Στην αναχρηματοδότηση δανείων με συμφωνίες sale and leaseback προχώρησε η Seanergy Maritime Holdings Corp.. Η εισηγμένη στον NASDAQ ναυτιλιακή εταιρεία, ανακοίνωσε συμφωνίες αναχρηματοδότησης τριών υφιστάμενων Capesize πλοίων με δύο συμφωνίες sale and leaseback από Ιάπωνες χρηματοδότες, καθώς και ενός νέου δανείου («Πράσινο Δάνειο»), που συνδέεται με τη βιωσιμότητα και την μείωση ρύπων του εν λόγω πλοίου το οποίο χορηγήθηκε από μεγάλο Ευρωπαϊκό χρηματοδότη. Το Πράσινο Δάνειο αποτελεί το πέμπτο πράσινο δάνειο για την Seanergy. Οι αναχρηματοδοτήσεις με sale and leaseback είναι ύψους 38 εκατ. δολαρίων και αφορούν δύο υφιστάμενα Capesize πλοία του 2010 με scrubbers. Το περιθώριο κυμαίνεται μεταξύ 2,80% και 3,00% πάνω από το SOFR, το οποίο είναι χαμηλότερο από τις προηγούμενες δανειακές συμβάσεις κατά 0,5% έως και 1,20%. Πλέον του χαμηλότερου κόστους, τα δύο sale and leasebacks απελευθέρωσαν περίπου 15 εκατ. δολάρια ρευστότητα για την Εταιρεία.
Seanergy Maritime: Πούλησε δύο πλοία και αγόρασε άλλο ένα
Το νέο πράσινο δάνειο
Το νέο Πράσινο Δάνειο το οποίο αφορά ένα υφιστάμενο πλοίο του 2011 με scrubber, είναι ύψους 15,75 εκατ. δολαρίων και έχει επιτόκιο SOFR + 2,65%, το οποίο αυξομειώνεται κατά 0,05% με βάση ορισμένα κατώτατα όρια μείωσης των εκπομπών διοξειδίου. Επίσης, βελτιώθηκε σημαντικά η συμφωνία χρονοναύλωσης («T/C») με τον υφιστάμενο ναυλωτή επιτυγχάνοντας υπεραπόδοση έναντι του δείκτη Baltic Capesize Index, ενώ αυξήθηκε σημαντικά ο επιμερισμός κερδών από τη χρήση του scrubber προς όφελος της Seanergy.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε: «Οι νέες αναχρηματοδοτήσεις μειώνουν περεταίρω το κόστος δανεισμού μας με την εξασφάλιση χαμηλότερων επιτοκίων και πιο ευέλικτων όρων χρηματοδότησης. Παράλληλα διευρύνουμε τις τραπεζικές μας σχέσεις με ποιοτικές πηγές χρηματοδότησης στην Ευρώπη και την Ιαπωνία. Επιπλέον, ενισχύουμε περαιτέρω την ρευστότητα μας αποδεσμεύοντας περίπου 15 εκατ. δολάρια, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου μας, καθώς και εταιρικές συναλλαγές με στόχο τη βελτίωση της αποτίμησης των μετοχών μας. Τέλος, η σύναψη ενός ακόμα πράσινου δανείου, το πέμπτο για τη Seanergy, πιστοποιεί τη δέσμευσή μας στη βιωσιμότητα και το ESG καθώς επίσης και την υποστήριξή μας στις προσπάθειες του κλάδου για απανθρακοποίηση.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. Με κετρικά γραφεία στη Γλυφάδα, είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Ο στόλος της Εταιρείας αποτελείται από 16 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.846.965 dwt και με μέση ηλικία στόλου τα 12,3 περίπου έτη.
Latest News
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων