Απολύσεις εκατοντάδων εργαζομένων από το CBS ανακοίνωσε η μητρική της Paramount Global, μόλις λίγες ώρες αφότου κοινοποίησε την τηλεθέαση ρεκόρ στη διάρκεια της μεγαλύτερης και πιο προσοδοφόρας για διαφημιστικές και τηλεοπτικά κανάλια γιορτής του αμερικανικού football, Super Bowl.
Τα μαντάτα γνωστοποίησε σήμερα Τρίτη, ο διευθύνων σύμβουλος της Paramount, Bob Bakish, με εσωτερικό σημείωμα προς τους υπαλλήλους.
Η Paramount θα απολύσει περίπου 800 άτομα, που σημαίνει το 3% του εργατικού δυναμικού της, σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει το θέμα, έγραψε το CNBC.
Super Bowl: Ρεκόρ τηλεθέασης με 123 εκατ. ανθρώπους που το παρακολούθησαν
Στο τέλος του 2022, η Paramount Global είναι περίπου 24.500 εργαζόμενους πλήρους και μερικής απασχόλησης.
Οι εργαζόμενοι που θα απολυθούν θα ειδοποιηθούν μέσα στην ημέρα σήμερα Τρίτη, διευκρίνισε ο Bakish στο σημείωμα.
Σύμφωνα με την κυνική ενημέρωση του αφεντικού της εταιρείας προς τους εργαζομένους, «αυτές οι προσαρμογές θα μας βοηθήσουν να αξιοποιήσουμε την ορμή μας και να υλοποιήσουμε το στρατηγικό μας όραμα για το επόμενο έτος – και πιστεύω ακράδαντα ότι έχουμε πολλούς λόγους να είμαστε ενθουσιασμένοι».
Το χαρτοφυλάκιο της Paramount Global είναι ευρύτατο, με περιουσιακά στοιχεία όπως η CBS, η Paramount Pictures, η Pluto TV,η Paramount+ και καλωδιακά δίκτυα όπως το Nickelodeon, το BET και το Comedy Central.
Οι απολύσεις εντάσσονται προφανώς στα σχέδια συγχώνευσης και εξαγορών που εξετάζει ο επιχείρηση. Η Paramount Global έχει πραγματοποιήσει ήδη κάποιες πρώτες επαφές με τη Skydance Media και τη Warner Bros. Discovery τους τελευταίους μήνες.
Η εταιρεία μέσων ενημέρωσης είχε προειδοποιήσει τους υπαλλήλους για επικείμενες μειώσεις προσωπικού από τον Ιανουάριο.
Ο ίδιος ο Bakish είχε πει τότε ότι η Paramount Global θα πρέπει να «λειτουργεί ως πιο ευέλικτη εταιρεία και να ξοδεύει λιγότερα».
Η υπηρεσία ροής Paramount+ συνεχίζει να χάνει χρήματα κάθε τρίμηνο. Η πλατφόρμα έχασε 238 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο. Η εταιρεία ανακοίνωσε κέρδη τέταρτου τριμήνου στις 28 Φεβρουαρίου.
Το χρυσωρυχείο Super Bowl
Για την ιστορία, η φετινή διοργάνωση του αγαπημένου των Αμερικανών Super Bowl LVIII, σηματοδότησε για το CBS την πιο δημοφιλή τηλεοπτική εκπομπή στην ιστορία, με περίπου 123,4 εκατομμύρια χρήστες σε όλες τις πλατφόρμες.
Το CBS χρεώνει κατά μέσο όρο 6,5 εκατομμύρια δολάρια για κάθε διαφήμιση 30 δευτερολέπτων για το Super Bowl, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Guideline.
Το δίκτυο κέρδισε δεκάδες εκατομμύρια σε πρόσθετα έσοδα, καθώς ο αγώνας μεταξύ των Kansas City Chiefs και των San Francisco 49ers πήγε στην παράταση.
Latest News
Παρέμβαση του ΟΟΣΑ για την αναστολή των εμπορικών σχέσεων με την Τουρκία ζητά το Ισραήλ
Το Ισραήλ αναμένει από τον ΟΟΣΑ να λάβει μέτρα κατά της Τουρκίας για την «παραληρηματική απόφαση» του Ερντογάν, έγραψε στο X ο υπουργός Οικονομίας του Ισραήλ
Μεγαλώνει η απειλή για την οικονομία της Ευρώπης
Οι μεγάλες αλλαγές στο μοτίβο της αγροτικής παραγωγής αλλά και του τουρισμού αναμένεται να τροφοδοτήσουν αλυσιδωτές επιπτώσεις
Ξεμένουν από... Αμερικανούς τα Starbucks - Στρέφονται στην κινεζική αγορά
Από το πείραμα της Κίνας πριν από 25 χρόνια, στο pork latte και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό - Η Starbucks στρέφει το ενδιαφέρον της μακριά από τις ΗΠΑ
«To Γούντστοκ των Καπιταλιστών»: Ο Μπάφετ προεδρεύει για 60η φορά στη γ.σ. της Berkshire Hathaway
Είναι η πρώτη γενική συνέλευση χωρίς τον Munger και ίσως η τελευταία για τον Μπάφετ
Αυτές είναι οι πλουσιότερες χώρες του κόσμου – Η θέση της Ελλάδας
Ορισμένες επωφελούνται από την ύπαρξη εξελιγμένων χρηματοοικονομικών τομέων και φορολογικών συστημάτων που προσελκύουν ξένες επενδύσεις
Το πιο γερό πορτοφόλι - Ο Μασκ κοντράρει στα ίσια τον Τζεφ Μπέζος
Πώς εξελίσσεται η μάχη των δισεκατομμυριούχων
Η Burger King τα βάζει με τον πληθωρισμό - Υπόσχεται «τιμές για όλους»
Ο Πάτρικ Ντόλι της μητρικής Restaurant Brands λέει ότι οι ποικίλες τιμές βοηθούν τους πελάτες που επιβαρύνονται από τον πληθωρισμό
Πώς η American Express προσελκύει νεότερους καταναλωτές
Ο διευθύνων σύμβουλος Στιβ Σκουέρι ανέφερε πώς η εταιρεία προσέλκυσε περισσότερους πελάτες Millenials και Generation Z
Ακόλουθος των ΗΠΑ και στο TikTok η Ευρώπη; – Στο «τραπέζι» η απαγόρευσή του
«Γνωρίζουμε ακριβώς τον κίνδυνο του TikTok», είπε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, σχεδόν μια εβδομάδα αφότου ο Τζο Μπάιντεν υπέγραψε την αμερικανική νομοθεσία που απειλεί με πανεθνική απαγόρευση
Η Ανατολική Ευρώπη ξεπερνά το «Μεσογειακό Κλαμπ» σε βιοτικό επίπεδο
Η βελτίωση αυτή υλοποιεί επί τις ουσίας τις «υποσχέσεις» για ευημερία που δόθηκαν στα έθνη που έγιναν μέλη της ΕΕ από το 2004