Με μειωμένες πωλήσεις λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας έκλεισε το πρώτο τρίμηνο για τον όμιλο Fourlis, την ίδια περίοδο ωστόσο εκτινάχθηκαν ηλεκτρονικές πωλήσεις παρουσιάζοντας τριψήφια άνοδο.
Συγκεκριμένα, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ο όμιλος παρουσίασε πωλήσεις 75,6 εκατ. ευρώ έναντι 84,5 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020, μειωμένες κατά 10,5%, λόγω της επίδρασης των μέτρων κατά της εξάπλωσης της νόσου COVID-19 καθ’ όλη τη διάρκεια του τριμήνου.
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2021 έφτασαν τα 23,8 εκατ. ευρώ σε σχέση με 9,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020, αυξημένες κατά 142,2%.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και ενοικίων (EBITDAR), το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 4,5 εκατ. ευρώ έναντι 5,4 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA (OPR), το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 2,5 εκατ. ευρώ έναντι 0,4 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Οι ζημίες προ φόρων, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 3,5 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών προ φόρων 6,0 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Οι ζημίες μετά φόρους για το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν 2,7 εκατ. ευρώ.
Σε ότι αφορά τον καθαρό δανεισμό του ομίλου, κατά την 31/03/2021 ήταν 110,8 εκατ. ευρώ, σε σχέση με 121,2 εκατ. ευρώ κατά την 31/03/2020 και 105,4 εκατ. ευρώ κατά την 31/12/2020.
Μειωμένες κατά 34,1% οι πωλήσεις των καταστημάτων IKEA στην ελληνική αγορά
Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις 45,7 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2021, μειωμένες κατά 15,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020 (54,0 εκατ. ευρώ).
Oι πωλήσεις στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 μειώθηκαν κατά 34,1%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,6% συγκρινόμενες με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Το EBITDA (OPR) το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθε σε 2,7 εκατ. ευρώ έναντι 1,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε 0,1 εκατ. ευρώ.
Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 9 καταστήματα ΙΚΕΑ, έξι από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και δύο στη Βουλγαρία. Επίσης λειτουργούν 9 σημεία παραγγελιοληψίας (Pick-up-Point) προϊόντων ΙΚΕΑ. Έξι από αυτά στην Ελλάδα, δύο στην Βουλγαρία και ένα στην Κύπρο.
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της ΙΚΕΑ (e-commerce) αναπτύχθηκαν με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό και στις τρείς χώρες, ιδιαίτερα κατά τους μήνες εφαρμογής των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού.
Το πρώτο μεσαίου μεγέθους κατάστημα ΙΚΕΑ 8.000 τ.μ. περίπου, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο 3ο τρίμηνο του 2020 στη Βάρνα Βουλγαρίας, ενώ το πρώτο μικρού μεγέθους κατάστημα ΙΚΕΑ επιφάνειας 1.850 τ.μ. στον Πειραιά, ξεκίνησε τη λειτουργία του στις αρχές του τρέχοντος έτους.
Τα αποτελέσματα γι’ αυτό το νέο τύπο καταστημάτων ΙΚΕΑ είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, με το επόμενο άνοιγμα τέτοιου τύπου καταστήματος να έχει προγραμματιστεί στο κέντρο της Σόφιας στη Βουλγαρία το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους, αναφέρεται από την εταιρεία.
Ελαφρώς πτωτικές και οι πωλήσεις στη λιανική αθλητικών
Στη λιανική αθλητικών ειδών (Intersport και The Athlete’s Foot), οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν στα 29,9 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση 2,1% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020 (30,5 εκατ. ευρώ).
Στην Ελλάδα οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 11,9% , ενώ στις υπόλοιπες χώρες παρουσιάστηκε μεσοσταθμική αύξηση 9,0%, συγκρινόμενες με το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Το EBITDA (OPR) το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθε σε 0,2 εκατ. ευρώ έναντι -0,9 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι ζημίες προ φόρων το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 2,9 εκατ. ευρώ.
Ο Όμιλος FOURLIS αριθμεί σήμερα 134 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 53 καταστήματα στην Ελλάδα, 34 στη Ρουμανία, 15 στην Τουρκία, 9 στη Βουλγαρία και 6 στην Κύπρο.
Αντιστοίχως λειτουργούν 14 καταστήματα The Athlete’s Foot στην Ελλάδα και 3 στην Τουρκία.
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις (e-commerce) αναπτύχθηκαν με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό στην Ελλάδα, ενώ το κανάλι ηλεκτρονικών πωλήσεων είναι ήδη σε λειτουργία και στις υπόλοιπες χώρες όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος.
Latest News
Ανεβάζουν… γράδα τα αδέλφια Γεωργιάδη στην αγορά του κρασιού
Προχωρά το οινοποιείο της κοινής επένδυσης ΤΕΜΕΣ με Premia Properties στο Costa Navarino - Τα σχέδια για τον οινικό τουρισμό
Πώς το «Μάντσεστερ των Βαλκανίων» ξέμεινε από κλωστοϋφαντουργίες
Η αναστολή λειτουργίας της Βαρβαρέσος και το τέλος στην κλωστοϋφαντουργίας στη Νάουσα μετά από 150 χρόνια - Τι έλεγε ο Άδωνις Γεωργιάδης το 2019
Ανεβάζουν ταχύτητα τα έσοδα από προμήθειες των τραπεζών
Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις Εθνικής και Πειραιώς για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Το American Dream των ελληνικών startups – Ποιοι κολοσσοί έριξαν 4 δισ. δολ.
Στο επενδυτικό ραντάρ παικτών παγκόσμιας εμβέλειας το οικοσύστημα υψηλής τεχνολογίας της χώρας μας
Η εφτάψυχη ΔΕΠΑ Εμπορίας – Οι μάχες με Gazprom και πράσινη μετάβαση
Οι 2 νάρκες, το πωλητήριο και η φυγή προς Ευρώπη και Ουκρανία
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές