Στο Παρίσι μεταβαίνει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, όπου θα επισκεφθεί την έκθεση Top Resa στην οποία συμμετέχει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού.

Στο περιθώριο της έκθεσης , ο γενικός γραμματέας  θα πραγματοποιήσει συνάντηση στην έδρα του Οδηγού Michelin με σκοπό την αποτίμηση της μέχρι σήμερα συνεργασίας, αλλά και για να συζητήσει την επέκτασή της χρονικά και χωρικά.

Επίσης θα επισκεφθεί την έδρα της UNESCO, όπου θα συζητήσει μια πιθανή συνεργασία του ΕΟΤ με τον διεθνή Οργανισμό για θέματα βιωσιμότητας στον τουρισμό. Τέλος, θα επισκεφθεί το Paris Region Tourist Board.

Η Ελλάδα στο top 10 των τουριστικών προορισμών παγκοσμίως [γράφημα]

Επισημαίνεται ότι θα έχει σειρά επαφών με εκπροσώπους αεροπορικών εταιρειών, tour operators καθώς και με φορείς της τουριστικής αγοράς, ενόψει της προετοιμασίας για το 2024.

Σε 4 πυλώνες η ανάπτυξη

Όπως αποκάλυψε ο κ. Φραγκάκης με συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η αναδιάρθρωση του ΕΟΤ εδράζεται σε τέσσερις πυλώνες, τις εκθέσεις, τα γραφεία του εξωτερικού, την ίδια την δομή του Οργανισμού, τον τρόπο λειτουργίας του ως φορέα και την μετάβαση του ίδιου του ΕΟΤ στην ψηφιακή εποχή. Εξήγησε ότι η επόμενη ημέρα περιλαμβάνει, ανασχεδιασμό των εκθέσεων του Οργανισμού, αξιολόγηση των 17 γραφείων και βελτίωσή τους με βάση σύγχρονα μοντέλα, αντιστάθμιση του φορέα σε υπηρεσιακό επίπεδο αλλά και αξιοποίηση των πόρων, ύψους 10 εκατ. Ευρώ, από το Ταμείο Ανάκαμψης. Στο μεταξύ κομβικό ρόλο θα διαδραματίσει η ψηφιοποίηση του αρχείου του Οργανισμού, η οποία θα αποτελέσει την βάση για την πλήρη αναβάθμιση του visitgreece της ιστοσελίδας που αποτελεί μία διαδικτυακή πύλη για τους επισκέπτες που θέλουν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα και συνιστά ένα από τα βασικότερα εργαλεία προβολής του ελληνικού οργανισμού.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott