
Τα ναυπηγεία Hudong-Zhonghua Shipbuilding, θυγατρική της CSSC, ανακοίνωσαν ότι παρέδωσαν το μεγαλύτερο containership παγκοσμίως, το Ever Alot, μεταφορικής ικανότητας 24.004 Teu.
Ο νέος κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ χωρητικότητας εμπορευματοκιβωτίων έχει μήκος 400 μέτρα, πλάτος 61,5 μέτρα και βύθισμα 17 μέτρα.
Διαβάστε επίσης: Containers: Σε κρίσιμη καμπή οι ναύλοι
Το Ever Alot παραδόθηκε σε θυγατρική της ταϊβανέζικης ναυτιλιακής εταιρείας Evergreen Marine Corporation, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες containerships παγκοσμίως.
The world's largest container ship, MV Ever Alot with a capacity of 24000 TEU, was delivered on Wednesday in the coastal city of Shanghai.
For more maritime news visit – https://t.co/Fu6f8UX5be#Containership #Shipping #Maritime #MarineInsight #Merchantnavy #Merchantmarine pic.twitter.com/q94UZfIAEQ
— MarineInsight (@MarineInsight) June 23, 2022
Σημειώνεται πως το σκάφος είναι το έβδομο της κλάσης Evergreen A και το πρώτο πλοίο στον κόσμο που ξεπέρασε το όριο των 24.000 Teu.
Διαβάστε επίσης: Παρθενικό ταξίδι στο… διαλυτήριο για το κρουαζιερόπλοιο Global Dream II
Τα πρώτα έξι πλοία της κατηγορίας κατασκευάστηκαν από τη Samsung Heavy Industries στη Νότια Κορέα, ωστόσο αυτά έχουν ελαφρώς μικρότερη χωρητικότητα 23.992 TEU παρόλο που έχουν τις ίδιες διαστάσεις. Το πρώτο πλοίο της κατηγορίας, το Ever Ace, κατείχε στο παρελθόν τον τίτλο του μεγαλύτερου στον κόσμο μετά την παράδοσή του τον Ιούλιο του 2021.
Συνολικά, έχουν σχεδιαστεί 13 πλοία «Evergreen A», συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων που κατασκευάστηκαν από τα ναυπηγεία Hudong-Zhonghua.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες