Ξεπέρασαν το 1 δισ. δολάρια τα κέρδη της Danaos, της ναυτιλιακής εταιρεία του Γιάννη Κούστα, χάρη και στην τοποθέτησή της σε μετοχές μιας άλλης ναυτιλιακής εταιρείας της ΖΙΜ.
Η πολύ καλή πορεία της ναυτιλιακής αγοράς των containers είχε θετικές επιπτώσεις τόσο στα λειτουργικά όσο και τα κέρδη εξ επενδύσεων της Danaos.
Αναλυτικότερα για το σύνολο της χρήσης 2021 η Danaos κατέγραψε καθαρά κέρδη 1,052 δισ. δολάρια έναντι καθαρών κερδών 153,6 εκατομμυρίων δολαρίων τη χρήση 2020.
Τα κέρδη του 2021 περιλαμβάνουν συνολικά κέρδη από την επένδυση της εταιρείας sτη ΖΙΜ ύψους 572,1 εκατομμυρίων δολαρίων, 64,1 εκατομμύρια δολάρια από την εξαγορά της εταιρείας Gemini και 111,6 εκατομμύρια δολάρια από την εξόφληση του χρέους. Τα προσαρμοσμένα κέρδη της Danaos (εξαιρουμένων δηλαδή λογιστικών κερδών και εκτάκτων αποτελεσμάτων) ανήλθαν στα 362,25 εκατ. δολάρια έναντι 170,888 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Γιάννης Κούστας σχολίασε ότι «το 2021 ήταν εκπληκτικό για ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ακόμη περισσότερο για τη Danaos.
Το στοιχείο του κινδύνου που κυριαρχούσε την προηγούμενη δεκαετία έχει εξαφανιστεί εντελώς. Οι μακροπρόθεσμες ναυλώσεις γίνονται επίσης ο κανόνας. Επίσης οι εταιρείες τακτικών γραμμών στοχεύουν στην επέκτασή τους στον τομέα των χερσαίων/αεροπορικών μεταφορών και των logistics σε μια κατεύθυνση καθετοποίησης των εργασιών τους.
Επιπλέον λόγω της αβεβαιότητας σχετικά με τα μελλοντικά πρότυπα πρόωσης πλοίων, έχει τεθεί ένα όριο στις παραγγελίες νεότευκτων ενώ και η γερμανική ναυτιλιακή αγορά των KG, η οποία ήταν υπεύθυνη για το 70% των παραγγελιών κατά την τελευταία ναυπηγική άνθηση, δεν υπάρχει σήμερα. Το μέλλον είναι λαμπρό και η Danaos βρίσκεται σε καλή θέση να επωφεληθεί από αυτό και να συνεχίσει να επιβραβεύει τους μετόχους της» .
Latest News
Κόκκινη ζώνη για τη διεθνή ναυτιλία η Ερυθρά Θάλασσα - Ο ρόλος των Χούθι
Οι επιθέσεις σε πλοία στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσας μείωσαν την κυκλοφορία μέσω της διώρυγας του Σουέζ
Οι ελλείψεις πλοίων έφεραν κέρδη στις ναυτιλιακές μεταφοράς containers – Η ανάλυση από Alphaliner για το α΄ τρίμηνο 2024
Αισιόδοξες οι διοικήσεις των ναυτιλιακών εταιρειών τακτικών γραμμών για τις επιδόσεις του 2024
Πόσα πληρώσαμε στα ακτοπλοϊκά για τους δημοφιλείς προορισμούς το Πάσχα
Την Μεγάλη Εβδομάδα του 2024 από τον Πειραιά επιβιβάστηκαν 135.230 επιβάτες
Μειώθηκε ο εμπορικός στόλος τον Μάρτιο
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Τα έξι σημεία που μπορούν να ανατρέψουν το παγκόσμιο εμπόριο
Οι διαταραχές σε κρίσιμες πλωτές οδούς θα μπορούσαν όχι μόνο να ανατρέψουν το θαλάσσιο εμπόριο αλλά και να αναζωπυρώσουν τον πληθωρισμό
Με νέες τεχνολογίες και ήπιες δεξιότητες η ναυτιλία χαράσσει «πράσινη» ρότα
Για τα λιμάνια, πρόκληση αποτελεί η ηλεκτροδότηση των πλοίων από τη στεριά
Πρωταθλητές σε ναυπηγήσεις και αγορές πλοίων οι 'Ελληνες Εφοπλιστές
«Σε καλύτερη θέση από ποτέ» ο τίτλος της Lloyd’s List σε μεγάλο αφιέρωμα για την ελληνική ναυτιλία
Μελίνα Τραυλού: Στρατηγικός ο ρόλος της ελληνικής ναυτιλίας στο παγκόσμιο επιχειρείν
«Αντιπροσωπεύουμε πάνω από το 20% της παγκόσμιας χωρητικότητας και πάνω από το 60% του ελεγχόμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση στόλου»
Σε εξαγορά εταιρείας στην Ολλανδία προχωρά η Poseidon Marine Supplies
Το deal αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2024
Πως θα γίνει πιο φιλικό για τους επιβάτες το λιμάνι του Πειραιά
Στο επίκεντρο τα έργα βελτίωσης του λιμανιού