Οι σχέσεις της Ελλάδας με το Ισραήλ είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, γεγονός που αντανακλάται και στον κλάδο του τουρισμού. Αυτό επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος, μιλώντας στο «Israel-Greece Conference», έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στις στρατηγικές επενδύσεις στον κλάδο του τουρισμού και στην αναπτυξιακή δυναμική του τουριστικού μας προϊόντος.
Όπως είπε ο κ. Κικίλιας, μόνο τον μήνα Απρίλιο επισκέφθηκαν τη χώρα μας από το Ισραήλ περισσότεροι από 100.000 ταξιδιώτες, ενώ όπως ανακοινώθηκε, το αμέσως επόμενο διάστημα, αυξάνει ο αριθμός των πτήσεων από το Ισραήλ προς την Αθήνα και τα Χανιά.
Οι επενδύσεις
«Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού, αναφερόμενος στο μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον που σημειώνεται τους τελευταίους μήνες με την προσέλκυση μεγάλων funds από το εξωτερικό στον τουριστικό κλάδο. Όπως είπε χαρακτηριστικά, πλέον όλες οι μεγάλες πολυεθνικές στον τουρισμό βρίσκονται στη χώρα μας, κατασκευάζοντας -ή ανασκευάζοντας- ξενοδοχεία και καταλύματα υψηλού επιπέδου, επενδύοντας μάλιστα και σε μη προβεβλημένους τουριστικούς προορισμούς.
«Όλα αυτά δεν προέκυψαν τυχαία», υπογράμμισε ο κ. Κικίλιας, προσθέτοντας ότι η κυβέρνηση εργάστηκε συστηματικά τα τελευταία τρία χρόνια, προκειμένου να ανακτήσει την εμπιστοσύνη στην ελληνική οικονομία, υλοποιώντας τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, αίροντας χρόνιες γραφειοκρατικές αγκυλώσεις και δημιουργώντας παράλληλα το κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο, που προσελκύει μεγάλες επενδύσεις και δημιουργεί νέες ποιοτικές θέσεις εργασίας για τους Έλληνες πολίτες.
«Για παράδειγμα, η “Brown” επενδύει πλέον με 50 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Και μάλιστα, όχι μόνο σε δημοφιλείς προορισμούς. Αυτή τη στιγμή, βρισκόμαστε στους Αγίους Θεοδώρους. Αντίστοιχη επένδυση είδαμε και στο κέντρο της Αθήνας -σε μία περιοχή μάλιστα που πολλοί θεωρούσαν υποβαθμισμένη- στην Εύβοια, το Λαύριο και το Λουτράκι με πολύ ωραία resorts και ξενοδοχεία. Οι επενδύσεις αυτές σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας για τους Έλληνες, ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα και του εμπορικού κόσμου, αλλά και περισσότερα έσοδα για τα κρατικά ταμεία από φόρους και εισφορές. Πρόκειται, δηλαδή, για ένα πολύ υγιές κομμάτι της οικονομίας που συμβαδίζει με το αναπτυξιακό πρότυπο που επιθυμούμε για τη χώρα. Πρόκειται για επενδύσεις που “φωτίζουν” εναλλακτικούς προορισμούς και φέρνουν υπερπολλαπλάσια έσοδα για τη μέση ελληνική επιχείρηση και οικογένεια. Με χαρά, επίσης, βλέπω σήμερα ότι υπάρχουν και άλλοι επενδυτές από το Ισραήλ που προτίθενται, πολύ σύντομα, να ξεκινήσουν με τη σειρά τους επενδύσεις στη χώρα μας», είπε ο υπουργός.
Ο κ. Κικίλιας στάθηκε στη στρατηγική που έχει αναπτύξει το υπουργείο Τουρισμού, όλο αυτό το διάστημα, προκειμένου να αναδειχθούν νέοι προορισμοί και να υπάρξει ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο, με όρους ισόρροπης ανάπτυξης σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας. Κάλεσε, δε, τους εκπροσώπους της Αυτοδιοίκησης να ενώσουν δυνάμεις με στόχο την επιτάχυνση των έργων υποδομής που είναι απαραίτητα για τις τοπικές κοινωνίες και συνδέονται άμεσα με την ενίσχυση και του τουριστικού προϊόντος.
Ελπιδοφόρες κρατήσεις
Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε επίσης και στα πρώτα ελπιδοφόρα -όπως τα χαρακτήρισε- μηνύματα για τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν. Όπως είπε, οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες αυξάνουν συνεχώς τόσο τις κρατήσεις όσο και τις αγορές των εισιτηρίων για τους ελληνικούς προορισμούς, μόνο για τον Ιούνιο οι αφίξεις στην κρουαζιέρα θα ξεπεράσουν -στο σύνολό τους- τις 650, ενώ πολύ αυξημένος είναι και ο αριθμός των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, με τα στοιχεία να κάνουν λόγο για 500.000 αμερικανούς τουρίστες που αναμένονται με απευθείας πτήσεις από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια των ΗΠΑ στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», μέχρι το τέλος της σεζόν.
«Το 2022, είναι μία χρονιά με πολύ μεγάλες προκλήσεις -έπειτα από δύο και πλέον χρόνια πανδημίας- με πόλεμο στην καρδιά της Ευρώπης, ενεργειακή κρίση, πληθωρισμό. Παρόλα αυτά, εμείς δουλεύουμε πολύ σκληρά, οργανωμένα και με πολύ σαφή στρατηγική. Τα σήματα μέχρι τώρα είναι, πράγματι, πολύ ισχυρά για τον ελληνικό τουρισμό και η φετινή χρονιά δείχνει ότι θα είναι δυναμική. Ταμείο, όμως, θα κάνουμε στο τέλος του 2022 και δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω. Πρώτο και βασικό μας μέλημα είναι να βοηθάμε όλους τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου, έτσι ώστε να μπορούμε να έχουμε τα μέγιστα δυνατά οφέλη για τη μέση ελληνική επιχείρηση και τη μέση ελληνική οικογένεια», δήλωσε ο κ. Κικίλιας.
Latest News
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)
EasyJet: Αυξάνει τα δρομολόγια της στην Αθήνα - Ο νέος στόχος για επιβάτες το 2025
Η EasyJet επανατοποθετείται στην ελληνική τουριστική αγορά ανεβάζοντας το καλοκαίρι σε 15 τον αριθμό των δρομολογίων από Αθήνα - Σενάριο και για βάση στο «Ελ. Βενιζέλος»
Χειμερινή εξοχική κατοικία: Οι Ελληνες γυρνούν την πλάτη παρά την πτώση των τιμών [γραφήματα]
Ούτε η πώληση κάτω από το κόστος δείχνει να «συγκινεί» τους αγοραστές
Χρονιά ανάκαμψης το 2024 για τη Goldair
Μέσα στο 2024 η Goldair πρόσθεσε δυο ακόμα εμπορικές συμφωνίες με αεροπορικές εταιρείες για εξαγωγή εμπορευμάτων στις αγορές της Κίνας και του Ισραήλ
Κλιματική κρίση και πράσινη μετάβαση στην ατζέντα συνάντησης στις Βρυξέλλες για τον ευρωπαϊκό τουρισμό
Η εκδήλωση που έγινε στο ευρωκοινοβούλιο για τον ευρωπαϊκό τουρισμό αποτελεί συνέχεια του «Φόρουμ της Ρόδου»