Το νούμερο αυτό είναι αυξημένο κατά 2,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και καταδεικνύει τις απαιτήσεις για αύξηση των θέσεων ελλιμενισμού. Η πλειοψηφία των σκαφών που ελλιμενίζονται στην μαρίνα είναι μόνιμα ιδιωτικά σκάφη με συμβάσεις ελλιμενισμού σε ετήσια βάση. Ειδικότερα, η αναλογία μεταξύ συνολικού αριθμού μόνιμων σκαφών (59%) σε σχέση με τα διερχόμενα, επιβεβαιώνει τον χαρακτηρισμό της Μαρίνας Φλοίσβου ως home port.
Πνεύμονας πρασίνου
Αναφορικά με τις επίγειες υποδομές, είναι η πρώτη φορά που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα μαρίνα με χερσαία ανάπτυξη 8.200 τ.μ., η οποία, εκτός από τις εγκαταστάσεις αναψυχής (καταστήματα με εστιατόρια, καφέ, take away, παιδότοπο), περιλαμβάνει και εμπορικές χρήσεις (ναυτιλιακά είδη, αθλητικά ρούχα). Ταυτόχρονα, αποτελεί και έναν πνεύμονα πρασίνου στα νότια προάστια, αφού διαθέτει 25 στρέμματα πρασίνου. Η Μαρίνα Φλοίσβου παρέχει επίσης τη δυνατότητα υπαίθριου χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων με αυτοεξυπηρέτηση, χωρητικότητας 650 θέσεων.
Έχοντας θέσει ως στρατηγικό στόχο τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών για την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών στους πελάτες, μισθωτές και επισκέπτες της, η Μαρίνα Φλοίσβου προχώρησε σε εγκατάσταση και σύνδεση οπτικής ίνας, καλύπτοντας μέρος του λιμένα. Εντός της επόμενης διετίας, οι εργασίες θα επεκταθούν και στις υπόλοιπες εγκαταστάσεις της μαρίνας και σε συνδυασμό με την εφαρμογή και άλλων «έξυπνων» τεχνολογικών λύσεων, η Μαρίνα Φλοίσβου θα συνεχίσει σταθερά να αποτελεί την πρώτη «έξυπνη» μαρίνα της χώρας. Tο συγκεκριμένο μοντέλο ανάπτυξης είχε ήδη λειτουργήσει επιτυχημένα σε διάφορες άλλες χώρες και αποδείχθηκε το ίδιο επιτυχημένο και στην Ελλάδα.
Πόλος έλξης mega yacht
Η λειτουργίας της μαρίνας, έχει ως αποτέλεσμα μια σειρά από σημαντικά οφέλη για το ευρύτερο οικοσύστημα του θαλάσσιου τουρισμού στην Ελλάδα, καθώς και το κοινωνικό σύνολο γενικότερα. Βασικός στόχος της Εταιρείας είναι η αναβάθμιση των υπηρεσιών της, ώστε να καταστεί η μαρίνα πόλος έλξης mega yacht του εξωτερικού και κατ’ επέκταση να αναβαθμιστεί ο θαλάσσιος τουρισμός στην Ελλάδα. Παράλληλα, η οικονομική ανάπτυξη της μαρίνας συμβαδίζει με την ανάπτυξή της στον τομέα της βιωσιμότητας καθώς η αύξηση των εσόδων της μεταφράζεται σε μεγαλύτερες επενδύσεις για το περιβάλλον, το ανθρώπινο δυναμικό και την κοινωνία.
Η Μαρίνα Φλοίσβου κρατά σταθερές τις κύριες πολιτικές της για το περιβάλλον, την κοινωνία και την ποιοτική διαχείριση προσαρμόζοντας με ευελιξία τους στόχους της στις συνθήκες των καιρών. Οι ενεργειακές απαιτήσεις, οι σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές, η οικονομία, η ανταγωνιστικότητα στην αγορά και οι ανάγκες εκπαίδευσης είναι ορισμένοι βασικοί παράμετροι που αξιολογούνται σε ετήσια τουλάχιστον βάση, ώστε να καθορίζονται η στρατηγική και το πρόγραμμα δράσεων της μαρίνας με σκοπό τη συνεχή βελτίωση και την προσήλωση στην πορεία της αειφόρου ανάπτυξης, επισημαίνει ο κ. Σταύρος Κατσικάδης διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina Α.Ε.
Υπεύθυνη όπως προαναφέρθηκε για την ανάπτυξη, εκμετάλλευση και διαχείριση του Τουριστικού Λιμένα Φλοίσβου με στόχο την ανάπτυξη, αναβάθμιση και διαχείριση των επίγειων και θαλάσσιων υποδομών της Μαρίνας Φλοίσβου είναι η εταιρεία LAMDA Flisvos Marina Α.Ε. η οποία αποτελεί κοινοπραξία των εταιρειών LAMDA Flisvos Holding Α.Ε. (LFH) (77,23%) και της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤ.Α.Δ) (22,77%). Το 2002, με την παραχώρηση 40 χρόνων κατόπιν διαγωνισμού, η LAMDA Flisvos Marina Α.Ε. ανέλαβε να αναπτύξει, να αναβαθμίσει και να διαχειριστεί τον Τουριστικό Λιμένα Φλοίσβου.
Ολόκληρη η έκθεση βιωσιμότητας εδώ
Latest News
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα