Για όσους έχουν επισκεφτεί την Πόλη, το ταξί, είναι ένας φθηνός, εύκολος και άνετος τρόπος μεταφοράς. Αλλά, μόνο ένας ανόητος θα πίστευε ότι όλοι οι οδηγοί είναι ειλικρινείς. Και το να βρει κανείς ταξί, ιδίως πέρα από συγκεκριμένες πιάτσες, είναι ένας μικρός άθλος, γεμάτος προβλήματα. Τώρα η Τουρκία σχεδιάζει να αυξήσει τον αριθμό των ταξί στην Κωνσταντινούπολη μετά από χρόνια κατακραυγής για τη δυσκολία εύρεσης τους στην οικονομική και εμπορική πρωτεύουσα της χώρας.
Αλλά υπάρχουν και άλλα πιο ενοχλητικά προβλήματα που άπτονται της παρανομίας. Κάποιοι οδηγοί εκμεταλλεύονται την άγνοια των επισκεπτών και ακολουθούν επιμηκυμένες διαδρομές, άλλοι προφασίζονται ότι δεν έχουν ρέστα, ή ότι δεν τους δόθηκε το σωστό χαρτονόμισμα, ενά κάποιοι βάζουν νυχτερινή ταρίφα χωρίς ο πελάτης να το αντιληφθεί, αναφέρει το Istanbul Insider.
Κωνσταντινούπολη: Προχωρά σε ιδιωτικοποιήσεις για να χρηματοδοτήσει τo σχέδιο ανάπτυξης
Το κυβερνών Κόμμα AK επεξεργάζεται νομοθεσία που θα αυξήσει τον αριθμό των ταξί στην πόλη κατά 73% σε σχεδόν 32.000, σύμφωνα με δύο αξιωματούχους που μίλησαν υπό τον όρο της ανωνυμίας στο Bloomberg.
Ο χρόνος της αύξησης θα αποφασιστεί σε μεταγενέστερο στάδιο, ανέφεραν. Ο στόχος είναι να επιτευχθεί η αναλογία ενός οχήματος ανά 500 άτομα, από 861 σήμερα, είπε ένας.
Οι οδηγοί που επιλέγουν διαδρομές, αρνούνται να πάρουν πελάτες ή υπερχρεώνουν τουρίστες είναι πηγές δυσφορίας για την Κωνσταντινούπολη τα τελευταία χρόνια, καθώς η πόλη των σχεδόν 16 εκατομμυρίων κατοίκων έχει το μεγαλύτερο μερίδιο του τουριστικού τομέα της Τουρκίας.
Οι απέλπιδες προσπάθειες Ιμάμογλου
Το 2023, ο δήμος έλαβε περίπου 72.000 καταγγελίες σχετικά με ταξί, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Dunya. Οι ιδιοκτήτες ταξί, εν τω μεταξύ, παραπονιούνται ότι οι ναύλοι είναι πολύ φθηνοί.
Ο δήμαρχος, Εκρέμ Ιμάμογλου, που δεν είναι του κυβερώντος κόμματος προσπάθησε να ενισχύσει τους αριθμούς των ταξί μετά την εκλογή του το 2019, αλλά έχει επανειλημμένα παρακαμφθεί από την εθνική κυβέρνηση.
Το νέο σχέδιο ακολουθεί τη συντριπτική επανεκλογή του Ιμάμογλου πέρυσι, μια νίκη που έδωσε επίσης στο Ρεπουμπλικανικό Λαϊκό Κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης την πλειοψηφία στο δημοτικό συμβούλιο της Πόλης
.
Η Κωνσταντινούπολη είναι κοντά στην «αύξηση του αριθμού των ταξί και στην εφαρμογή ενός νέου συστήματος ταξί», δήλωσε ο Ιμάμογλου σε ανάρτησή του στο X την Τετάρτη. Η Διεύθυνση Συντονισμού Μεταφορών του δήμου, που ρυθμίζει τις συγκοινωνίες στην πόλη, πρόκειται να συνεδριάσει την Πέμπτη.
Latest News
Κίνηση-έκπληξη από την κεντρική τράπεζα της Ελβετίας - Μείωση 50 μ.β. στα επιτόκια
Το βασικό επιτόκιο διαμορφώνεται στο 0,5% - Η Ελβετία ήταν η πρώτη μεγάλη οικονομία που χαλάρωσε τη νομισματική της πολιτική
Αύξηση των αμυντικών δαπανών στο 3% του ΑΕΠ - Τι συζητούν οι Ευρωπαίοι
Αυξημένες στρατιωτικές δαπάνες θα μπορούσαν να συμφωνηθούν στη σύνοδο κορυφής του NATO, το 2025, εντείνοντας την πίεση στους εθνικούς προϋπολογισμούς
Τι θα αποφασίσει το ιερατείο της ΕΚΤ για τα επιτόκια - Πού ποντάρουν οι αγορές
Οι αγορές σταθμίζουν τα δεδομένα που έχουν στο τραπέζι οι αξιωματούχοι της ΕΚΤ και εκτιμούν πώς θα κινηθεί
Λίβανος: Πρώτη παράδοση κατεχομένου εδάφους από το Ισραήλ
Αμερικανός στρατηγός βρίσκεται στον Λίβανο για να επιβλέψει την παράδοση
Η μεγάλη αποτυχία του στοιχήματος των Shell και BP στην ηλεκτρική ενέργεια
Η ηλεκτρική ενέργεια ήταν το επόμενο μεγάλο στοίχημα για πολλές εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου, όμως γύρισε μπούμερανγκ
Ποιες είναι προτεραιότητες Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες
Οι πέντε κορυφαίες προτεραιότητές του Ντόναλντ Τραμπ για τις πρώτες 100 ημέρες στο Οβάλ γραφείο
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία