Απολύσεις εκατοντάδων εργαζομένων από το CBS ανακοίνωσε η μητρική της Paramount Global, μόλις λίγες ώρες αφότου κοινοποίησε την τηλεθέαση ρεκόρ στη διάρκεια της μεγαλύτερης και πιο προσοδοφόρας για διαφημιστικές και τηλεοπτικά κανάλια γιορτής του αμερικανικού football, Super Bowl.

Τα μαντάτα γνωστοποίησε σήμερα Τρίτη, ο διευθύνων σύμβουλος της Paramount, Bob Bakish, με εσωτερικό σημείωμα προς τους υπαλλήλους.

Η Paramount θα απολύσει περίπου 800 άτομα, που σημαίνει το 3% του εργατικού δυναμικού της, σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει το θέμα, έγραψε το CNBC.

Super Bowl: Ρεκόρ τηλεθέασης με 123 εκατ. ανθρώπους που το παρακολούθησαν

Στο τέλος του 2022, η Paramount Global είναι περίπου 24.500 εργαζόμενους πλήρους και μερικής απασχόλησης.

Οι εργαζόμενοι που θα απολυθούν θα ειδοποιηθούν μέσα στην ημέρα σήμερα Τρίτη, διευκρίνισε ο Bakish στο σημείωμα.

Σύμφωνα με την κυνική ενημέρωση του αφεντικού της εταιρείας προς τους εργαζομένους, «αυτές οι προσαρμογές θα μας βοηθήσουν να αξιοποιήσουμε την ορμή μας και να υλοποιήσουμε το στρατηγικό μας όραμα για το επόμενο έτος – και πιστεύω ακράδαντα ότι έχουμε πολλούς λόγους να είμαστε ενθουσιασμένοι».

Το χαρτοφυλάκιο της Paramount Global είναι ευρύτατο, με περιουσιακά στοιχεία όπως η CBS, η Paramount Pictures, η Pluto TV,η  Paramount+ και καλωδιακά δίκτυα όπως το Nickelodeon, το BET και το Comedy Central.

Οι απολύσεις εντάσσονται προφανώς στα σχέδια συγχώνευσης και εξαγορών που εξετάζει ο επιχείρηση. Η Paramount Global έχει πραγματοποιήσει ήδη κάποιες πρώτες επαφές με τη Skydance Media και τη Warner Bros. Discovery τους τελευταίους μήνες.

Η εταιρεία μέσων ενημέρωσης είχε προειδοποιήσει τους υπαλλήλους για επικείμενες μειώσεις προσωπικού από τον Ιανουάριο.

Ο ίδιος ο Bakish είχε πει τότε ότι η Paramount Global θα πρέπει  να «λειτουργεί ως πιο ευέλικτη εταιρεία και να ξοδεύει λιγότερα».

Η υπηρεσία ροής Paramount+ συνεχίζει να χάνει χρήματα κάθε τρίμηνο. Η πλατφόρμα έχασε 238 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο. Η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη τέταρτου τριμήνου στις 28 Φεβρουαρίου.

Το χρυσωρυχείο Super Bowl

Για την ιστορία, η φετινή διοργάνωση του αγαπημένου των Αμερικανών Super Bowl LVIII, σηματοδότησε για το CBS την πιο δημοφιλή τηλεοπτική εκπομπή στην ιστορία, με περίπου 123,4 εκατομμύρια χρήστες σε όλες τις πλατφόρμες.

Το CBS χρεώνει κατά μέσο όρο 6,5 εκατομμύρια δολάρια για κάθε διαφήμιση 30 δευτερολέπτων για το Super Bowl, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Guideline.

Το δίκτυο κέρδισε δεκάδες εκατομμύρια σε πρόσθετα έσοδα, καθώς ο αγώνας μεταξύ των Kansas City Chiefs και των San Francisco 49ers πήγε στην παράταση.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
TikTok: Φλερτάρει και η Ευρώπη με την απαγόρευσή του
Διεθνή |

Ακόλουθος των ΗΠΑ και στο TikTok η Ευρώπη; – Στο «τραπέζι» η απαγόρευσή του

«Γνωρίζουμε ακριβώς τον κίνδυνο του TikTok», είπε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, σχεδόν μια εβδομάδα αφότου ο Τζο Μπάιντεν υπέγραψε την αμερικανική νομοθεσία που απειλεί με πανεθνική απαγόρευση