Την υπογραφή συμφωνίας με τη Boehringer Ingelheim International GmbH για την εξαγορά των δύο αναλγητικών φαρμακευτικών προϊόντων Lonarid N ® και Lonalgal® για την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου με τη δυνατότητα να τα αξιοποιήσει και διεθνώς, ανακοίνωσε η Lavipharm A.E., με βάση τον Κανονισμό 596/2014/ΕΕ.
Οι ιστορικές συνολικές πωλήσεις των δύο φαρμακευτικών προϊόντων ανέρχονται στο ποσό των €8 εκατ. περίπου ετησίως (Χονδρικές Τιμές). Η συναλλαγή θα χρηματοδοτηθεί με ίδια κεφάλαια της εταιρείας. Και τα δύο προϊόντα διατίθενται κανονικά στην ελληνική αγορά, ενώ η διάθεσή τους από τη Lavipharm αναμένεται να ξεκινήσει εντός του Α’ τριμήνου 2024 με την ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταφοράς των αδειών κυκλοφορίας τους.
«Με υπερηφάνεια κι ενθουσιασμό, καλωσορίζουμε τα καταξιωμένα Lonarid N ® και Lonalgal ® στο χαρτοφυλάκιό μας, ισχυροποιώντας περαιτέρω τη θέση μας στην
κατηγορία διαχείρισης πόνου, που αποτελεί έναν από τους στρατηγικούς πυλώνες ανάπτυξής μας. Με την ενσωμάτωσή τους, διευρύνουμε σημαντικά τις επιλογές που
προσφέρει η Lavipharm στους επαγγελματίες υγείας για τη βέλτιστη κάλυψη των θεραπευτικών αναγκών των ασθενών», δήλωσε ο κ. Τηλέμαχος Λαβίδας, Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ. της Lavipharm.
Η Lavipharm
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο εξάμηνο του 2023, ο κύκλος εργασιών της Lavihparm AE διαμορφώθηκε σε 17,2 εκατ. ευρώ έναντι 10,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο σημειώνοντας αύξηση κατά 58,6%. Το μικτό κέρδος αντίστοιχα ανήλθε σε 7,3 εκατ. ευρώ έναντι 4,5 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 61,6%.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 2,5 εκατ. ευρώ έναντι 0,4 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2022 σημειώνοντας θεαματική άνοδο κατά 522% παρά την εξίσου μεγάλη αύξηση των αποσβέσεων κατά 229%.
Οι εξαγωγές του Ομίλου παρουσίασαν διπλάσια αύξηση, προσεγγίζοντας σχεδόν το 100%, κυρίως λόγω της ένταξης του patch κλονιδίνης στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας αλλά και της αυξημένης ζήτησης του patch φεντανύλη.
Latest News
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»