Οι ελλείψεις ημιαγωγών που έχουν δημιουργήσει σοβαρή δυσλειτουργία στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα χρειαστούν χρόνια για να επιλυθούν, παρά τα σχέδια των κατασκευαστών μικροτσίπ να κατασκευάσουν εργοστάσια παραγωγής στη χώρα. Αυτό δήλωσε διευθυντικό στέλεχος της γερμανικής Audi.
Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και οι παραγωγοί ηλεκτρονικών ειδών είναι από τους κλάδους που έχουν πληγεί σοβαρότερα από τις καθυστερήσεις παραγωγής, που προκαλούνται από την παγκόσμια έλλειψη μικροτσίπ.
Έλαβε γη και ύδωρ, τώρα πρέπει να φέρει αποτελέσματα – Το στοίχημα της Intel στη Γερμανία
Σε μια προσπάθεια να μειωθεί η εξάρτηση από τους ελάχιστους προμηθευτές τσιπ, που εδρεύουν σε Ασία και Ηνωμένες Πολιτείες, τα ανώτερα στελέχη αυτών των κλάδων επιχειρούν να επανεξετάσουν τις γραμμές εφοδιασμού των οργανισμών τους.
Σημειώνεται ότι το Βερολίνο έχει φλερτάρει έντονα με τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ημιαγωγών για τη δημιουργία εργοστασίων παραγωγής επί γερμανικού εδάφους. Ήδη εταιρείες κολοσσοί όπως η αμερικανική Intel και η ταϊβανέζικη TSMC έχουν ανακοινώσει σχέδια για την κατασκευή εργοστασίων στη Γερμανία.
Παρόλα αυτά «χρειάζονται χρόνια (για να καρποφορήσουν αυτές οι ενέργειες), πρόκειται για δισεκατομμύρια δολάρια που επενδύονται» αναφέρει η Ρενάτε Βαχενάουερ, επικεφαλής προμηθειών της Audi που ανήκει στη Volkswagen, σύμφωνα με την εφημερίδα Augsburger Allgemeine.
Μία πιθανή λύση
Η Βαχενάουερ δήλωσε επίσης ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα μπορούσαν να διευκολύνουν την συμφόρηση στο σύστημα εφοδιασμού μειώνοντας τις ποικιλίες των τσιπ που χρησιμοποιούνται από τους 8.000 διαφορετικούς τύπους που υπάρχουν σήμερα στα οχήματα.
«Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε πολλούς μοχλούς για να σταθεροποιήσουμε την προσφορά ημιαγωγών και επίσης να εφοδιαστούμε σε κάποιο βαθμό από ενδιάμεσους προμηθευτές», πρόσθεσε.
Latest News
Ισχυρό ξεκίνημα για την Inditex στην εορταστική περίοδο
Η Inditex φαίνεται πως πηγαίνει καλύτερα μετά τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου τα οποία ήταν κάτω από τις προβλέψεις
Economist: Στην πεντάδα του χρυσού «μεταλλίου» για το 2024 η Ελλάδα [πίνακες]
Η καθιερωμένη ανάλυση του Economist για το ποια οικονομία τα πήγε καλύτερα το έτος που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist