Επενδύσεις 11,5 δισ. ευρώ, πραγματοποίησαν οι γερμανικές εταιρείες στην Κίνα το 2022, πυροδοτώντας ανησυχίες στο εσωτερικό της μεγαλύτερης βιομηχανίας της Ευρώπης, για το πόσο εξαρτημένη είναι από την ασιατική υπερδύναμη, σύμφωνα με τους Financial Times.
Οι επενδύσεις αυξήθηκαν σημαντικά τα δύο τελευταία χρόνια μετά από μια σταθερή πτώση από το 2016, σύμφωνα με έγγραφο που δημοσιεύτηκε από το γερμανικό think-tank Institut der deutschen Wirtschaft.
Φον ντερ Λάιεν: Δεν είναι βιώσιμη μια αποσύνδεση από την Κίνα
Η συντριπτική πλειοψηφία των επενδύσεων προήλθε, σύμφωνα με τα στοιχεία, από κέρδη που είχαν πραγματοποιήσει γερμανικές εταιρείες στην Κίνα.
Μια μελέτη του Rhodium Group πέρυσι έδειξε ότι το ένα τρίτο των γερμανικών επενδύσεων στην Κίνα μεταξύ 2019 και 2021 προήλθε από τις τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας, τη VW, τη BMW και τη Mercedes-Benz, καθώς και από τον χημικό όμιλο BASF.
Συνεργασία της Ford με κινεζική εταιρεία
Εν τω μεταξύ, την Πέμπτη, η Ford ανακοίνωσε τα σχέδια της να επενδύσει σε ένα εργοστάσιο υλικών μπαταριών 4,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην Ινδονησία μαζί με έναν κινεζικό όμιλο εξόρυξης. Η προσέλκυση της Κίνας στην αλυσίδα εφοδιασμού για ηλεκτρικά οχήματα, πιθανότατα να δημιουργήσει ανησυχίες στην Ουάσινγκτον για το κατά πόσο αυτή η κίνηση θα γυρίσει μπούμεμαρανγκ στις ΗΠΑ.
Η δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία των Ηνωμένων Πολιτειών συνεργάστηκε με την κινεζική εταιρεία κοβαλτίου Huayou Cobalt και τον βραζιλιάνικη Vale στις εγκαταστάσεις της Pomalaa, για να συμπράξουν στην εξόρυξη των ποσοτήτων νικελίου που απαιτούνται για την παραγωγή 2 εκατομμυρίων ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως.
Η απόφαση έρχεται λίγο μετά την ανακοίνωση της Ford ότι θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία της κινεζικής CATL, τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μπαταριών στον κόσμο.
Latest News
Προειδοποιητικές ετικέτες στα σούπερ μάρκετ για «shrinkflation»
Υποχρεωτική η αναγραφή σε περιπτώσεις που συρρικνώνεται η συσκευασία ενός προϊόντος δίχως ανάλογη μείωση και της τιμής του
«Μπούμερανγκ» οι δασμοί στα κινεζικά EV's λένε BMW και Volkswagen
Οι δασμοί της ΕΕ στα κινεζικά EVs θα μπορούσαν να γυρίσουν μπούμερανγκ, προειδοποιούν τα γερμανικά «αφεντικά» των αυτοκινητοβιομηχανιών
Ενοίκια: Το τελευταίο ντόμινο που θα πέσει στη μάχη για τον παγκόσμιο πληθωρισμό
Πώς το κόστος στέγασης καθυστερεί τη χαλάρωση της νομισματικής πολιτικής
Χόλτσμαν (ΕΚΤ): Δεν υπάρχει λόγος να μειώσουμε τα επιτόκια πολύ γρήγορα
«Σε κάποιο βαθμό, τα δεδομένα και οι αποφάσεις μας επηρεάζονται φυσικά από τη Fed», δήλωσε
Reddit: Άνοδος έως και 11% για τη μετοχή μετά τα αυξημένα κέρδη
Η εταιρεία εξέπληξε τη Wall Street αργά την Τρίτη με την πρόβλεψη ότι θα μπορούσε να εμφανίσει αυξημένη έσοδα στο δεύτερο τρίμηνο
ΗΠΑ: Πτώση 0,4% στα αποθέματα χονδρικής
Οι πωλήσεις των χονδρεμπόρων μειώθηκαν κατά 1,3% τον Μάρτιο, μετά από αύξηση 2% τον Φεβρουάριο
Απροδόκητες ζημιές για την Uber το πρώτο τρίμηνο - Βουτιά σχεδόν 9% για τη μετοχή
Η πτώση της μετοχής διαγράφει πάνω από 10 δισ. δολάρια από την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας
Ποια είναι τα funds που κερδοσκοπούν με το κακάο [γράφημα]
Και οι «τυχεροί» αγρότες της Λατινικής Αμερικής
Henkel: Πωλήσεις 5,3 δισ. ευρώ, οργανική ανάπτυξη 3% το α’ τρίμηνο
Η αύξηση αυτή οφείλεται στη θετική εξέλιξη των τιμών και στις δύο επιχειρηματικές μονάδες του Ομίλου, Adhesive Technologies και Consumer Brands
Τα υβριδικά οχήματα οδηγούν την Toyota σε ρεκόρ κερδών
H πρώτη φορά που μια ιαπωνική εταιρεία ξεπερνά το όριο των 5 τρισ. γιεν μέσα σε ένα οικονομικό έτος