Η κατασκευή δεύτερου τελεφερίκ, μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, για εξυπηρέτηση των σημερινών αναγκών τέθηκε για μία ακόμη φορά στο τραπέζι των συζητήσεων για το μέλλον της κρουαζιέρας στη Σαντορίνη, μεταξύ εκπροσώπων της Ενώσεως Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων & Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ), και του Δήμου Θήρας του Λιμενικού Ταμείου, του Εμπορικού Συλλόγου Θήρας και της Ενώσεως Λεμβούχων Θήρας.
Στο πλαίσιο της συζήτησης σχετικά με την εξυπηρέτηση των κρουαζιεροπλοίων και των μεταφερομένων με αυτά εκατοντάδων χιλιάδων επιβατών στον μεγάλο αυτό τουριστικό προορισμό, την Σαντορίνη, συζητήθηκε η κατασκευή δεύτερου Τελεφερίκ, μεγάλης μεταφορικής ικανότητας, για εξυπηρέτηση των σημερινών αναγκών, τονίζεται σε ανακοίνωση της ΕΕΚΦΝ.
Τουρισμός: Η πτώση σε Μύκονο και Σαντορίνη το 2023 και το στοίχημα για το 2024 [πίνακες]
Επίσης συζητήθηκαν τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται έγκαιρα, τις περιόδους αιχμής του θέρους, που συμβαίνει να υπάρχουν ταυτόχρονες αφίξεις μεγάλου αριθμού κρουαζιεροπλοίων.
Τονίστηκε ότι, το σύστημα berth allocation, με τις ιδιαιτερότητες που έχει ο προορισμός αυτός, θα πρέπει να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το συντομότερο ώστε, να ενημερώνονται έγκαιρα οι διαχειρίστριες εταιρείες, σχετικά με τη δυνατότητα αφίξεως των πλοίων σε συγκεκριμένες ημερομηνίες για να αποφεύγεται συνωστισμός, ο οποίος θα μπορούσε να οδηγήσει σε ταλαιπωρία των επιβατών.
Τα μέτρα για τα ημερόπλοια
Στο σημείο αυτό έγινε αναφορά για τα μέτρα που επιβάλλεται να ληφθούν και στα ημερόπλοια, τα οποία μεταφέρουν μεγάλο αριθμό τουριστών.
Ακόμη εξετάσθηκε το θέμα της κατασκευής αιθουσών παραμονής επιβατών – passenger terminals, καταλλήλως εξοπλισμένων από πλευράς κλιματισμού, για την προστασία των επιβατών από υψηλές θερμοκρασίες. Την αναγκαιότητα αυτών των εγκαταστάσεων ανέδειξαν καταστάσεις του περασμένου θέρους με τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
Η συντήρηση των τεσσάρων υπαρχόντων ναυδέτων, ώστε να είναι ικανά να εξυπηρετήσουν με ασφάλεια κρουαζιερόπλοια που θα μπορούσαν να προσδεθούν σε αυτά, ήταν ένα ακόμη θέμα συζήτησης.
Latest News
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου