Η Uber ανακοίνωσε απροσδόκητες ζημίες για το πρώτο τρίμηνο του 2024 και κρατήσεις διαδρομών κάτω από τις προσδοκίες της Wall Street για το δεύτερο τρίμηνο. Η εξέλιξη αυτή οδήγησε τη μετοχή σε πτώση κοντά στο 9%. Η διολίσθηση της τιμής της μετοχής, η πιο απότομη ημερήσια πτώση της από τον Οκτώβριο του 2022, θα διαγράψει περισσότερα από 10 δισ. δολάρια από την κεφαλαιοποίηση της Uber, εάν οι απώλειες διατηρηθούν.
Η Uber δήλωσε ότι αναμένει κρατήσεις διαδρομών δεύτερου τριμήνου στο εύρος των 38,75 έως 40,25 δισ. δολαρίων, κάτω από τις εκτιμήσεις για 40,04 δισ. δολάρια. Στο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, οι κρατήσεις διαδρομών ανήλθαν σε 37,65 δισ. δολάρια, υστερώντας από τις προσδοκίες για 37,92 δισ. δολάρια.
Οι ταξιτζήδες του Λονδίνου τα έβαλαν με την Uber – Διεκδικούν 250 εκατ. λίρες
Τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας υποδηλώνουν ότι η ανάπτυξη της Uber πιθανώς να επιβραδύνεται μετά από ένα ισχυρό 2023, κατά το οποίο κυριάρχησε στην αμερικανική αγορά ride-sharing και διανομών, όταν εμφάνισε τα πρώτα ετήσια κέρδη της.
Γιατί απογοήτευσαν τα αποτελέσματα
Η Uber ανακοίνωσε καθαρές ζημίες ύψους 654 εκατ. δολαρίων, λόγω νομικών εξόδων και εξόδων που σχετίζονται με την αποτίμηση της εύλογης αξίας ορισμένων επενδύσεων της εταιρείας. Οι αναλυτές ανέμεναν καθαρά κέρδη ύψους 503,1 εκατ. δολαρίων. Η Uber επίσης κινήθηκε κατώτερα των προσδοκιών της αγοράς και στις τριμηνιαίες ακαθάριστες κρατήσεις, μια βασική μέτρηση που δείχνει τη συνολική αξία σε δολάρια των συναλλαγών στην πλατφόρμα.
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 15% στα 10,13 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας οριακά την εκτίμηση για 10,11 δισ. δολάρια. Σε προσαρμοσμένη βάση, η Uber έχασε 32 σεντς ανά μετοχή, έναντι προσδοκιών για κέρδη 23 σεντς. Ο οικονομικός διευθυντής Prashanth Mahendra-Rajah απέδωσε τα απογοητευτικά αποτελέσματα στην ασθενέστερη ζήτηση για υπηρεσίες ride-sharing στη Λατινική Αμερική και στον αντίκτυπο από τη μετάθεση ορισμένων αργιών στο πρώτο τρίμηνο.
Δυναμικά κινείται η Lyft
Στον αντίποδα, η ανταγωνίστρια εταιρεία Lyft ανακοίνωσε την Τρίτη καλύτερα του αναμενόμενου αποτελέσματα, με προβλέψεις για ένα ισχυρό δεύτερο τρίμηνο. H μετοχή της Lyft κινείται με άνοδο 4,8% σήμερα.
Η Lyft, η οποία δραστηριοποιείται στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε τμήματα του Καναδά, προσπαθεί να πάρει μερίδιο αγοράς από την Uber από τότε που προσέλαβε τον Ντείβιντ Ρίσερ ως διευθύνοντα σύμβουλο τον περασμένο Απρίλιο. Εκτός από την επιθετική μείωση του κόστους, ο Ρίσερ έχει καταφέρει να αυξήσει τους χρήστες της Lyft με μικρότερους χρόνους αναμονής και ανταγωνιστικές τιμές.
Latest News
Πώς έχασε 16 εκατ. λίρες σύμβουλος του Φάρατζ
Ο τραπεζίτης πιστεύεται ότι έπαιζε εναντίον Κινέζων δισεκατομμυριούχων
Τι πάει λάθος σε μία φωτογραφία της Σελήνης που τράβηξε το τηλεσκόπιo James Webb;
Η εν λόγω εικόνα τις τελευταίες ημέρες κάνει τον γύρο του διαδικτύου με αρκετούς να δυσκολεύονται να πιστέψουν ότι μιλάμε πράγματι για τη Σελήνη
Ο κίνδυνος ενός… γκρεμού στην Ευρωζώνη μετά το 2026 - Η ανάλυση της HSBC
Η επιστροφή των δημοσιονομικών κανόνων και οι προοπτικές
Τουρκία: Ο Μεχμέτ Σιμσέκ ποντάρει κατά του πληθωρισμού με τριετές μνημόνιο στο δημόσιο τομέα
O πληθωρισμός καλπάζει με ποσοστό που φτάνει το 70% σε ετήσια βάση
Ο EQT σε προχωρημένες συνομιλίες για την αγορά της Keywords Studios
Το τίμημα της αγοράς ανέρχεται σε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια
HΠΑ: Σχέδιο των ρυθμιστικών αρχών για τις κεφαλαιακές απαιτήσεις των μεγάλων τραπεζών
Τι αναφέρει δημοσίευμα της Wall Street Journal
Τα κρατικά ΜΜΕ της Κίνας προειδοποιούν για αντίποινα την ΕΕ μετά τις έρευνες σε κινεζικές εταιρείες
Η ΕΕ έχει ξεκινήσει φέτος τρεις έρευνες υψηλού προφίλ με στόχο κινεζικές εταιρείες
Οι Big Tech κυνηγούν μεγάλα κέρδη με «μικρά» γλωσσικά μοντέλα AI
Λανσάρουν γλωσσικά μοντέλα ΑΙ «τσέπης» για να προσεγγίσουν νέους πελάτες
«Παγιδευμένα» σε επενδύσεις τα ευρωπαϊκά ιδιωτικά κεφάλαια λόγω ανυπαρξίας αγοραστών
Επενδύσεις από ιδιωτικά funds μένουν στο απούλητο για περισσότερα χρόνια από ότι παλιότερα δυσκολεύοντας τις αποπληρωμές σε επενδυτές
Ο CEO της Lamborghini λέει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά supercars βρίσκονται ακόμη μακριά
Τα πλήρως ηλεκτρικά supercars "δεν είναι κάτι που πουλάει μέχρι στιγμής", δήλωσε ο Στέφαν Βίνκελμαν.