Μεγάλο deal είναι προ των πυλών που αφορά το μέλλον μιας από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες διαχείρισης δεξαμενοπλοίων στο κόσμο.
Η Euronav, επιβεβαίωσε ότι η Frontline του Νορβηγού εφοπλιστή John Fredriksen και η εταιρεία CMB NV, της οικογένειας Saverys, που είναι βασικοί μέτοχοι της εισηγμένης στο αμερικάνικο χρηματιστήριο ναυτιλιακής εταιρείας που έχει έδρα το Βέλγιο, είναι κοντά σε συμφωνία, για να δοθεί μία λύση «στο στρατηγικό και διαρθρωτικό αδιέξοδο της Euronav» όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Ο Fredriksen απέκτησε νέες μετοχές της Euronav – «Προσπέρασε» τους Saverys
Υπενθυμίζεται ότι ο Νορβηγός επεδίωξε να εξαγοράσει τη Euronav και να την συγχωνεύσει με την Frontline ωστόσο οι Βέλγοι αντέδρασαν. Αυτό που φαίνεται να συζητείται είναι να διαθέσει ο Fredriksen το ποσοστό του στους Βέλγους με αντάλλαγμα ένα μέρος του στόλου του βελγικού γίγαντα των δεξαμενόπλοιων.
Η Euronav ανακοίνωσε ότι η πιθανή συναλλαγή περιλαμβάνει τα ακόλουθα αλληλοεξαρτώμενα στοιχεία:
- Η CMB θα αποκτήσει το 26,12% των μετοχών της Eurovan που είναι στα χέρια Frontline έναντι 18,43 δολαρίων ανά μετοχή, ενώ θα ακολουθήσει δημόσια υποχρεωτική προσφορά στην ίδια τιμή.
- Η Frontline θα αποκτήσει 24 δεξαμενόπλοια VLCC από το στόλο της Euronav έναντι 2,35 δισ. δολαρίων, με την επιφύλαξη της ολοκλήρωσης της προαναφερόμενης αγοράς μετοχών και της έγκρισης από την συνέλευση των μετόχων.
- Η εκκρεμούσα διαιτητική αγωγή της Euronav κατά της Frontline και των θυγατρικών της θα τερματιστεί υπό την προϋπόθεση της πώλησης των μετοχών.
Οι συζητήσεις μεταξύ των μερών έχουν προχωρήσει αρκετά. Ωστόσο, δεν μπορεί να υπάρξει καμία βεβαιότητα ότι οι συζητήσεις αυτές θα οδηγήσουν σε συμφωνία. Τα προαναφερθέντα υπόκεινται σε κάθε περίπτωση σε όλες τις απαραίτητες εσωτερικές εγκρίσεις των εμπλεκόμενων μερών. Εάν οι διαπραγματεύσεις καταλήξουν σε επίσημη συμφωνία, η συμφωνία αυτή θα υπόκειται στις συνήθεις εγκρίσεις ανταγωνισμού και τυχόν απαιτούμενες διαδικασίες έγκρισης από τις αρχές της χρηματοπιστωτικής αγοράς του Βελγίου και των ΗΠΑ.
Η Euronav θα ενημερώσει την αγορά για τις μελλοντικές εξελίξεις σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τους κανονισμούς.
Latest News
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM