Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου αποτελεί τη μεγαλύτερη γιορτή του Ελληνικού eCommerce και αποτελεί μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A). Διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013 και ως σήμερα αποτελεί έναν από τους πιο επιτυχημένους θεσμούς του κλάδου.
Στόχος της Εβδομάδας είναι να δοθεί ένα επιπλέον κίνητρο στους καταναλωτές να ψωνίζουν διαδικτυακά, δείχνοντας τους τα πλεονεκτήματα των online αγορών, καθώς επίσης δίνοντας βαρύτητα στην εκπαίδευση και ενημέρωση τους για τα θέματα που τους απασχολούν και τους προβληματίζουν.
Από τη Δευτέρα 3 Απριλίου έως και την Κυριακή 09 Απριλίου, ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., διοργανώνει την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η οποία τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.
Κατά το διάστημα αυτό, τα ηλεκτρονικά καταστήματα που θα συμμετάσχουν στην ενέργεια, θα παρέχουν ελκυστικές προσφορές προς τους καταναλωτές, σε συνδυασμό με πληροφορίες και υποστηρικτικά μηνύματα για τα πλεονεκτήματα της online αγοραστικής εμπειρίας.
Για την διαφημιστική προβολή της ενέργειας έχει σχεδιαστεί πλάνο που περιλαμβάνει: δημιουργία micro site, προβολή στο διαδίκτυο, στα social media, σε αρθρογραφία έγκριτων ειδησεογραφικών σελίδων καθώς και σε ενημερωτικές τηλεοπτικές εκπομπές.
Οδηγίες για τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τους καταναλωτές
Για δηλώσεις συμμετοχής στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, τα ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ https://www.ecommerce-week.gr/symmetoxi & να κατεβάσουν τα λογότυπα της δράσης και να τα χρήσιμοποιήσουν στις καμπάνιες τους.
Οι καταναλωτές θα μπορούν από την Δευτέρα 3 Απριλίου να επισκέπτονται το ακόλουθο link και να ενημερώνονται για την εν λόγω ενέργεια, στο διαδικτυακό τόπο : https://ecommerce-week.gr/
Latest News
Υψηλές πτήσεις από «Ελ. Βενιζέλος» σε κερδοφορία και επιβάτες – Τα αποτελέσματα του α’ τριμήνου 2024
Συνολικά, κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, η κίνηση του αεροδρομίου ανήλθε σε 5,2 εκ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο 16,5%
H «Ανάσταση» των 3 δισ. της πληροφορικής – Έρχονται νέα deals μετά την EpsilonNet
Μαγνήτης για τους επενδυτές τα ευρωπαϊκά κονδύλια – Πώς διαμορφώνονται οι συσχετισμοί
Πειραιώς και Εθνική ανοίγουν τα χαρτιά τους - Ο πήχης των 3,5 δισ. ευρώ
Αντίστροφη μέτρηση για τις ανακοινώσεις των οικονομικών αποτελεσμάτων για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Τι σχεδιάζει ο Σωκράτης Κόκκαλης στον κλάδο των ακινήτων
Η νέα εμπορική εταιρεία για βρεφικά και παιδικά είδη και τα σχέδια του Σωκράτη Κόκκαλη για τα ακίνητα
Το μοτίβο ανάπτυξης που απογειώνει την Aegean σε διηπειρωτικούς ουρανούς…
Οι συνεργασίες με άλλες αεροπορικές εταιρείες και τα 4 νέα αεροσκάφη
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
Μασούτης: Όρος επιβίωσης για την ελληνική οικονομία η στήριξη της νησιωτικής ανάπτυξης
Ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ, Ιωάννης Μασούτης, αναφέρθηκε στις προκλήσεις τις οποίες αντιμετωπίζει το επιχειρείν στη νησιωτική Ελλάδα
Το πωλητήριο στη Μινέρβα, τα σενάρια και οι 10 μνηστήρες
«Κλείδωσε» η πώληση της υπεραιωνόβιας εταιρείας - Το χρονοδιάγραμμα
Οι χρυσές μπίζνες Σκλαβενίτη και Μασούτη με τα ακίνητα – Οι ομοιότητες με Tesco και Aldi
Οι λιανέμποροι γίνονται… βασιλιάδες των ακινήτων – Οι περιπτώσεις των Σκλαβενίτη και Μασούτη και το case study του Γαλαξία
Η Καρέλιας ανοίγει ξανά τα σεντούκια της – Διανέμει μέρισμα 12,4 ευρώ
Η καπνοβιομηχανία κατέγραψε ισχυρές επιδόσεις το 2023 με πωλήσεις άνω του 1,3 δισ. – Καταλύτης οι εξαγωγές