Η απληστία στα ράφια των σουπερμάρκετ έχει τελειώσει. Αυτό είναι το μήνυμα των καταναλωτικών γιγάντων και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού. Είναι εξαιρετικό για τους καταναλωτές – όχι τόσο καλό για τις εταιρείες, σύμφωνα με το Bloomberg.
FED: Το μεγάλο στοίχημα της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ για τα χρηματιστήρια
Μετά από τρία χρόνια ανεξέλεγκτης κλιμάκωσης των τιμών των τροφίμων, πολλοί καταναλωτές στις ΗΠΑ και την Ευρώπη έχουν βαρεθεί. Ψηφίζουν με το πορτοφόλι τους και επιλέγουν φθηνότερες εκτός μάρκας και ιδιωτικές ετικέτες, καθώς και εταιρείες που προσφέρουν γεύματα καλύτερης αξίας.
Ως αποτέλεσμα, τα σούπερ μάρκετ, οι κατασκευαστές και οι αλυσίδες γρήγορου φαγητού εντείνουν τις προσφορές για να προσελκύσουν τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα. Αλλά αυτό συμβαίνει άνισα σε ολόκληρο τον κλάδο. Με πολλούς καταναλωτές να εξακολουθούν να βρίσκονται υπό πίεση, τα περιθώρια κέρδους βρίσκονται σε κίνδυνο.
Είναι όλο και πιο σαφές ότι, εκτός από τους υπερ-πλούσιους, οι Αμερικανοί καταναλωτές πιέζονται κάτω από τον επίμονο πληθωρισμό και το υψηλό κόστος δανεισμού. Οι ευρωπαίοι πελάτες φαίνεται να αντέχουν καλύτερα, αλλά η εμπιστοσύνη τους κινδυνεύει από παρόμοιους παράγοντες. Αυτό τους κάνει όλους πολύ πιο επιλεκτικούς.
Κατά συνέπεια, πολλές εταιρείες προσαρμόζουν τις τιμές εξαπολύοντας ένα μπαράζ ευκαιριών με τη μορφή προσφορών, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ.
Ανάλογα με το βάθος των ειδικών προσφορών, οι αγοραστές θα πρέπει τελικά να αισθάνονται ότι οι λογαριασμοί του σουπερμάρκετ τίθενται υπό έλεγχο.
Ορισμένες εταιρείες, όπως η PepsiCo, έχουν μιλήσει ρητά για την επιστροφή αξίας στους πελάτες. Η Procter & Gamble Co. κατασκευάζει το είδος των προϊόντων που αγοράζουν καθημερινά οι καταναλωτές, κατέχει επώνυμες μάρκες, όπως πάνες Pampers και σκόνη πλυσίματος Ariel και παρουσιάζει συνεχώς νέα είδη. Ωστόσο, ακόμη και η ίδια αναγκάστηκε να καταφύγει σε προσφορές για να αυξήσει τις πωλήσεις.
Latest News
Τα «μουσικά» μαθήματα Tέιλορ Σουίφτ και Oasis στην παγκόσμια οικονομία
Πώς η μουσική ανοίγει νέους ορίζοντες στο οικονομικό στερέωμα
Γιατί πλούσιοι Αμερικανοί αγοράζουν επενδυτικά ακίνητα στο εξωτερικό
Αλλά οι ιδιοκτήτες προειδοποιούν ότι «πολλοί άνθρωποι χάνουν πολλά χρήματα» στα ακίνητα
Στην έρημο της Νεβάδα κρίνεται το μέλλον των Μέρντοχ - Η «τελευταία πίστα» στο παιχνίδι διαδοχής
Η προσπάθεια Μέρντοχ να αφαιρέσει τον έλεγχο της αυτοκρατορίας του από τρία από τα παιδιά του πρόκειται να επιλυθεί σε δικαστήριο της Νεβάδα
Φουρτούνες για τους μισθούς στα κανάλια της Βενετίας - Τα διλήμματα των επιχειρήσεων
Γιατί οι μισθοί δεν ανεβαίνουν όσο πρέπει
Θα πρέπει οι εταιρείες να αφήνουν το προσωπικό να κάνει ό,τι θέλει;
Το πόσο αυστηρή θα πρέπει να είναι η εργασία σε μία εταιρεία αποτελεί ανοιχτό θέμα συζήτησης - Τα νέα μοντέλα εργασίας
Θα φρενάρει η ΕΕ τους δασμούς στα κινεζικά αυτοκίνητα;
Διχασμένη η ΕΕ για τους δασμούς στην αυτοκινητοβιομηχανία
Μαίνεται ο πόλεμος των μικροτσίπ για τον έλεγχο των πιο προηγμένων συσκευών [γράφημα]
Η σύγκρουση ΗΠΑ και Κίνας επεκτείνεται σε Ευρώπη και Ασία
Γιατί η στεγαστική κρίση είναι τόσο επίμονη στις ΗΠΑ
Η στεγαστική κρίση δεν εξαφανίζεται ακόμη και με περικοπές επιτοκίων και βοήθεια από την Ουάσιγκτον
Ποιο είναι το κρυφό όπλο του Xόλιγουντ
Πώς ένα στούντιο αλλάζει τα δεδομένα στο Χόλιγουντ
Αστρονομική αποζημίωση για άδικη απόλυση σε πρώην εργαζόμενο της UPS
Η UPS θα ασκήσει έφεση