Με το TikTok να αποκτά ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στην ψηφιακή επανάσταση, τώρα η δημοφιλής πλατφόρμα αρχίζει να εξελίσσεται και σε σημαντικό «εργαλείο» για την επιλογή ταξιδιωτικών προορισμών. Ο ελληνικός τουρισμός έχει βάλει την έντονη σφραγίδα του στην ανάπτυξη της χώρας το 2023, δικαιώνοντας τον χαρακτηρισμό «βαριά βιομηχανία της χώρας».
Το 10μηνο οι τουριστικές εισπράξεις, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, σημείωσαν ρεκόρ και ανήλθαν σε 19,6 δισ. ευρώ, υπερβαίνοντας τα 18,2 δισ. ευρώ, που ήταν οι τουριστικές εισπράξεις του αμέσως προηγούμενου ρεκόρ του 2019. Την ίδια στιγμή, οι τουρίστες που έφτασαν στη χώρα μας άγγιξαν τα 30,933 εκατομμύρια.
TikTok: 10 ελληνικοί αγαπημένοι χειμερινοί προορισμοί στην πλατφόρμα
Παράγοντες της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας εκτιμούν ότι η χώρα θα μπορέσει το 2024 όχι μόνο να διατηρήσει αυτές τις επιδόσεις, αλλά και να τις βελτιώσει οριακά, εφόσον βέβαια δεν υπάρχει κάποιο απρόβλεπτο δυσμενές γεγονός που να επηρεάσει τα ταξίδια.
Τα τελευταία χρόνια, άλλωστε τα social media, αποτελούν πηγή ταξιδιωτικής έμπνευσης. Ένα από αυτά είναι και το TikTok!
Διακοπές στην Ελλάδα με το TikTok
Με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες παγκοσμίως, το TikTok εξελίσσεται ταχύτατα στην πιο δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας από packing hacks μέχρι συμβουλές εξοικονόμησης χρημάτων, ταξιδιωτικές πληροφορίες, αλλά και τα do’s και don’ts στο εξωτερικό.
Η ομάδα Tourism Marketing & Research της Tourix μελέτησε και ανέλυσε τους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας που χρησιμοποιούν επίσημα το Tik Tok ως ένα από τα ψηφιακά κανάλι προώθησης για τον προορισμό τους.
H διείσδυση του TikTok είναι ακόμη χαμηλή στους ελληνικούς προορισμούς, με λιγότερους από 20 δήμους σε όλη την Ελλάδα να το αξιοποιούν ως εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ με κάποιους από αυτούς να ξεχωρίζουν. Αντίστοιχα, χαμηλή η διείσδυση σε επίπεδο περιφερειών της χώρας.
Πιο αναλυτικά:
Ο τοπ ελληνικός προορισμός στο TikTok: Ο επίσημος λογαριασμός προορισμού στο TikTok που ξεχωρίζει είναι αυτός του Αγίου Νικολάου Κρήτης. Δημιουργεί ελκυστικό περιεχόμενο και κάνει στοχευμένες ενέργειες προβολής, με αποτέλεσμα να έχει αρκετούς χιλιάδες followers. Πιο συγκεκριμένα το επίσημο TikTok του προορισμού του Αγίου Νικολάου Κρήτης έχει 20.000 ακολούθους και 25 δημοσιευμένα βίντεο.
Οι ελληνικοί προορισμοί με καλές επιδόσεις στο TikTok: Ενεργή παρουσία και καλές επιδόσεις έχουν οι προορισμοί της Θεσσαλονίκης, της Κεφαλονιάς, της Καρπάθου και της Δράμας οι οποίοι έχουν καταφέρει να προσελκύσουν μεταξύ 1.000 και 2.700 ακόλουθους στους λογαριασμού τους στο TikTok.
Ειδικά για την Κεφαλονιά, το επίσημο προωθητικό βίντεο του προορισμού στο TikTok έχει καταφέρει να ξεπεράσει τις 1,8 εκατομμύριο προβολές.
Οι ελληνικοί προορισμοί που σταθεροποιούν την ενεργή τους παρουσία στο TikTok: Στο επόμενο σετ προορισμών βρίσκονται: τα Κύθηρα, το Ξυλόκαστρο, η Πάργα, η Κατερίνη και τα Χανιά και οι οποίοι αναρτούν σταθερά περιεχόμενο στους λογαριασμούς τους στο TikTok, αποκτώντας σταδιακά νέους ακόλουθους, χωρίς ακόμη να έχουν ξεπεράσει τους 1.000.
Ειδικά η Κατερίνη, είναι από τις δραστήριες περιοχές σε ανάρτηση περιεχομένου, έχοντας φτάσει σχεδόν τα 100 βίντεο.
Οι ελληνικοί προορισμοί που ξεκίνησαν τα πρώτα τους βήματα στο TikTok: Τέλος, τα Σφακιά, η Ιεράπετρα, ο Πόρος, η Θάσος, η περιοχή του Κισσάμου Κρήτης, η Κέα και η Κως ξεκίνησαν τα πρωταρχικά τους βήματα στην αξιοποίηση του TikTok στο πλαίσιο της τουριστικής προβολής των προορισμών τους.
Το TikTok σε επίπεδο Περιφερειακών Ενοτήτων, Περιφερειών και Χώρας:
- Σε επίπεδο περιφερειακής ενότητας, η Χαλκιδική έχει την πιο αξιόλογη παρουσία ως προορισμός στο TikTok (1.800 ακόλουθους, 20 βίντεο, 4.000 likes)
- Σε επίπεδο περιφέρειας, ξεχωρίζει ο λογαριασμός της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (900 ακολούθους, 30 βίντεο, 5.000 likes)
- Σε επίπεδο χώρας, το επίσημο account του visitgreece του ΕΟΤ έχει 11.200 ακόλουθους, ενώ το discovergreece της Marketing Greece έχει 29.300 ακόλουθους.
Latest News
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)
EasyJet: Αυξάνει τα δρομολόγια της στην Αθήνα - Ο νέος στόχος για επιβάτες το 2025
Η EasyJet επανατοποθετείται στην ελληνική τουριστική αγορά ανεβάζοντας το καλοκαίρι σε 15 τον αριθμό των δρομολογίων από Αθήνα - Σενάριο και για βάση στο «Ελ. Βενιζέλος»
Χειμερινή εξοχική κατοικία: Οι Ελληνες γυρνούν την πλάτη παρά την πτώση των τιμών [γραφήματα]
Ούτε η πώληση κάτω από το κόστος δείχνει να «συγκινεί» τους αγοραστές
Χρονιά ανάκαμψης το 2024 για τη Goldair
Μέσα στο 2024 η Goldair πρόσθεσε δυο ακόμα εμπορικές συμφωνίες με αεροπορικές εταιρείες για εξαγωγή εμπορευμάτων στις αγορές της Κίνας και του Ισραήλ
Κλιματική κρίση και πράσινη μετάβαση στην ατζέντα συνάντησης στις Βρυξέλλες για τον ευρωπαϊκό τουρισμό
Η εκδήλωση που έγινε στο ευρωκοινοβούλιο για τον ευρωπαϊκό τουρισμό αποτελεί συνέχεια του «Φόρουμ της Ρόδου»
Πληρώνεται το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις
Το μεταφορικό ισοδύναμο ανέρχεται στα 25,9 εκατ. ευρώ και αφορά στις μετακινήσεις επιβατών από τον Ιούνιο του 2023 έως και τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους
Νέα all-inclusive θέρετρα στην Ισπανία από την Wynham και την Palladium Hotel Group
Πέντε θέρετρα της Palladium Hotel Group εντάσσονται στις επωνυμίες Registry Collection Hotels και Trademark Collection της Wyndham
Στην Πάρο το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt στην Ελλάδα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία και υπεύθυνη για την κατασκευή είναι η PAROSTEC.