Για τις θερινές εκπτώσεις μίλησε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά (ΕΒΕΠ), Βασίλης Κορκίδης, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι υπήρχαν άλλες προσδοκίες όταν ξεκίνησαν επισημαίνοντας παράλληλα ότι «διατηρούμε τις ελπίδες μας καθώς μην ξεχνάμε ότι οι θερινές εκπτώσεις έχουν μακρά διάρκεια».

Σκρέκας: Νέος μηχανισμός κατά των πλασματικών εκπτώσεων

Όπως είπε ο κ. Κορκίδης «βλέπαμε μια αύξηση του τζίρου από την αρχή του χρόνου, από τον Ιανουάριο. Τα 3,4 δισ. του μηνιαίου τζίρου είχαν γίνει 3,55 τον Ιούνιο, οπότε θεωρήσαμε ότι και τον Ιούλιο αυτή η αύξηση θα συνεχιστεί. Βέβαια κανένας δεν μπορούσε να γνωρίζει ότι θα ήταν ο θερμότερος Ιούλιος στην υφήλιο για πάρα πολλά χρόνια και ότι ο καύσωνας θα εμπόδιζε τους καταναλωτές να επισκεφτούν τα καταστήματα[…] Διατηρούμε τις ελπίδες μας γιατί μην ξεχνάμε ότι οι θερινές εκπτώσεις έχουν μακρά διάρκεια. Ξεκινάνε μετά την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου και τελειώνουν τέλος Αυγούστου και θα συνυπολογίσουμε και ένα δεκαήμερο τον Σεπτέμβρη όπου πάντα υπάρχουν προσφορές μετά τις εκπτώσεις[…] Πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε τον στόχο δηλαδή των 7 δισεκατομμυρίων ευρώ τζίρου το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου, παρά τις δυσκολίες. Γιατί εκτός από την πληθωριστική αύξηση έχουμε μία αύξηση της τουριστικής κίνησης στους τουριστικούς προορισμούς, στο κέντρο της Αθήνας. Αν βλέπαμε και τα στοιχεία πριν τις φωτιές θα βλέπαμε ότι το Νότιο Αιγαίο είχε τη μεγαλύτερη αύξηση σε τζίρο στη λιανική κατά 15% και μετά ήταν η Περιφέρεια Αττικής με 13%».

Κληθείς να σχολιάσει τις επιπτώσεις από τις πυρκαγιές είπε «σίγουρα τη Ρόδο την έχει επηρεάσει, δεν το συζητάμε αλλά μακάρι να μην είναι στο μέγεθος που φανταζόμαστε. Από εκεί και πέρα η τουριστική κατανάλωση, η εισαγόμενη κατανάλωση θα την πω εγώ, έχει μπει σε αυτή την εξίσωση του τζίρου των θερινών εκπτώσεων και μακάρι να συνεχιστεί και τον Αύγουστο».

Σε άλλο σημείο ο Βασίλης Κορκίδης ανέφερε «Η Αθήνα έχει καταφέρει να γίνει ένα city break και τον χειμώνα και ένας προορισμός το καλοκαίρι. Έχει μπει προφανώς στα πακέτα των tour operator και μία με δύο μέρες ο κάθε τουρίστας πριν πάει σε κάποιο νησί μένει στην Αθήνα και αυτό είναι πάρα πολύ θετικό. Το ίδιο προσπαθούμε να κάνουμε και στον Πειραιά γιατί έχουμε ένα εκατομμύριο επιβάτες κρουαζιέρας που θα μπορούσαμε κι εμείς να καταφέρουμε και να πείσουμε να περπατάνε, να αγοράζουν, να μένουν γενικότερα και στον Πειραιά και σε άλλες περιοχές της Αττικής».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Ελληνικά Γαλακτοκομεία: «Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την οικογένεια Σαράντη
Επιχειρήσεις |

«Κλείδωσε» η εξαγορά της Κάμπος Χίου από την Ελληνικά Γαλακτοκομεία της οικογένειας Σαράντη

Στην τελική ευθεία οι συζητήσεις του θεσσαλικού ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία με την Κάμπος Χίου – Έκδοση μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου από τη χιώτικη εταιρεία