Μερικές ημέρες μετά την πρεμιέρα για το «καλάθι του νοικοκυριού», το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων επιχειρεί να διορθώσει διάφορες αστοχίες που προέκυψαν, ενώ την ίδια ώρα κάποιες από τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ διορθώνουν -προς τα κάτω- τις τιμές ορισμένων προϊόντων. Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες του ΟΤ, δεν αποκλείεται να δούμε και ηλεκτρονικό «καλάθι νοικοκυριού» από  την efood.

Διαβάστε επίσης: Καλάθι του νοικοκυριού: Τι αλλάζει 

Μεταξύ των «παιδικών ασθενειών» είναι η αδυναμία πολλών καταναλωτών να εντοπίσουν τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο «καλάθι» κάθε αλυσίδας σούπερ μάρκετ λόγω του μεγέθους του σχετικού σήματος.

Ερχονται αλλαγές

Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Αδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στον ΣΚΑΙ, τις επόμενες ημέρες το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, θα εκδώσει νέα υπουργική απόφαση για το «καλάθι του νοικοκυριού»

Η απόφαση θα προβλέπει να είναι μεγαλύτερες και ευδιάκριτες οι ταμπέλες στα προϊόντα του καλαθιού και να διασφαλίζεται η επάρκεια των προσφερόμενων προϊόντων.

Διαβάστε επίσης – Γεωργιάδης: Θα φροντίσουμε να μεγαλώσουμε την σήμανση στο καλάθι του νοικοκυριού

«Ενθαρρυντική» η πρώτη εβδομάδα

Επίσης, ο υπουργός σημείωσε ότι η πρώτη εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου ήταν ενθαρρυντική ενώ πρόσθεσε ότι από την Τετάρτη στην ηλεκτρονική εφαρμογή του υπουργείου θα παρακολουθούνται οι τιμές των προϊόντων ανά εβδομάδα.

Διαβάστε επίσης – Σε λειτουργία το App για το καλάθι του νοικοκυριού

Ταυτόχρονα προανήγγειλε συνάντηση με τους εκπροσώπους των βιομηχανιών τροφίμων, αφού όμως πρώτα – όπως είπε – λάβει τα αποτελέσματα των ελέγχων της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α).

Υπενθυμίζεται ότι σε χθεσινή ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός, μετά από νέα επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ στην Δ. Αθήνα έγραψε: «…Έχουμε δρόμο για να φθάσουμε εκεί που θέλουμε. Θα φροντίσουμε να μεγαλώσουμε την σήμανση και να υπάρχει οπωσδήποτε συνεχής επάρκεια των προϊόντων»

Νέο καλάθι για τις «διατροφικές ανάγκες»

Για το «καλάθι του νοικοκυριού» που βρίσκεται σε ισχύ από τις 2 Νοεμβρίου στα σουπερμάρκετ μίλησε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης στην εκπομπή «Mega Σαββατοκύριακο».

Ο υπουργός ανέφερε αρχικά πως γίνονται συχνές επισκέψεις στα σουπερμάρκετ προκειμένου να ελεγχθεί εάν τηρείται το μέτρο σωστά και σημείωσε πως υπάρχουν ορισμένα σημεία που πρέπει να διορθωθούν αναφορικά με το «καλάθι του νοικοκυριού».

«Οι πωλήσεις στο “καλάθι” έχουν αυξηθεί κατά 100% που σημαίνει πως ο κόσμος θέλει να αγοράσει, ζητάει τα προϊόντα…αυτή τη στιγμή και η βιομηχανία πρέπει “να βάλει πλάτη” έτσι ώστε τα προϊόντα που βρίσκονται στο “καλάθι” να είναι πολύ πιο φτηνά από τα αντίστοιχα» είπε ο υπουργός.

Διαβάστε επίσης – Ακρίβεια: Στα χύμα προϊόντα και στα PL ψάχνουν «αντίδοτο» οι καταναλωτές

Επέκταση του μέτρου

Ερωτώμενος για το ενδεχόμενο επέκτασης του μέτρου και σε άλλους κλάδους απάντησε: «Είναι προαιρετικό, ο καθένας μπορεί να φτιάξει ένα “καλάθι”, δεν μπορούμε να υποχρεώσουμε αλυσίδες μικρότερες, έχουν άλλα μεγέθη».

Συμπλήρωσε πως το υπουργείο έχει έρθει σε επαφή με αρτοποιεία και κρεοπωλεία με τους επιχειρηματίες να είναι θετικοί στη σκέψη, ωστόσο αναμένουν να δουν την εξέλιξη του μέτρου.

«Θα δημιουργήσουμε ένα “καλάθι” για τους συμπολίτες μας, με ειδικές διατροφικές ανάγκες» αποκάλυψε στη συνέχεια ο κ. Παπαθανάσης.

Κατόπιν εξήγησε πως μέσα στο «καλάθι» υπάρχουν 50% προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, και 50% επώνυμα προϊόντα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία
Ψηφιακός μετασχηματισμός: Πρώτοι στα social media, ουραγοί στις τραπεζικές συναλλαγές
Οικονομία |

Η σχέση των Ελλήνων με τις ψηφιακές τεχνολογίες - Τα social media και οι τραπεζικές συναλλαγές

Πώς υιοθετούν οι επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες; Πώς χρησιμοποιούν οι πολίτες τις δημόσιες και άλλες υπηρεσίες στο διαδίκτυο; Ποια είναι η συμμετοχή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;