Στην απόφαση της μείωσης των ποσών που θα δαπανήσουν για διαφήμιση τα ερχόμενα Χριστούγεννα οδηγούνται οι αυτοκινητοβιομηχανίες λόγω της μεγάλης καθυστέρησης στις παραδόσεις αυτοκινήτων, αποτέλεσμα της έλλειψης ημιαγωγών. Όσα πιο λίγα αυτοκίνητα τόσο πιο λίγοι οι λόγοι που μπορούν να οδηγήσουν τους υποψήφιους πελάτες στους εκθεσιακούς χώρους. Πλέον, η διαφήμιση των νέων μοντέλων έρχεται σε δεύτερη μοίρα.
Είναι γεγονός ότι πολλές αντιπροσωπείες στην Ελλάδα σήμερα έχουν στις βιτρίνες τους αυτοκίνητα που είναι ήδη πουλημένα και δεν τα παραδίδουν στους κατόχους τους, γιατί απλά περιμένουν πρώτα την αντικατάστασή τους. Το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο και οι dealers δεν παραδίδουν τα ελάχιστα αυτοκίνητα που έχουν στη διάθεσή τους, γιατί αν το πράξουν ουσιαστικά οι εκθέσεις τους θα μείνουν άδειες.
Διαβάστε επίσης: Αυτοκινητοβιομηχανία – Πόσο μείωσε την παραγωγή η έλλειψη ημιαγωγών
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε τις προηγούμενες ημέρες το Reuters, διαπιστώθηκε ότι οι διαφημίσεις στα ψηφιακά μέσα μειώθηκαν κατά περίπου 10% το προηγούμενο καλοκαίρι και το φθινόπωρο, ενώ μείωση κατά 5% υπήρξε και στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Τώρα που διανύουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα παραδοσιακά για τον χώρο του αυτοκινήτου περίοδο, τίθεται το δίλλημα για το αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι dealers θα πρέπει να κάνουν διαφήμιση των νέων μοντέλων τους. Λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού και τις «αρρυθμίες» λειτουργίας πολλών εργοστασίων παραγωγής που έχουν αναστείλει αρκετές βάρδιες, η διαφήμιση αλλάζει στόχο και η μείωση των διαφημιστικών ποσών έχει τεθεί επί τάπητος.
Η εταιρεία Analytics Pathmatics διαπίστωσε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες μείωσαν τις δαπάνες τους για ψηφιακή διαφήμιση περίπου 10% από τα τέλη Ιουλίου έως τα τέλη Οκτωβρίου, σε σύγκριση με το ίδιο χρονικό διάστημα πριν από την πανδημία. Μια άλλη εταιρεία ανάλυσης, η EDO, διαπίστωσε ότι οι δαπάνες στις τηλεοπτικές διαφημίσεις μειώθηκαν και αυτές κατά 5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Όμως παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα, σύμφωνα με την έρευνα της Pure Cars, οι έμποροι που μείωσαν τις διαφημιστικές τους δαπάνες μεταξύ Μαρτίου και Αυγούστου φέτος είχαν μεγαλύτερη συνολική πτώση πωλήσεων σε σχέση με τους αντιπροσώπους που συνέχισαν την διαφήμιση. Διαπιστώθηκε ότι οι αντιπρόσωποι που μείωσαν το ποσό που δαπανούσαν για διαφημίσεις μεταξύ 50%-89% είχαν μέση πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 28%, ενώ άλλοι έμποροι που αύξησαν τις διαφημιστικές τους δαπάνες είχαν πολύ μικρή πτώση.
Το σίγουρο είναι ότι η αγορά αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα. Οι παραδόσεις των περισσοτέρων μοντέλων ξεπερνούν τους 6 μήνες και σε περίπτωση που ζητηθεί επιπλέον εξοπλισμός και θα πρέπει να μπουν σε ειδική λίστα, η αναμονή φθάνει ακόμη και στους 8 μήνες. Οι περισσότεροι Έλληνες πωλητές αναφέρουν ότι οι παραγγελίες που γίνονται αυτές τις ημέρες θα ικανοποιηθούν το ερχόμενο Πάσχα. Το διάστημα είναι μεγάλο και αποθαρρύνει τους υποψήφιους αγοραστές. Από την άλλη το επόμενο κύμα της πανδημίας δημιουργεί κλίμα ανασφάλειας και ουσιαστικά αναβάλλει τις όποιες αποφάσεις των καταναλωτών για αγορά νέου αυτοκινήτου…
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ
Γιατί η Gen Z δεν μπορεί να στεριώσει σε δουλειά – Ποια προσόντα ψάχνουν οι εργοδότες
Μια πρόσφατη έκθεση διαπίστωσε ότι οι εταιρείες είναι δυσαρεστημένες με τις νέες προσλήψεις της Gen Z και ενδέχεται να αποφύγουν στο μέλλον την πρόσληψη πρόσφατων αποφοίτων.
Κινδυνεύει η τεκίλα απο τους δασμούς του Τραμπ
Οι σχέδιασμοί του Τραμπ θέτουν σε κίνδυνο τις εισαγωγές τεκίλας στις ΗΠΑ , των Diageo, Becle ύψους 3 δισ. δολαρίων