
Ο δείκτης εξαγωγής εμπορευματοκιβωτίων της Κίνας μειώθηκε τον Ιούνιο, όπως δείχνουν τα στοιχεία από το Χρηματιστήριο Ναυτιλιακών Μεταφορών της Σαγκάης.
Η μέση τιμή του δείκτη (China Containerized Freight Index-CCFI) καταγράφηκε στις 918,89 μονάδες κατά τον ίδιο μήνα, με μηνιαία μείωση 3,5%, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία.
Ουσιαστικό ρόλο στη μείωση του παραπάνω δείκτη, είχε η σημαντική μείωση του υποδείκτη μεταφορικών υπηρεσιών της Κορέας κατά 11,1%, ενώ ακολούθησε η προσφορά μεταφορικών υπηρεσιών στην Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ που κατέγραψε μηνιαία μείωση κατά 6,3%.
Ο νέος «γίγαντας» της MSC παίρνει τα σκήπτρα του μεγαλύτερου containership στον κόσμο
Στον αντίποδα, ο δείκτης εξαγωγής εμπορευματοκιβωτίων σε ό,τι αφορά την Ιαπωνία κατέγραψε αύξηση 0,4% σε εβδομαδιαία βάση.
Όπως επισημαίνεται, ο δείκτης CCFI παρακολουθεί τους ναύλους από κινεζικά λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων για 12 ναυτιλιακές διαδρομές σε όλο τον κόσμο, με βάση δεδομένα από 22 διεθνείς μεταφορείς.
Το ΑΕΠ της ναυτιλιακής οικονομίας ξεπέρασε τα 1,13 τρισεκατομμύρια ευρώ το 2022
Στο μεταξύ, το ΑΕΠ της ναυτιλιακής οικονομίας στην Κίνα, που διαμορφώνεται από τομείς βιομηχανικής δραστηριότητας από τη ναυτιλία μέχρι την αλιεία αλλά και την κατασκευή πλοίων, ξεπέρασε τα 9 τρισεκατομμύρια γουάν (1,13 τρισεκατομμύρια ευρώ) το 2022, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών.
Το υπουργείο δημοσιοποίησε στοιχεία στη διάρκεια e-φόρουμ για τον 19ο εορτασμό της Ημέρας της Ναυτιλίας στην Κίνα που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Τσανγκσού της επαρχίας Χεμπέι, με την πραγματοποίηση εβδομαδιαίων θεματικών εκδηλώσεων με ακαδημαϊκές διασκέψεις, εκθέσεις και άλλες δραστηριότητες.
Σύμφωνα με την αναφορά του ίδιου υπουργείου, περίπου ποσοστό 95% των αγαθών του εξωτερικού εμπορίου της Κίνας μεταφέρεται μέσω της ναυτιλίας.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών