Η Southwest Airlines μείωσε την πρόβλεψη εσόδων και κερδών της, αποδίδοντας την πτώση των κρατήσεων στην μετάλλαξη Δέλτα του κορωνοϊού.
Πρόκειται για την δεύτερη αεροπορική εταιρεία που σε λιγότερο από μία εβδομάδα προειδοποιεί ότι η μετάλλαξη του κορωνοϊού που εξαπλώνεται με ραγδαίους ρυθμούς θα έχει αρνητική επίδραση στα αποτελέσματά της. Προηγήθηκε η Frontier Airlines η οποία δήλωσε την προηγούμενη Πέμπτη ότι προβλέπει πλήγμα στις κρατήσεις λόγω της νέας μετάλλαξης και των ακυρώσεων στα ταξίδια που επιφέρει.
Η Southwest δήλωσε ότι αναμένει τα λειτουργικά έσοδα του Αυγούστου να μειωθούν κατά 15% έως 20% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2019. Πρόκειται για χειρότερη αναθεώρηση της αρχικής πρόβλεψης που έκανε λόγο για πτώση 12% έως 17%.
«Η εταιρεία καταγράφει μια επιβράδυνση στις άμεσες κρατήσεις και αύξηση των ακυρώσεων για τα ταξίδια τον Αύγουστο του 2021, οι οποίες πιστεύεται ότι οφείλονται στην πρόσφατη αύξηση των κρουσμάτων COVID-19 που σχετίζονται με την μετάλλαξη Δέλτα», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Southwest. Προβλέπει δε ότι τα έσοδα του Σεπτεμβρίου πιθανότατα θα μειωθούν κατά 15% έως 25% σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με μια πρώτη εκτίμηση για τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου.
Η Southwest ανακοίνωσε ότι ήταν κερδοφόρα τον Ιούλιο, αλλά ο αντίκτυπος της μετάλλαξης Δέλτα τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο «θα δυσκολέψει» την επιστροφή στην κερδοφορία το τρίτο τρίμηνο, χωρίς να υπολογιστεί η ομοσπονδιακή βοήθεια που παρείχε προσωρινή ανακούφιση στην κάλυψη του κόστους εργασίας.
Η Southwest έχει αυξήσει την χωρητικότητα στις πτήσεις της σε σύγκριση με αεροπορικές εταιρείες όπως η Delta και η United, και η ένωση πιλότων του αερομεταφορέα προκαλεί ανησυχίες καθώς επισημαίνει ότι η έλλειψη προσωπικού θα μπορούσε να βλάψει τη λειτουργία της εταιρείας το φθινόπωρο.
Η Southwest και άλλες αεροπορικές εταιρείες αγωνίζονται να εκπαιδεύσουν πιλότους για να αντιμετωπίσουν την αύξηση της ζήτησης αυτό το καλοκαίρι. Η έλλειψη προσωπικού συνέβαλε σε εκατοντάδες ακυρώσεις μετά την αύξηση της ζήτησης τους τελευταίους μήνες, ταχύτερα από ό, τι περίμεναν πολλά στελέχη των αεροπορικών εταιρειών. Οι αεροπορικές εταιρείες δέχθηκαν ομοσπονδιακή βοήθεια για τη μισθοδοσία του προσωπικού τους, ύψους 54 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τον Μάρτιο του 2020 για να ξεπεράσουν την κρίση, αλλά προέτρεψαν επίσης το προσωπικό να πάρει άδειες ή να συνταξιοδοτηθεί νωρίς για να μειώσει το κόστος στο βάθος της πανδημίας.
Latest News
Βλέπει επιστροφή της αμερικανικής οικονομίας στη δεκαετία του 1970 - Και δεν είναι τυχαίος...
Βλέπει να επανέρχεται στασιμοπληθωρισμός
Γιατί Γαλλία και Βέλγιο κινδυνεύουν με υποβάθμιση - Τα στοιχεία για χρέος και έλλειμμα
Μεγαλώνει το δημοσιονομικό χάσμα στην ζώνη του ευρώ
Συνεχίζονται οι κλυδωνισμοί στην Credit Suisse – Τι συμβαίνει με τα ομόλογα ΑΤ1
Η παγκόσμια ρυθμιστική αρχή των τραπεζών πραγματοποίησε συναντήσεις υψηλού επιπέδου με τραπεζικά στελέχη
Βόμβα από Goldman: Φεύγει από το Σιτι, στήνει νέο στρατηγείο στο Παρίσι
Οριστικοποιώνται τα σχέδια μετεγκατάστασης της αμερικάνικης τράπεζας μετά το Brexit
Στη διελκυστίνδα του ισχυρού δολαρίου οι ΗΠΑ - Γιατί είναι επικίνδυνο
Οι Δημοκρατικοί και οι Ρεπουμπλικάνοι φαίνονται αποφασισμένοι να ενισχύσουν την αμερικανική παραγωγή
Γιατί απολύουν τους άνω των 35 στην Κίνα
Οι διακρίσεις σε βάρος των μεγαλυτέρων σε ηλικία εργαζομένων είναι ιδιαίτερα εμφανείς σε τομείς όπου τα στελέχη δηλώνουν ανοιχτά την προτίμηση τους για τη νεολαία
Επικύρωση από Μπάιντεν των 87 δισ. για Ουκρανία και Ισραήλ
Ο Αμερικανός πρόεδρος υπέγραψε επίσης ένα άλλο νομοσχέδιο, που απαγορεύει την εφαρμογή TikTok
Βουτιά στα έσοδα της Boeing μετά από 7 τρίμηνα - Ερχονται «δύσκολες στιγμές»
Η Boeing αναφέρει την πρώτη πτώση εσόδων σε 7 τρίμηνα καθώς οι παραδόσεις μειώνονται
Το Κρεμλίνο κατάσχει περίπου μισό δισ. δολ. από την JP Morgan
Πώς απαντά η αμερικανική τράπεζα
Έφοδος στα γραφεία κινεζικής εταιρείας – Οι Βρυξέλλες σφίγγουν τον κλοιό στο Πεκίνο
Ερευνα των αρχών της ΕΕ στοχεύει στην κινεζική αγορά ιατρικών προϊόντων εν μέσω αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων με την Κίνα