Οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι έτοιμες να κάνουν απόβαση στην Ευρώπη και να διεκδικήσουν μερίδιο αγοράς από τις πωλήσεις καθώς, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο Σαλόνι της Σαγκάης που διεξάγεται αυτές τις ημέρες απλά κάνουν επίδειξη δύναμης με μοντέλα που σίγουρα κεντρίζουν το ενδιαφέρον.
Κίνα: Toyota και Volkswagen προσπαθούν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος από την BYD
Πρώτος στόχος είναι να αυξήσουν τις πωλήσεις και να ξεπεράσουν τους ομίλους Volkswagen και Stellantis. Φυσικά, δεν θα μείνουν αλώβητες οι BMW, Mercedes και Audi, καθώς οι Κινέζοι πολύ σύντομα θα στοχεύσουν σε μοντέλα που ανήκουν και σε αυτή την κατηγορία. Αυτά είναι τα συμπεράσματα της έκθεσης που δημοσιοποίησε η Fitch Solutions Country Risk & Industry Research, η οποία εκτιμά ότι θα είναι πιο δύσκολο να αντιμετωπιστεί η premium αγορά από τους Κινέζους, τουλάχιστον σε πρώτη φάση.
Διείσδυση
Η Fitch Solutions ανέφερε ότι το μερίδιο των Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσε να αυξηθεί στο 15% το 2025, με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης να έχουν κατά νου τη συμμόρφωσή τους με τους κανόνες της ΕΕ ως προς τις εκπομπές CO2. Προηγούμενες προσπάθειες που έγιναν από την Κίνα και αφορούσαν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στα sedan και SUV έπεσαν στον κενό. Τώρα θα προσπαθήσουν να διεισδύσουν με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χρησιμοποιώντας την πολιτική που εφάρμοσε πριν 20 χρόνια η Hyundai και η Kia οι οποίες έδιναν εντυπωσιακές εγγυήσεις για να ενισχύσουν τις αρχικές αμφιβολίες. Σήμερα οι κορεατικές μάρκες έχουν πλέον ανταποκριθεί και πολύ συχνά υπερβαίνουν τις απαιτήσεις των καταναλωτών στην ποιότητα και το στυλ.
Στόχος, η Ευρώπη
Η έκθεση της Fitch Solutions αναφέρει ότι οι Κινέζοι κατασκευαστές, αφού πουλήσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με επιτυχία στην εγχώρια αγορά τους, θα επιταχύνουν τα σχέδιά τους να επεκταθούν στην Ευρώπη, ενώ αναμένεται μέσα στο έτος οι κινεζικές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων να κατακτήσουν ένα αξιοπρεπές ποσοστό. Ο αναλυτής αυτοκινήτων της Fitch Solutions, Santiago Arieu, δηλώνει ότι το ποσοστό μπορεί να κυμανθεί από 12 έως 15% το 2025.
Σύμφωνα με την έκθεση, η Ευρώπη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, μετά την Κίνα και πρόκειται να γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία, κυρίως λόγω των αυστηρών στόχων της ΕΕ για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Ειδικά μετά τις αποφάσεις να μην επιτρέπονται πωλήσεις αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης μετά το 2035, πλην αυτών που θα μπορούν να κινηθούν με συνθετικά καύσιμα. Ο αναλυτής της Fitch Solutions, κ. Arieu αναφέρει ότι τα κινέζικα αυτοκίνητα θα βρουν πρόσφορο έδαφος στην Ευρώπη λόγω της χαμηλής τιμής, την ίδια στιγμή που τα αυτοκίνητα των παραδοσιακών κατασκευαστών συνεχώς ανεβάζουν την τιμή κτήσης τους.
Latest News
Δεύτερη γενική απεργία ενάντια στην πολιτική Μιλέι
Η συμμετοχή αναμένεται μεγάλη
«Ταβάνι» του πληθωρισμού στο 75% βλέπει η Κεντρική Τράπεζα της Τουρκίας
Αναθεωρεί ανοδικά την εκτίμηση για το τέλος του έτους
Aύξηση κερδών 5,5% προβλέπει η Nissan - «Ουραγός» στην αγορά της Κίνας
H Nissan προβλέπει μικρή αύξηση στις πωλήσεις οχημάτων στην Κίνα και ισχυρή ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική
Τράπεζα της Αγγλίας: Προβλέψεις για σταθερά επιτόκια στη σημερινή συνεδρίαση
Η BoE δείχνει να ακολουθεί διαφορετική πορεία σε σχέση με την αμερικανική Fed
Τσουνάμι λουκέτων φέρνει η καθυστέρηση στη μείωση των επιτοκίων
Ποιοι κλάδοι πλήττονται περισσότερο
Ψωμί του τοστ με... αρουραίους - Σάλος στην Ιαπωνία με γνωστή εταιρεία
Το περιστατικό αυτό έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά από σκάνδαλα ασφάλειας τροφίμων που μαστίζουν τη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας
Δεν εγκαταλείπει η BBVA: Επιθετική προσφορά απευθείας στους μετόχους της Sababell
Η Banco Sababell έχει ήδη απορρίψει δύο προσφορές
Συμφώνησαν οι «27» για τα κέρδη από τα «παγωμένα» ρωσικά assets
Το κεντρικό αποθετήριο τίτλων του Βελγίου Euroclear αναμένεται να ξεκινήσει τη μεταφορά χρημάτων στο μπλοκ τον Ιούλιο
Οι οκτώ βασικές τάσεις στην ευρωπαϊκή αγορά τροφίμων - Τι δείχνει έρευνα του ΕΒΕΠ
Στο υψηλότερο επίπεδό από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου έφτασε ο πληθωρισμός τροφίμων στην Ευρώπη το 2023
Πώς η Deutsche Bank μαγείρευε τα νούμερα για να δίνει μεγαλύτερα μπόνους
Ο εισηγμένος διαχειριστής περιουσιακών στοιχείων περιλάμβανε στους υπολογισμούς του στοιχεία ενεργητικού με χαμηλή αμοιβή για χρόνια