Μερικές ημέρες μετά την πρεμιέρα για το «καλάθι του νοικοκυριού», το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων επιχειρεί να διορθώσει διάφορες αστοχίες που προέκυψαν, ενώ την ίδια ώρα κάποιες από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ διορθώνουν -προς τα κάτω- τις τιμές ορισμένων προϊόντων. Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, δεν αποκλείεται να δούμε και ηλεκτρονικό «καλάθι νοικοκυριού» από την efood.
Διαβάστε επίσης: Καλάθι του νοικοκυριού: Τι αλλάζει
Μεταξύ των «παιδικών ασθενειών» είναι η αδυναμία πολλών καταναλωτών να εντοπίσουν τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο «καλάθι» κάθε αλυσίδας σούπερ μάρκετ λόγω του μεγέθους του σχετικού σήματος.
Ερχονται αλλαγές
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Αδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στον ΣΚΑΙ, τις επόμενες ημέρες το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, θα εκδώσει νέα υπουργική απόφαση για το «καλάθι του νοικοκυριού».
Η απόφαση θα προβλέπει να είναι μεγαλύτερες και ευδιάκριτες οι ταμπέλες στα προϊόντα του καλαθιού και να διασφαλίζεται η επάρκεια των προσφερόμενων προϊόντων.
Διαβάστε επίσης – Γεωργιάδης: Θα φροντίσουμε να μεγαλώσουμε την σήμανση στο καλάθι του νοικοκυριού
«Ενθαρρυντική» η πρώτη εβδομάδα
Επίσης, ο υπουργός σημείωσε ότι η πρώτη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου ήταν ενθαρρυντική ενώ πρόσθεσε ότι από την Τετάρτη στην ηλεκτρονική εφαρμογή του υπουργείου θα παρακολουθούνται οι τιμές των προϊόντων ανά εβδομάδα.
Διαβάστε επίσης – Σε λειτουργία το App για το καλάθι του νοικοκυριού
Ταυτόχρονα προανήγγειλε συνάντηση με τους εκπροσώπους των βιομηχανιών τροφίμων, αφού όμως πρώτα – όπως είπε – λάβει τα αποτελέσματα των ελέγχων της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α).
Υπενθυμίζεται ότι σε χθεσινή ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός, μετά από νέα επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ στην Δ. Αθήνα έγραψε: «…Έχουμε δρόμο για να φθάσουμε εκεί που θέλουμε. Θα φροντίσουμε να μεγαλώσουμε την σήμανση και να υπάρχει οπωσδήποτε συνεχής επάρκεια των προϊόντων»
Νέο καλάθι για τις «διατροφικές ανάγκες»
Για το «καλάθι του νοικοκυριού» που βρίσκεται σε ισχύ από τις 2 Νοεμβρίου στα σουπερμάρκετ μίλησε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης στην εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο».
Ο υπουργός ανέφερε αρχικά πως γίνονται συχνές επισκέψεις στα σουπερμάρκετ προκειμένου να ελεγχθεί εάν τηρείται το μέτρο σωστά και σημείωσε πως υπάρχουν ορισμένα σημεία που πρέπει να διορθωθούν αναφορικά με το «καλάθι του νοικοκυριού».
«Οι πωλήσεις στο “καλάθι” έχουν αυξηθεί κατά 100% που σημαίνει πως ο κόσμος θέλει να αγοράσει, ζητάει τα προϊόντα…αυτή τη στιγμή και η βιομηχανία πρέπει “να βάλει πλάτη” έτσι ώστε τα προϊόντα που βρίσκονται στο “καλάθι” να είναι πολύ πιο φτηνά από τα αντίστοιχα» είπε ο υπουργός.
Διαβάστε επίσης – Ακρίβεια: Στα χύμα προϊόντα και στα PL ψάχνουν «αντίδοτο» οι καταναλωτές
Επέκταση του μέτρου
Ερωτώμενος για το ενδεχόμενο επέκτασης του μέτρου και σε άλλους κλάδους απάντησε: «Είναι προαιρετικό, ο καθένας μπορεί να φτιάξει ένα “καλάθι”, δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε αλυσίδες μικρότερες, έχουν άλλα μεγέθη».
Συμπλήρωσε πως το υπουργείο έχει έρθει σε επαφή με αρτοποιεία και κρεοπωλεία με τους επιχειρηματίες να είναι θετικοί στη σκέψη, ωστόσο αναμένουν να δουν την εξέλιξη του μέτρου.
«Θα δημιουργήσουμε ένα “καλάθι” για τους συμπολίτες μας, με ειδικές διατροφικές ανάγκες» αποκάλυψε στη συνέχεια ο κ. Παπαθανάσης.
Κατόπιν εξήγησε πως μέσα στο «καλάθι» υπάρχουν 50% προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, και 50% επώνυμα προϊόντα.
Latest News
Βάζοντας χέρι… στο μαξιλάρι για το χρέος – Τι λένε στον ΟΤ Πετράκης και Λιάκος
Η αύξηση των επιτοκίων, τα διακρατικά δάνεια των μνημονίων (GLF) και η πρόσβαση της Ελλάδας στις αγορές
Ποια προϊόντα και υπηρεσίες αγοράζουν διαδικτυακά οι Έλληνες - Τι είδε η Eurostat
Η ψηφιοποίηση κερδίζει συνεχώς έδαφος και αυτό φαίνεται στις αγορές μας. Τι επιλέγουν οι καταναλωτές να αγοράσουν από το διαδίκτυο.
13 ιδιωτικά νησιά στην Ελλάδα ζητούν επενδυτές – Τα εμπόδια για τις αγοραπωλησίες
Μεγάλη η ζήτηση στα μεσιτικά γραφεία για ανάπτυξη νέων super luxury ξενοδοχειακών μονάδων
Τα 90 δισ. που θα άλλαζαν την οικονομία – Τα κόκκινα δάνεια και τα deals επιχειρήσεων
Πολύ λίγα μέχρι στιγμής τα deals για την εξαγορά προβληματικών επιχειρήσεων μέσω της διαδικασίας διαχείρισης των κόκκινων δανείων
Πόσο άλλαξε η οικονομία μετά τη χρεοκοπία – Τι λένε οικονομολόγοι και οίκοι
Δεκατέσσερα χρόνια μετά το Καστελλόριζο, ποιες είναι οι προσδοκίες και οι επισημάνσεις για το νέο παραγωγικό μοντέλο ανάπτυξης
Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές
Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Εξαγωγές, τουρισμός και Ταμείο Ανάκαμψης κινητήριοι μοχλοί της ανάπτυξης
H δημοσιονομική πειθαρχία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ, εάν η χώρα επιθυμεί να αποφύγει δυσάρεστες εξελίξεις
Ποιοι κλάδοι έκαναν «Ανάσταση» και ποιοι τραβούν (ακόμη) Γολγοθά
Ποια είναι η εικόνα στην αγορά – Τι λένε στον ΟΤ επιχειρηματίες για την πασχαλινή κίνηση