Επεκτείνει την παρουσία της στο οργανωμένο λιανεμπόριο η Coffee Island, καθώς δύο μήνες μετά από τη συνεργασία της με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμφωνία και με την αλυσίδα Μy Market.
Πλέον και χάρη στην εμπορική αυτή συμφωνία, οι καταναλωτές που επιλέγουν για τις αγορές τους τα σούπερ μάρκετ My Market θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται τις κάψουλες αλουμινίου Coffee Island -και συγκεκριμένα τους δημοφιλείς κωδικούς Bliss, Affection, Euphoria και Colombia- από τα ράφια της αλυσίδας.
Μέσω του νέου εγχειρήματος, η Coffee Island προσβλέπει στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand και των προϊόντων καφεκοπτείου και φυσικά στη διεύρυνση της πελατειακής της βάσης.
Αντίθετα με την Σκλαβενίτης που τα προϊόντα της Coffee Island βρίσκονται μόνο σε μεγάλα καταστήματα, η συμφωνία με την αλυσίδα My Market περιλαμβάνει όλο το δίκτυο.
Σύμφωνα με τον κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντινόπουλο, διευθύνοντα σύμβουλο της Coffee Island, συνεχίζεται η πορεία εδραίωσης του brand Coffee Island και στο οργανωμένο λιανεμπόριο. «H συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market μας τιμά ιδιαιτέρως και μας γεμίζει με χαρά, καθώς ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο τη θέση της Coffee Island στον κλάδο», δήλωσε σχετικά.
Θετική η ορεία στην Σκλαβενίτης
Όσον αφορά την πορεία των πωλήσεων των προϊόντων της Coffee Island στις υπεραγορές της Σκλαβενίτης, κύκλοι της εταιρείας αναφέρουν ότι χαρακτηρίζεται θετική και μάλιστα εκτός από τα hypermarket της αλυσίδας προϊόντα του κορυφαίου σήματος λιανικής στον καφέ έχουν τοποθετηθεί και σε μεγάλα καταστήματα.
Πάντως, το ενδεχόμενο να ανοίξουν χώροι καφέ εντός των σούπερ μάρκετ αποκλείστηκε από την αλυσίδα καφεστίασης.
Υπενθυμίζεται συνεργασία ξεκίνησε στις 27 Ιουλίου 2021, με την ένταξη κωδικών καφεκοπτείου Coffee Island -στις κατηγορίες καφέ, κάψουλας, espresso, ελληνικού και φίλτρου- στα «ράφια» των υπεραγορών Σκλαβενίτης σε όλη την επικράτεια.
Άνοιξαν 49 καταστήματα από την αρχή της πανδημίας
Αυτή τη στιγμή η Coffee Island με έδρα την Πάτρα λειτουργεί 484 σύγχρονα καφεκοπτεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ντουμπάι και Ελβετία.
Ο κύριος όγκος βρίσκεται στην ελληνική αγορά (420 καταστήματα), ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Κύπρος με 48 καταστήματα.
Από την αρχή της πανδημίας έχουν ανοίξει 49 νέα καταστήματα και όπως αναφέρεται από στελέχη της εταιρείας είναι στα σκαριά ακόμη 4 που θα ξεκινήσουν να λειτουργούν έως το τέλος του φετινού χρόνου.
Η εταιρεία διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και διακίνησης στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1.400 τόνοι καφέ τον χρόνο.
Latest News
Ανεβάζουν… γράδα τα αδέλφια Γεωργιάδη στην αγορά του κρασιού
Προχωρά το οινοποιείο της κοινής επένδυσης ΤΕΜΕΣ με Premia Properties στο Costa Navarino - Τα σχέδια για τον οινικό τουρισμό
Πώς το «Μάντσεστερ των Βαλκανίων» ξέμεινε από κλωστοϋφαντουργίες
Η αναστολή λειτουργίας της Βαρβαρέσος και το τέλος στην κλωστοϋφαντουργίας στη Νάουσα μετά από 150 χρόνια - Τι έλεγε ο Άδωνις Γεωργιάδης το 2019
Ανεβάζουν ταχύτητα τα έσοδα από προμήθειες των τραπεζών
Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις Εθνικής και Πειραιώς για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Το American Dream των ελληνικών startups – Ποιοι κολοσσοί έριξαν 4 δισ. δολ.
Στο επενδυτικό ραντάρ παικτών παγκόσμιας εμβέλειας το οικοσύστημα υψηλής τεχνολογίας της χώρας μας
Η εφτάψυχη ΔΕΠΑ Εμπορίας – Οι μάχες με Gazprom και πράσινη μετάβαση
Οι 2 νάρκες, το πωλητήριο και η φυγή προς Ευρώπη και Ουκρανία
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές