Στην απόφαση της μείωσης των ποσών που θα δαπανήσουν για διαφήμιση τα ερχόμενα Χριστούγεννα οδηγούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες λόγω της μεγάλης καθυστέρησης στις παραδόσεις αυτοκινήτων, αποτέλεσμα της έλλειψης ημιαγωγών. Όσα πιο λίγα αυτοκίνητα τόσο πιο λίγοι οι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν τους υποψήφιους πελάτες στους εκθεσιακούς χώρους. Πλέον, η διαφήμιση των νέων μοντέλων έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
Είναι γεγονός ότι πολλές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα σήμερα έχουν στις βιτρίνες τους αυτοκίνητα που είναι ήδη πουλημένα και δεν τα παραδίδουν στους κατόχους τους, γιατί απλά περιμένουν πρώτα την αντικατάστασή τους. Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο και οι dealers δεν παραδίδουν τα ελάχιστα αυτοκίνητα που έχουν στη διάθεσή τους, γιατί αν το πράξουν ουσιαστικά οι εκθέσεις τους θα μείνουν άδειες.
Διαβάστε επίσης: Αυτοκινητοβιομηχανία – Πόσο μείωσε την παραγωγή η έλλειψη ημιαγωγών
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε τις προηγούμενες ημέρες το Reuters, διαπιστώθηκε ότι οι διαφημίσεις στα ψηφιακά μέσα μειώθηκαν κατά περίπου 10% το προηγούμενο καλοκαίρι και το φθινόπωρο, ενώ μείωση κατά 5% υπήρξε και στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Τώρα που διανύουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα παραδοσιακά για τον χώρο του αυτοκινήτου περίοδο, τίθεται το δίλλημα για το αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι dealers θα πρέπει να κάνουν διαφήμιση των νέων μοντέλων τους. Λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού και τις «αρρυθμίες» λειτουργίας πολλών εργοστασίων παραγωγής που έχουν αναστείλει αρκετές βάρδιες, η διαφήμιση αλλάζει στόχο και η μείωση των διαφημιστικών ποσών έχει τεθεί επί τάπητος.
Η εταιρεία Analytics Pathmatics διαπίστωσε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μείωσαν τις δαπάνες τους για ψηφιακή διαφήμιση περίπου 10% από τα τέλη Ιουλίου έως τα τέλη Οκτωβρίου, σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα πριν από την πανδημία. Μια άλλη εταιρεία ανάλυσης, η EDO, διαπίστωσε ότι οι δαπάνες στις τηλεοπτικές διαφημίσεις μειώθηκαν και αυτές κατά 5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Όμως παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα, σύμφωνα με την έρευνα της Pure Cars, οι έμποροι που μείωσαν τις διαφημιστικές τους δαπάνες μεταξύ Μαρτίου και Αυγούστου φέτος είχαν μεγαλύτερη συνολική πτώση πωλήσεων σε σχέση με τους αντιπροσώπους που συνέχισαν την διαφήμιση. Διαπιστώθηκε ότι οι αντιπρόσωποι που μείωσαν το ποσό που δαπανούσαν για διαφημίσεις μεταξύ 50%-89% είχαν μέση πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 28%, ενώ άλλοι έμποροι που αύξησαν τις διαφημιστικές τους δαπάνες είχαν πολύ μικρή πτώση.
Το σίγουρο είναι ότι η αγορά αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα. Οι παραδόσεις των περισσοτέρων μοντέλων ξεπερνούν τους 6 μήνες και σε περίπτωση που ζητηθεί επιπλέον εξοπλισμός και θα πρέπει να μπουν σε ειδική λίστα, η αναμονή φθάνει ακόμη και στους 8 μήνες. Οι περισσότεροι Έλληνες πωλητές αναφέρουν ότι οι παραγγελίες που γίνονται αυτές τις ημέρες θα ικανοποιηθούν το ερχόμενο Πάσχα. Το διάστημα είναι μεγάλο και αποθαρρύνει τους υποψήφιους αγοραστές. Από την άλλη το επόμενο κύμα της πανδημίας δημιουργεί κλίμα ανασφάλειας και ουσιαστικά αναβάλλει τις όποιες αποφάσεις των καταναλωτών για αγορά νέου αυτοκινήτου…
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Βλέπει επιστροφή της αμερικανικής οικονομίας στη δεκαετία του 1970 - Και δεν είναι τυχαίος...
Βλέπει να επανέρχεται στασιμοπληθωρισμός
Γιατί Γαλλία και Βέλγιο κινδυνεύουν με υποβάθμιση - Τα στοιχεία για χρέος και έλλειμμα
Μεγαλώνει το δημοσιονομικό χάσμα στην ζώνη του ευρώ
Συνεχίζονται οι κλυδωνισμοί στην Credit Suisse – Τι συμβαίνει με τα ομόλογα ΑΤ1
Η παγκόσμια ρυθμιστική αρχή των τραπεζών πραγματοποίησε συναντήσεις υψηλού επιπέδου με τραπεζικά στελέχη
Βόμβα από Goldman: Φεύγει από το Σιτι, στήνει νέο στρατηγείο στο Παρίσι
Οριστικοποιώνται τα σχέδια μετεγκατάστασης της αμερικάνικης τράπεζας μετά το Brexit
Στη διελκυστίνδα του ισχυρού δολαρίου οι ΗΠΑ - Γιατί είναι επικίνδυνο
Οι Δημοκρατικοί και οι Ρεπουμπλικάνοι φαίνονται αποφασισμένοι να ενισχύσουν την αμερικανική παραγωγή
Γιατί απολύουν τους άνω των 35 στην Κίνα
Οι διακρίσεις σε βάρος των μεγαλυτέρων σε ηλικία εργαζομένων είναι ιδιαίτερα εμφανείς σε τομείς όπου τα στελέχη δηλώνουν ανοιχτά την προτίμηση τους για τη νεολαία
Επικύρωση από Μπάιντεν των 87 δισ. για Ουκρανία και Ισραήλ
Ο Αμερικανός πρόεδρος υπέγραψε επίσης ένα άλλο νομοσχέδιο, που απαγορεύει την εφαρμογή TikTok
Βουτιά στα έσοδα της Boeing μετά από 7 τρίμηνα - Ερχονται «δύσκολες στιγμές»
Η Boeing αναφέρει την πρώτη πτώση εσόδων σε 7 τρίμηνα καθώς οι παραδόσεις μειώνονται
Το Κρεμλίνο κατάσχει περίπου μισό δισ. δολ. από την JP Morgan
Πώς απαντά η αμερικανική τράπεζα
Έφοδος στα γραφεία κινεζικής εταιρείας – Οι Βρυξέλλες σφίγγουν τον κλοιό στο Πεκίνο
Ερευνα των αρχών της ΕΕ στοχεύει στην κινεζική αγορά ιατρικών προϊόντων εν μέσω αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων με την Κίνα