Η Ferrari αποκάλυψε το πρώτο της όχημα τύπου ελεύθερου χρόνου (SUV) – όπως έχει επικρατήσει να λέγεται η κατηγορία -, το οποίο απευθύνεται, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της, σε κροίσους καθώς έχει τιμή που φτάνει ούτε λίγο ούτε πολύ τα 390.000 ευρώ.
Το Purosangue απευθύνεται στους οπαδούς της εταιρείας που δεν είναι ακόμη έτοιμοι να αγοράσουν ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο καθώς κινείται από 12κύλινδρο κινητήρα της ιστορικής εταιρείας με σήμα το αλογάκι. Το Purosangue – ή Καθαρόαιμο – αναμένεται να οδηγήσει την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία προς την επίτευξη του τολμηρού της στόχου αύξησης εσόδων την ώρα που ο ανταγωνισμός ενισχύεται βασιζόμενος σε νέες και παλαιότερες τεχνολογίες.
Η εταιρεία με ετήσιους τζίρους περίπου 40 δισ. δολαρίων μπήκε καθυστερημένα στην αγορά για ακριβά οχήματα SUV. Το Urus της Lamborghini βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις, ενώ μεγάλος είναι ο ανταγωνισμός και από την Porsche, την Bentley, τη Rolls Royce, ακόμη και από την Tesla.
Διαβάστε επίσης: Η μεγάλη στροφή της Ferrari στην ηλεκτροκίνηση
Το τετράθυρο Purosangue θα μπορούσε να βοηθήσει τώρα στα σχέδια του μεγάλου αφεντικού της Ferrari, του Μπενεντέτο Βίνια, να επεκταθεί σημαντικά στην Κίνα, όπου η ζήτηση για SUV είναι πάρα πολύ μεγάλη. Σήμερα η Κίνα αντιπροσωπεύει μόνο το 10% των συνολικών πωλήσεων της φίρμας. Με τιμή 390.000 ευρώ, που είναι αυξημένη κατά 70% από την τιμή του αυτοκόλλητου Urus, το Purosangue δεν είναι για κάθε πορτοφόλι. Ωστόσο, οι παραγγελίες ρέουν ήδη, λέει η Ferrari, τις οποίες μάλιστα τις προσδιορίζει σε πολύ πάνω από 2.000 που ήταν οι αρχικές.
Ευέλικτο σπορ
Ο όμιλος με έδρα το Μαρανέλο θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 9% ετησίως έως το 2026. Αποτελεί αποτέλεσμα τεσσάρων ετών εξέλιξης για να ανταποκριθεί στα διαπιστευτήρια της Ferrari για σπορ χαρακτήρα, αλλά αντιπροσωπεύει ταυτόχρονα και αλλαγή πορείας από τα αμιγώς σπορ χαμηλά μοντέλα του κατασκευαστή, διαλύοντας τις αμφιβολίες ότι θα παρήγε ποτέ μοντέλο τύπου SUV.
Η ιταλική εταιρεία πάντως φαίνεται ότι θέλει να αποστασιοποιηθεί από τον όρο αυτό. «Παρακαλώ, μην το αποκαλείτε SUV, γιατί δεν είναι», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κατά την παρουσίαση του μοντέλου στο Μαρανέλο της Ιταλίας. «Είναι μια Ferrari», πρόσθεσε. Ο ίδιος μάλλον θα προτιμούσε τον όρο ευέλικτο σπορ αυτοκίνητο. Το σχόλιο του Βίνια δείχνει ότι η ιστορική εταιρεία εξακολουθεί να προσεγγίζει με μεγάλη προσοχή τη συγκεκριμένη κατηγορία. Είναι ενδεικτικό ότι όταν ρωτήθηκε το 2016 εάν η Ferrari θα σκεφτόταν ποτέ να παραγάγει ένα μοντέλο τύπου crossover, ο τότε διευθύνων σύμβουλος Σέρτζιο Μαρτσιόνε είχε απαντήσει «θα πρέπει να με πυροβολήσετε πρώτα», σύμφωνα με το Bloomberg.
Η ταχύτητα
Με ανώτερη ταχύτητα τα 310 χλμ. την ώρα, ιπποδύναμη 715 ίππους αλλά και αυτόματη μετάδοση, και πορτμπαγκάζ με χωρητικότητα 473 λίτρα, φαίνεται ότι η Ferrari θέλει να δημιουργήσει τη δική της κατηγορία.
Το νέο μοντέλο απεικονίζει ένα δίλημμα που αντιμετωπίζουν πολλές καταξιωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, ειδικά πολυτελών και σπορ οχημάτων. Οι επενδυτές έχουν κάνει την Tesla την εταιρεία του κλάδου με τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής σε όλο τον κόσμο θέτουν προθεσμίες για να σταματήσουν να πωλούνται οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αλλά μια μεγάλη ομάδα καταναλωτών εξακολουθεί να θέλει οχήματα που καίνε βενζίνη – ή πετρέλαιο – και είναι πρόθυμη να πληρώσει υψηλές τιμές για αυτά. Για να διατηρήσει την εικόνα της ως κατασκευάστριας σπορ αυτοκινήτων η Ferrari έχει δεσμευτεί να διατηρήσει τις πωλήσεις του Purosangue κάτω από το 20% των συνολικών πωλήσεων κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του αυτοκινήτου, ο οποίος αναμένεται να είναι τέσσερα έως πέντε χρόνια, όπως και για τα άλλα μοντέλα της, σύμφωνα με στοιχεία του Reuters.
Πηγή: Έντυπη έκδοση Τα Νέα
Latest News
Ο υποβιβασμός και η παραίτηση της προέδρου της ABC News
H εταιρική αναδιάρθρωση που της αφαίρεσε μεγάλο μέρος της διοικητικής της αυτονομίας.
Σανίδα σωτηρίας - Ο δισεκατομμυριούχος Kretinsky και η OnePoint θα σώσουν την Atos;
Μια ακόμη προσφορά από την Bain Capital απορρίφθηκε, δήλωσε η Atos, η οποία βρίσκεται σε συνομιλίες με το γαλλικό κράτος για τη διάσωση μέρους της στρατηγικής μονάδας της
Γιατί η επίσκεψη Σι Τζινπινγκ στην Ευρώπη δεν θα είναι μία εύκολη βόλτα
Ο Σι θα πιεστεί για την βοήθεια στη Ρωσία, τις κρατικές επιδοτήσεις στη κινεζική βιομηχανία, αλλά και την σκιώδη επιρροή της Κίνας - Διχασμένοι εμφανίζονται οι Ευρωπαίοι ηγέτες
Φον ντερ Λάιεν: «Απαιτούμε δίκαιο ανταγωνισμό της Ευρώπης με την Κίνα»
«Πρέπει να δράσουμε ώστε να εγγυηθούμε ότι ο ανταγωνισμός θα είναι δίκαιος και όχι στρεβλωμένος» είπε η Φον ντερ Λάιεν
Ποια χώρα βλέπει ο Μπάφετ ως νέο Ελντοράντο
Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής εξήγησε ότι η μελλοντική διοίκηση του ομίλου θα μπορούσε να τις αξιοποιήσει
Διάσημες, ακριβές αλλά χωρίς διαφήμιση - Ποιες είναι οι τσάντες Goyard
Μία από τις πιο εμβληματικές και ακριβές τσάντες της μόδας έχει βρεθεί στα χέρια προσωπικοτήτων όπως ο Πάμπλο Πικάσο, η Κοκό Σανέλ, ο Καρλ Λάγκερφελντ αλλά και μέλη της δυναστείας των Ρομανώφ
Γιατί οι πλούσιοι δεν αποκαλύπτουν στους κληρονόμους τους τα παριουσιακά τους
Οι νεαροί κληρονόμοι μπορούν να βρουν τις επαύλεις των γονιών τους στο Zillow. Κι όμως, πολλές πλούσιες οικογένειες προσπαθούν να κρύψουν την οικογενειακή τους περιουσία,...
Οι 4 συμβουλές του Μπάφετ που «ξεκλειδώνουν» πετυχημένες επενδύσεις
Τα 4 βήματα που ανοίγουν τον δρόμο της επιτυχίας
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Ναι μεν, αλλά - Γιατί η IPO της Puig δεν «ανέστησε» την αγορά
Η IPO της μητρικής εταιρείας της Apivita κύλησε πολύ καλύτερα από κάποιες άλλες πρόσφατες δημόσιες εγγραφές μόδας και ομορφιάς