βαρδιόχαρτο αναγράφει πως δεν έχει βάρδια, είναι σε μαθητεία. Φαίνεται πως όλα τα τρένα εκείνη την ημέρα, είχαν καθυστέρηση μισή ώρα.
Σημεία κλειδιά είναι 2 οδοί, η οδός Λαταμίας και η οδός Καραγάτση. Από την οδό Λαταμίας ο κλειδούχος ρώτησε τον σταθμάρχη – στη βάρδια του οποίου έγινε το δυστύχημα – να γυρίσει το κλειδί και του είπε: όχι γιατί θα ακολουθήσει η 1564 (η αμαξοστοιχία που θα πήγαινε στον Βόλο).
Δείτε το βίντεο
ΟΣΕ: Ο τοπικός πίνακας χειρισμού στον σταθμό της Λάρισας λειτουργούσε
Αν και η συζήτηση που έχει ανοίξει μετά την τραγωδία στα Τέμπη, έχει αναδείξει τα σοβαρά προβλήματα στον ελληνικό Σιδηρόδρομο, ήτοι τις τεράστιες ελλείψεις στα συστήματα ασφαλείας και τηλεδιοίκησης, ο ΟΣΕ υπογραμμίζει ότι ο πίνακας στον σταθμό της Λάρισας, που θα μπορούσε να έχει αποτρέψει την εθνική τραγωδία, λειτουργούσε κανονικά αλλά κανείς δεν τον είδε.
«Στα πλαίσια της αναβάθμισης που πρόσφατα ενεργοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2022, λειτουργούσε και λειτουργεί η σηματοδότηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα η οποία μέσω του τοπικού πίνακα χειρισμού στο Σταθμό της Λάρισας έχει τη δυνατότητα χάραξης διαδρομής από το Σταθμό με κατεύθυνση τους Νέους Πόρους (χωρίς ενδείξεις φωτοσημάτων) και με τη δυνατότητα παρακολούθησης των συρμών σε μία απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων μετά και 3 χιλιόμετρα πριν από το Σταθμό της Λάρισας» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ.
Latest News
Βρετανία: Θλιβερό ευρωπαϊκό «ρεκόρ» στην έλλειψη στέγης
Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει τους περισσότερους άστεγους ή διαμένοντες σε «προσωρινά καταλύματα» μεταξύ των πλούσιων βιομηχανικων χωρών. Άρθρο των Financial Times και στοιχεία του ΟΟΣΑ
Γαλλία-Γερμανία: Μία ιδιαίτερη σχέση
Από σήμερα και για τρεις ημέρες ο Γάλλος πρόεδρος Μακρόν πραγματοποιεί επίσημη επίσκεψη στη Γερμανία. Εμφανής η προσπάθεια να αναθερμανθεί ο ασθμαίνων γαλλο-γερμανικός άξονας
Το λυκαυγές των ρομπότ-φονιάδων και οι ρόλος της ΑΙ
Καθώς τα αυτόνομα drone φτάνουν στην πρώτη γραμμή στην ρωσο-ουκρανική σύρραξη μεγαλύτερες χώρες όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ παρακολουθούν
Έχει ήδη φτάσει η Γηραιά Ήπειρος στο δημογραφικό της οριακό σημείο;
Ο πληθυσμός της ΕΕ αυξήθηκε το έτος έως τον Ιανουάριο του 2023, βοηθούμενος από μια εισροή εκτοπισμένων από την Ουκρανία.
Πως έμοιαζε το Μανχάταν τετρακόσια χρόνια πριν;
Ένα τείχος χτίστηκε γύρω από το Νέο Άμστερνταμ για να κρατήσει μακριά τους αυτόχθονες – Με την πάροδο του χρόνου, το τείχος έγινε Wall Street και το Manahahtáanung έγινε Μανχάταν.
Ο Μακρόν αποδοκιμάζει τη «γοητεία του αυταρχισμού»
Ο Μακρόν καλεί τους Ευρωπαίους να ψηφίσουν στις ευρωεκλογές για να «υπερασπιστούν» τη δημοκρατία
Γεραπετρίτης: Επιζήμια η Συμφωνία των Πρεσπών αλλά θα την τηρήσουμε
«Πρόκειται για μία διεθνή συμφωνία, η οποία κυρώθηκε από τα δύο κοινοβούλια, αυτό σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να τροποποιηθεί μονομερώς από κανένα από τα μέρη» αναφέρει ο Έλληνας ΥΠΕΞ.
Επαναφορά της στρατιωτικής θητείας στη Βρετανία, αν επανεκλεγούν οι Τόρις
Ο πρωθυπουργός προβλέπει ένα επικίνδυνο και διχασμένο μέλλον για την Βρετανία – «Απειλούνται οι δημοκρατικές μας αξίες»
Ελληνικό Κέντρο Αμυντικής Καινοτομίας, προαναγγέλλει ο Δένδιας
Στόχος να αποκτήσει η χώρα τεχνογνωσία και να μετατραπεί από καταναλωτής σε παραγωγό προηγμένης τεχνολογίας
Δεν λύνεται με μαγικές συνταγές το πρόβλημα του πληθωρισμού, λέει ο Μαρινάκης
«Η κοστολόγηση των μέτρων του ΣΥΡΙΖΑ φτάνει στα 45 δισεκατομμύρια στην τετραετία»