Κάτω από τις προσδοκίες της Wall Street για το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους υποχώρησε η εταιρεία Brown-Forman που παράγει το περίφημο ουίσκι Jack Daniel’s. Πρόκειται για μια εξέλιξη που αντανακλά ανάγλυφα την υστέρηση που καταγράφουν οι πωλήσεις ουίσκι, τα προβλήματα που συνεχίζονται στην αλυσίδα εφοδιασμού αλλά και τα σημαντικά αποθέματα που υπάρχουν.

Οι καθαρές πωλήσεις για τα προϊόντα ουίσκι μειώθηκαν κατά 1%, με επικεφαλής τις μάρκες Woodford Reserve και Gentleman Jack. Οι πωλήσεις για το Jack Daniel’s Tennessee Whisky ήταν σταθερές, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, λόγω των χαμηλότερων αποθεμάτων των τοπικών εμπόρων σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ουίσκι: Στα 1.300 ευρώ ένα ποτήρι στη Νέα Υόρκη

«Όπως αναμενόταν, η ανάπτυξή μας στο πρώτο τρίμηνο επηρεάστηκε από τη δύσκολη σύγκριση αποστολών από το οικονομικό 2023, όταν δημιουργήσαμε ξανά το απόθεμα που επηρεάστηκε από προκλήσεις προηγούμενων προμηθειών μπουκαλιών», δήλωσε ο Lawson Whiting, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών με έδρα το Κεντάκι.

Μείωση καθαρών πωλήσεων

Οι καθαρές πωλήσεις στην αγορά των ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 8% εν μέσω μείωσης του όγκου.

Η εταιρεία πάντως ανακοίνωσε ανάπτυξη στις κατηγορίες έτοιμων προς κατανάλωση ποτών (RTD) και τεκίλα.

Τα αναψυκτικά της, New Mix RTD σημείωσαν ισχυρή αύξηση καθαρών πωλήσεων κατά 52%, ενώ η μάρκα τεκίλας el Jimador κατέγραψε ισχυρή αύξηση κατά 27% στις καθαρές πωλήσεις της. Η πρόσφατη απόκτηση από την εταιρεία των εμπορικών σημάτων Gin Mare και Diplomático ήταν επίσης ένα φωτεινό σημείο.

«Συνεχίζουμε να είμαστε σίγουροι για τη δύναμη των ανθρώπων μας, των εμπορικών σημάτων μας και της επιχείρησής μας και επιβεβαιώνουμε τις προσδοκίες μας για το οικονομικό έτος 2024 για 5-7% οργανική αύξηση των καθαρών πωλήσεων και 6-8% αύξηση οργανικού λειτουργικού εισοδήματος», δήλωσε ο Whiting.

Η εταιρεία ανέφερε έσοδα τριμήνου αυξημένα κατά 3% σε ετήσια βάση και διατήρησε τις ετήσιες προοπτικές της.
Τα καθαρά έσοδα για την περίοδο ήταν 231 εκατομμύρια δολάρια μειωμένα κατά 7% σε ετήσια βάση.

Τα κόστη μάρκετινγκ και λειτουργίας αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ξεπερνώντας την αύξηση των εσόδων και επιβαρύνοντας τα κέρδη.

Οι αναφερόμενες διαφημιστικές δαπάνες αυξήθηκαν κατά 19%, λόγω της κυκλοφορίας του προϊόντος Jack Daniel’s & Coca-Cola RTD, της αύξησης των επενδύσεων στο Jack Daniel’s Tennessee Whisky και των εξαγορών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή