Ανακοίνωση εξέδωσε ο όμιλος Public αναφορικά με το πρόστιμο που του επιβλήθη από τη Διϋπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) για παραβίαση του κώδικα δεοντολογίας περί ανακοίνωσης μειωμένης τιμής σε περίοδο εκπτώσεων.
Κώστας Σκρέκας: «Πρόστιμα 1,4 εκατ. ευρώ σε 3 αλυσίδες λιανεμπορίου για πλασματικές εκπτώσεις
Στην ανακοίνωση, η εταιρεία αναφέρει ότι σέβεται την απόφαση της ΔΙΜΕΑ, ωστόσο όπως αναφέρει θα προασπίσει με κάθε νόμιμο μέσο τα δικαιώματά της, ενώ παράλληλα «προσκαλεί τις αρμόδιες αρχές σε ανοιχτό διάλογο με στόχο την πλήρη διαφάνεια στο θέμα των τιμών, προς όφελος εντέλει των καταναλωτών και του συνόλου της αγοράς του λιανεμπορίου».
Αναλυτικότερα η ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει:
Σε συνέχεια των τελευταίων δημοσιευμάτων αναφορικά με το πρόστιμο που επιβλήθηκε στα Public για θέματα μειωμένων τιμών, το Public Group ενημερώνει το κοινό για τα παρακάτω:
Τα Public σέβονται την απόφαση της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς, αν και την έλαβαν με μεγάλη έκπληξη. Τα Public, από το 2005 χτίζουν καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα, μέσα από τα φυσικά τους καταστήματα αλλά και το public.gr.
60εκατ. φορές το χρόνο, οι 2.500 άνθρωποι των Public έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές και εργάζονται καθημερινά με πάθος, αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική τους εμπειρία.
Με αποκλειστικό γνώμονα τη σωστότερη ενημέρωση των καταναλωτών, τα καταστήματα Public, πρώτα στην Ελλάδα, υλοποίησαν την προσθήκη προτεινόμενης τιμής κατασκευαστή δίπλα στην τιμή προϊόντος. Υιοθέτησαν έτσι πρακτικές διαφάνειας προς όφελος των καταναλωτών, ακολουθώντας τις βέλτιστες Ευρωπαϊκές πρακτικές.
Ο σεβασμός που διέπει τις σχέσεις των Public με συνεργάτες, προμηθευτές, τις υπόλοιπες εταιρείες της αγοράς, τους πελάτες και φυσικά τους ανθρώπους τους, αλλά και η πιστή τήρηση των κανόνων του Δικαίου παραμένουν αδιαπραγμάτευτες αρχές.
Με αφορμή αυτήν την απόφαση, πέραν της αυτονόητης προάσπισης με κάθε νόμιμο μέσο των δικαιωμάτων της, η εταιρεία προσκαλεί τις αρμόδιες αρχές σε ανοιχτό διάλογο με στόχο την πλήρη διαφάνεια στο θέμα των τιμών, προς όφελος εντέλει των καταναλωτών και του συνόλου της αγοράς του λιανεμπορίου.
Latest News
Τα σχέδια των Ελλήνων για τις φετινές διακοπές - Τι δείχνει έρευνα της Klarna
Η αύξηση στις τιμές διαμονής και τα μεταφορικά κόστη (42,7%) είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που οι περισσότεροι Έλληνες ταξιδιώτες αντιμετωπίζουν και από την οποία θέλουν να απαλλαγούν
Παπαδόγλου (Nexi): Συνεχής η ανάπτυξη του τομέα ψηφιακών πληρωμών στην Ελλάδα
«Στην Ελλάδα αναπτύσσεται ταχύτατα ο τομέας των ψηφιακών πληρωμών», δήλωσε ο Νίκος Παπαδόγλου, CCO της Nexi Ελλάδος
Αυτή τη «χρυσή» κάψουλα ποιος θα την πάρει; Το μπρα ντε φερ για τον καφέ στο ράφι
Παλιοί και νέοι παίκτες επιδίδονται σε ένα κυνήγι πωλήσεων που θυμίζει... καρδιογράφημα
Ψηφιακά εργαλεία για τη στήριξη των επιχειρήσεων - Τι λέει ο Παπαστεργίου
Ποιοι είναι δικαιούχοι του νέου προγράμματος
Ποιοι είναι οι Άραβες της DAMAC που χτίζουν data centers με τη ΔΕΗ
Και το brand «Roberto Cavalli» στο χαρτοφυλάκιο της DAMAC του Χουσεΐν Σαζουάνι
Παπαθανάσης: Σε ΜμΕ πηγαίνουν 2 από τα 3 ευρώ ευρωπαϊκών πόρων
Ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών μίλησε στο συνέδριο του Economist
Σκρέκας: Δεν χωρίζονται οι επιχειρήσεις σε μεγάλες και μικρές
Τι είπε ο υπουργός Ανάπτυξης από το βήμα του 2ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου για τη Μικρομεσαία επιχειρηματικότητα που διοργανώνεται στην Αθήνα
Ισχυρά κέρδη για τις τράπεζες το α' τρίμηνο
Τα συνολικά κέρδη των τεσσάρων συστημικών τραπεζών ανήλθαν, στο πρώτο τρίμηνο του 2024, σε 1,09 δισ. ευρώ
Οι startups στην υπηρεσία του τουρισμού
Νέοι επιστήμονες προσφέρουν λύσεις σε ζητήματα του τουρισμού και της φιλοξενίας
Γέμισαν τα ταμεία της Aegean από τις αυξημένες προκρατήσεις
Η ρευστότητα και οι ταμειακές ροές για το πρώτο τρίμηνο του 2024