Η εταιρεία – κολοσσός της ναυτιλίας A.P. Moller-Maersk που πλεόν δραστηριοποιείται και στις χερσαίες μεταφορές, στοιχηματίζει ότι τα φορτηγά χωρίς οδηγό θα μπορούσαν να συμβάλλουν ώστε οι παραδόσεις των εμπορευμάτων να γίνουν πιο αξιόπιστες.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η Maersk πειραματίζεται με φορτηγά χωρίς οδηγό στις εγκαταστάσεις της στο Κάρσον της Καλιφόρνια και έχει συνεργαστεί με την Kodiak Robotics Inc. για τη δοκιμή αυτόνομων φορτηγών από το Χιούστον στην Οκλαχόμα με έναν οδηγό ασφαλείας. Όπως φαίνεται, τα φορτηγά χωρίς οδηγό θα βοηθήσουν τη Maersk να βελτιώσει την έγκαιρη απόδοση, δήλωσε ο Erez Agmoni, παγκόσμιος επικεφαλής καινοτομίας της Maersk για την εφοδιαστική αλυσίδα και τις υπηρεσίες. «Η αξιοπιστία είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό στοιχείο που θέλουμε να προσθέσουμε», ανέφερε και συμπλήρωσε πως «τα αυτόνομα φορτηγά θα εξαλείψουν τους περιορισμούς και θα μειώσουν τον χρόνο που τα εμπορεύματα των πελατών βρίσκονται στο δρόμο».
750 εκατ. δολ. στα ταμεία της Maersk από το πράσινο ομόλογο
Το 24ωρο
Η Kodiak, η Aurora Innovation Inc. και άλλες εταιρείες χρησιμοποιούν αισθητήρες και ενσωματωμένους υπολογιστές στα φορτηγά χωρίς οδηγούς, που υπόσχονται τη μείωση των ατυχημάτων και της κατανάλωσης καυσίμου, καθώς και τη λειτουργία των φορτηγών όλο το εικοσιτετράωρο αντί για περίπου 11 ώρες την ημέρα, που είναι το όριο των οδηγών.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι Maersk και η Kodiak λειτουργούν φορτηγά 24 ώρες την ημέρα για τέσσερις ημέρες την εβδομάδα μεταξύ Χιούστον και Οκλαχόμα με ενδιάμεση στάση στο Ντάλας για να αλλάξουν οι οδηγοί, οι οποίοι πρέπει να συμμορφώνονται με το όριο των ωρών οδήγησης.
Η Maersk θα χρησιμοποιήσει αρχικά τα φορτηγά χωρίς οδηγούς κατά τη νυχτερινή βάρδια, στην οποία είναι και πιο δύσκολο να βρεθούν εργαζόμενοι.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Kodiak, Don Burnette, δήλωσε ότι η εταιρεία του βρίσκεται σε καλό δρόμο για να ξεκινήσει τη λειτουργία των φορτηγών χωρίς οδηγό μέχρι το τέλος του 2024. «Δεν ξέρω αν θα είναι έτοιμο τα επόμενα δύο χρόνια, αλλά ακόμα κι αν είναι τα επόμενα τρία χρόνια, είναι καλύτερο για εμάς να είμαστε στην πρώτη γραμμή».
Latest News
Έπεσε ανδρικό προπύργιο στο Λονδίνο
Η ιστορική ψηφοφορία έρχεται αφότου ο σύλλογος έχει υποστεί έντονη κριτική τελευταία
Τελικά, έχει σπίτι ο «άστεγος» Μασκ;
Το 2020, ο Έλον Μασκ ανακοίνωσε ότι δεν θα έχει πλέον ιδιόκτητο σπίτι
Γιατί οι Γερμανοί είναι στα κάγκελα για το ντονέρ
Γερμανικό κόμμα ζητά από την κυβέρνηση να περιορίσει την τιμή του ντονέρ κεμπάπ, η οποία έχει υπερδιπλασιαστεί τα τελευταία δύο χρόνια λόγω πληθωρισμού
«Μπούμερανγκ» οι δασμοί στα κινεζικά EV's λένε BMW και Volkswagen
Οι δασμοί της ΕΕ στα κινεζικά EVs θα μπορούσαν να γυρίσουν μπούμερανγκ, προειδοποιούν τα γερμανικά «αφεντικά» των αυτοκινητοβιομηχανιών
Προειδοποιητικές ετικέτες στα σούπερ μάρκετ για «shrinkflation»
Υποχρεωτική η αναγραφή σε περιπτώσεις που συρρικνώνεται η συσκευασία ενός προϊόντος δίχως ανάλογη μείωση και της τιμής του
Ενοίκια: Το τελευταίο ντόμινο που θα πέσει στη μάχη για τον παγκόσμιο πληθωρισμό
Πώς το κόστος στέγασης καθυστερεί τη χαλάρωση της νομισματικής πολιτικής
Χόλτσμαν (ΕΚΤ): Δεν υπάρχει λόγος να μειώσουμε τα επιτόκια πολύ γρήγορα
«Σε κάποιο βαθμό, τα δεδομένα και οι αποφάσεις μας επηρεάζονται φυσικά από τη Fed», δήλωσε
Reddit: Άνοδος έως και 11% για τη μετοχή μετά τα αυξημένα κέρδη
Η εταιρεία εξέπληξε τη Wall Street αργά την Τρίτη με την πρόβλεψη ότι θα μπορούσε να εμφανίσει αυξημένη έσοδα στο δεύτερο τρίμηνο
ΗΠΑ: Πτώση 0,4% στα αποθέματα χονδρικής
Οι πωλήσεις των χονδρεμπόρων μειώθηκαν κατά 1,3% τον Μάρτιο, μετά από αύξηση 2% τον Φεβρουάριο
Απροδόκητες ζημιές για την Uber το πρώτο τρίμηνο - Βουτιά σχεδόν 9% για τη μετοχή
Η πτώση της μετοχής διαγράφει πάνω από 10 δισ. δολάρια από την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας