Το καλάθι του νοικοκυριού «μετριέται» στην ταμειακή μηχανή των σούπερ μάρκετ καθώς, πλέον, ένας στους δυο καταναλωτές ψωνίζει περισσότερα από ένα προϊόντα από το συγκεκριμένο καλάθι.

Όπως σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, σε συνέντευξη Τύπου, ήδη τα σούπερ μαρκετ διαμαρτύρονται ότι το καλάθι τους κοστίζει στον τζίρο, καθώς λόγω της δημοφιλίας του, κάποιοι, υποχρεώνονται να πουλάνε ακόμη και κάτω του κόστους ορισμένα προϊόντα, για να παραμένουν ανταγωνιστικοί.

Καλάθι του νοικοκυριού: Εξετάζεται παράταση του μέτρου – Ποιες αλλαγές σχεδιάζονται

Το καλάθι του νοικοκυριού

Ο υπουργός ανέφερε ότι το καλάθι του νοικοκυριού θα έχει μεγάλο τμήμα επίπτωσης στα ετήσια αποτελέσματα των σούπερ μάρκετ ενώ δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη η συζήτηση με τις βιομηχανίες και το λιανεμπόριο για την ένταξη περισσότερων επωνύμων προϊόντων σε αυτό.

Ο ίδιος σημείωσε ότι οι βιομηχανίες ζητούν με έμφαση να ενταχθούν στο καλάθι και επώνυμα προϊόντα καθώς έχουν χάσει μεγάλο μερίδιο αγοράς.

Σε ό,τι αφορά στην διάρκεια του μέτρου επανέλαβε ότι όσο συνεχίζονται οι έκτακτοι λόγοι για τους οποίους ξεκίνησε αυτή η πρωτοβουλία, θα παρατείνεται και η διάρκειά του.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, την 11η εβδομάδα εφαρμογής του καλαθιού του νοικοκυριού, από 833 προϊόντα 55 (7%) ανέβηκαν, 52 (6%) μειώθηκαν και 726 (87%) παρέμειναν σταθερά.

Σημειώνεται ότι οι αυξήσεις είναι μόνο σε νωπά προϊόντα. «Παρά τον πληθωρισμό, στο καλάθι οι τιμές παραμένουν σταθερές» σημείωσε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι για το εύρος του χρόνου που εφαρμόζεται η πρωτοβουλία είναι εντυπωσιακό ότι κρατάει σταθερές τιμές. Δηλαδή κρατάει σταθερές, τις μειωμένες τιμές, όπως εξήγησε ο ίδιος.

Τα επώνυμα προϊόντα

Στο τραπέζι βρίσκεται η σκέψη να προστεθούν επώνυμα προϊόντα στο καλάθι του νοικοκυριού, με το υπουργείο Ανάπτυξης να έρχεται σε επαφή με βιομηχανίες τροφίμων, σουπερμάρκετ αλλά και την Επιτροπή Ανταγωνισμού, προκειμένου να ξεπεραστούν ορισμένα ζητήματα περί υγιούς ανταγωνισμού.

Τις επόμενες μέρες θα υπάρξει νέα συνάντηση με τους εκπροσώπους των επωνύμων προϊόντων και τα σούπερ μάρκετ γι’ αυτό το θέμα και πρόσθεσε ότι εξετάζεται η πρόταση να είναι υποχρεωτικό να υπάρχει σε κάθε κατηγορία του καλαθιού, τουλάχιστον, ένα επώνυμο προϊόν.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Οικονομία
Χατζηθεοδοσίου: Ενίσχυση πόρων και χρηματοδοτικών εργαλείων προς τις ΜμΕ
Οικονομία |

Χατζηθεοδοσίου: Ενίσχυση πόρων και χρηματοδοτικών εργαλείων προς τις ΜμΕ

Η επόμενη ηγεσία της ΕΕ πρέπει να διαμορφώσει μια ολιστική προσέγγιση στα θέματα που αφορούν τη μικρομεσαία επιχειρηματικότητα, τόνισε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών σε συνέδριο του Economist

Χατζηγεωργίου (ΕΤΑΔ): Η αξιοποίηση των ακινήτων μέσω συνεργειών κλειδί για τη δημιουργία υπεραξίας
Οικονομία |

Χατζηγεωργίου (ΕΤΑΔ): Η αξιοποίηση των ακινήτων μέσω συνεργειών κλειδί για τη δημιουργία υπεραξίας

Με την ενεργή συμμετοχή της ΕΤΑΔ, η οποία παρουσίασε την προσέγγιση της για την αξιοποίηση των ακινήτων του χαρτοφυλακίου της, έλαβε χώρα το 1ο Συνέδριο για τη Δημόσια Ακίνητη Περιουσία, την Πέμπτη 23 Μαΐου στην Αθήνα. Το Συνέδριο διοργανώθηκε από την Πρωτοβουλία ΚΑΠΠΑ, άνοιξε με την εναρκτήρια ομιλία του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών, Κωστή […]