· Αν και έχει εξομαλυνθεί η κατάσταση, ωστόσο ο χρόνος παράδοσης των νέων αυτοκινήτων παραμένει σχετικά μεγάλος.
· Σε κάποιες μάρκες μάλιστα οι υποψήφιοι αγοραστές χρειάζεται να περιμένουν μέχρι και 12 μήνες για να παραλάβουν το όχημά τους.
· Για αυτό και όπως μας εξηγεί άνθρωπος που γνωρίζει καλά την αγορά του αυτοκινήτου, οι αντιπροσωπείες προωθούν έντονα και με διαφήμιση τα ετοιμοπαράδοτα.
· Και κυρίως αυτά που μπορούν να παραδώσουν και την επόμενη ημέρα!
· «Η τιμή φαίνεται να περνά σε δεύτερη μοίρα και δίνουν έμφαση στην ταχύτητα παράδοσης», αναφέρει χαρακτηριστικά.
· Το ενδιαφέρον για την απόκτηση νέου αυτοκινήτου λέγεται πως έχει επιστρέψει δυναμικά κυρίως για υβριδικά και ηλεκτρικά, παρά την πίεση που δέχεται το διαθέσιμο εισόδημα.
· Για αυτό και οι εταιρείες θέλουν να εκμεταλλευτούν το μομέντουμ, για όσο διάστημα υπάρχει…
· Κάτι που αποτυπώθηκε και στις ταξινομήσεις Ιουλίου, μετά τις «καραβιές» που έφτασαν από τα εργοστάσια στην Ασία.
—————————-
Επόμενος σταθμός… Ρουμανία για τον όμιλο Φάις
· Μετά τη Βουλγαρία, ο όμιλος του επιχειρηματία Σάμι Φάις ετοιμάζεται να ανοίξει κατάστημα Kiko Milano και στην Ρουμανία.
· Πληροφορούμαστε πως η προετοιμασία έχει μπει στην τελική ευθεία και υπολογίζεται πως μέχρι τέλος του έτους θα ολοκληρωθεί το ντεμπούτο της ιταλικής αλυσίδας στο Βουκουρέστι.
· Το νέο σημείο θα λειτουργήσει σε μεγάλο εμπορικό κέντρο που διαχειρίζεται η πορτογαλική Sionae Sierra.
· Ο πήχης και εδώ, όπως αναφέρουν άνθρωποι που γνωρίζουν, μπαίνει ψηλά λόγω και της δυναμικής που παρουσιάζει η ρουμανική αγορά.
· Και αυτό παρότι τα ενοίκια έχουν φθάσει πλέον να κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με αυτά στην Ελλάδα!
· Θυμίζουμε πως ο όμιλος Φάις έχει ήδη επεκτείνει το δίκτυο της Kiko Milano σε Κύπρο και Βουλγαρία.
Latest News
Τα «δώρα» της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στους μετόχους, η Πειραιώς στο μικροσκόπιο των JPMorgan – ΑΧΙΑ και ένας Τιτάνας με τα όλα του
Πάνω από 1 δισ. τα λειτουργικά κέρδη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ την επόμενη τριετία
Γιατί «έπεσαν κεφάλια» στον ΟΛΠ, το δίπολο Aegean – ΔΑΑ και τα «Αστέρια» κάνουν comeback
Οι… καρατομήσεις (;) και το στοίχημα των «νέων» στον ΟΛΠ
Το «μεγάλο ξεκαθάρισμα» στον ΟΛΠ, οι πρωταγωνιστές του Απριλίου και τα βέλη των ξενοδόχων
«Έσπασε το φράγμα» των 100 δισ. το ΧΑ
Ποιοι μοιράζουν χρήμα στη Λ. Αθηνών και το πάρτι στην… πληροφορική
Ώρα μερισμάτων στην Λ. Αθηνών
Γιατί ο Μυτιληναίος πάει Λονδίνο, ο «χρησμός» για την Πειραιώς και το «colpo grosso» της EpsilonNet
Ο Μυτιληναίος θα παίζει σε… διπλό ταμπλό
Τα «στοιχήματα» της Πειραιώς, ο Μασούτης ντύνεται Κάλχας και η «ζαριά» για το Καζίνο Πάρνηθας
Η Coca Cola τρέχει παράλληλα με το «ράλι» στο ταμπλό
Tι ξύπνησε τις τράπεζες από τον «λήθαργο», η παγίδα Χατζηδάκη με τα POS και ο άφθαρτος Τιτάνας
Τα «καύσιμα» της Goldman στις τράπεζες
Το έκτακτο note για την Πειραιώς, το φάντασμα της Lehman και οι μνήμες του Daniel
Πού βάζει τον πήχη η Jefferies για την Πειραιώς
Οι τράπεζες και οι «σκληροί» του SSM, η Creta Farms και οι εκπτώσεις στα ακίνητα
Το μαρτύριο με τα τραπεζικά μερίσματα και το διευθυντήριο της Φρανκφούρτης
Ποιοι βάζουν χέρι στις καταθέσεις και ποια είναι η «δίκαιη τιμή» για το ελαιόλαδο
Το νέο ράλι για το υγρό χρυσάφι και τα ερωτήματα…