Στις διαφωνίες που υπάρχουν μεταξύ των χωρών-μελών της ΕΕ σχετικά με τις κυρώσεις πετρελαίου εναντίον της Ρωσίας αναφέρεται ρεπορτάζ της Süddeutsche Zeitung.

H εφημερίδα επισημαίνει πως «Τα σημαντικότερα σημεία διαμάχης είναι οι μεταβατικές περίοδοι για το εμπάργκο πετρελαίου και η απαγόρευση στις ναυτιλιακές εταιρείες της ΕΕ να μεταφέρουν την πρώτη ύλη με δεξαμενόπλοια σε άλλους πελάτες». Και λίγο παρακάτω γράφει και για τη στάση της Ελλάδας … « Η πρόταση είναι αμφιλεγόμενη μεταξύ των πρεσβευτών της ΕΕ.

Ο Έλληνας εκπρόσωπος διαμαρτύρεται για τη μεγάλη πίεση που ασκείται στη ναυτιλία της χώρας του και προειδοποιεί ότι για παράδειγμα, Ασιάτες αντίπαλοι θα μπορούσαν να πάρουν τις παραγγελίες και να είναι αυτοί που θα γελάσουν τελευταίοι.

Η Αθήνα αντιστάθηκε ήδη στο πέμπτο πακέτο κυρώσεων τον Απρίλιο για τους αυστηρούς κανόνες για τα λιμάνια και τα πλοία. Τότε η Κομισιόν ήθελε να επιβάλει απαγόρευση εισόδου ρωσικών πλοίων, αλλά λόγω της αντίστασης από την Ελλάδα, αυτό περιορίστηκε σε μια απαγόρευση για πλοία που φέρουν ρωσική σημαία. Αυτό μειώνει κατά πολύ τις συνέπειες, επειδή πολλά πλοία που ανήκουν σε Ρώσους φέρουν σημαίες ξένων χωρών».

Πηγή: DW

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: «Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ανάλογο, ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων από ό,τι ήταν πέρυσι»
Ακτοπλοΐα |

«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης

Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά

ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα