Επτά κρουαζιερόπλοια σχεδιάζει να τοποθετήσει στην ελληνική αγορά το 2002 η Norwegian Cruise Line σύμφωνα με όσα επισημαίνει σε συνέντευξη του στον ot.gr o κ. Kevin Bubolz, Διευθύνων Σύμβουλος, της Norwegian Cruise Line Europe.
Ο κ. Buboltz επισημαίνει ότι η φετινή περίοδος κρουαζιέρας ξεκίνησε ουσιαστικά από την Ελλάδα στις 25 Ιουλίου, με το κρουαζιερόπλοιο Norwegian Jade να πλέει από τον Πειραιά με επταήμερα ταξίδια στα ελληνικά νησιά. Αυτό σηματοδότησε, τονίζει, την έναρξη της «Μεγάλης Επιστροφής» («Great Cruise Comeback»).
Πώς πήγε μέχρι τώρα η σεζόν; Τι πληρότητες είχαν τα ταξίδια; Ήταν τελικά κερδοφόρα;
Τα πρώτα μας δρομολόγια με το Norwegian Jade εξαντλήθηκαν εντός μερικών εβδομάδων, αποδεικνύοντας ότι οι επισκέπτες ανυπομονούσαν να ταξιδέψουν ξανά με κρουαζιέρα και να αναπληρώσουν το χαμένο χρόνο ταξιδίων.
Η υγεία και η ασφάλεια των επισκεπτών, του πληρώματος και των προορισμών που επισκεπτόμαστε είναι η νούμερο ένα προτεραιότητά μας. Στο πλαίσιο του ενισχυμένου προγράμματος υγιεινής και ασφάλειας Sail Safe, αυτή τη στιγμή πλέουμε με μειωμένο αριθμό επιβατών, προκειμένου να διευκολύνουμε την τήρηση των αποστάσεων και να προσφέρουμε στον επισκέπτη μας μια κανονική εμπειρία κρουαζιέρας με τα πλοία μας. Παρακολουθούμε στενά την κατάσταση παγκοσμίως, αλλά είμαστε ήδη βέβαιοι ότι θα λειτουργήσουμε με μειωμένο αριθμό επιβατών μέχρι το τέλος του 2021.
Ως αποτέλεσμα της πανδημίας του COVID-19, καθώς η Εταιρεία δεν μπορεί να εκτιμήσει με βεβαιότητα τον οικονομικό αντίκτυπο στην επιχείρηση, στα βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα οικονομικά ή λειτουργικά αποτελέσματα, θα αναφέρει καθαρή ζημία για το τρίτο τρίμηνο που λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2021 και αναμένεται να αναφέρει καθαρή ζημία έως ότου η Εταιρεία μπορέσει να επαναλάβει τακτικά ταξίδια.
Ποιες εθνικότητες συμμετείχαν;
Ως διεθνής εταιρεία κρουαζιέρας, μπορούμε να πούμε ότι είμαστε περήφανοι για το γεγονός ότι οι επισκέπτες μας προέρχονται από όλο τον κόσμο. Όσον αφορά στις πρώτες κρουαζιέρες που πραγματοποιήθηκαν, οι εθνικότητες των επισκεπτών ποίκιλαν ανάλογα με τους προορισμούς.
Στην Αμερική, οι επισκέπτες ήταν κυρίως από τις ΗΠΑ, όπως για παράδειγμα στο Norwegian Encore από το Σιάτλ, Στις ευρωπαϊκές μας κρουαζιέρες, για παράδειγμα στο Norwegian Jade στην Ελλάδα και στα Norwegian Epic and Norwegian Getaway στη Μεσόγειο, περίπου οι μισοί επισκέπτες προέρχονται από τη Βόρεια Αμερική και οι άλλοι μισοί από την Ευρώπη, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Μέση Ανατολή.
Πότε ολοκληρώνετε το πρόγραμμα για φέτος και ποιες οι πληρότητες για τις προγραμματισμένες μέχρι τέλους του έτους κρουαζιέρες;
Έχουμε ανακοινώσει την επιστροφή όλου του στόλου μας πριν από μερικές εβδομάδες. Η επανεκκίνηση των πλοίων πηγαίνει καλά, μερικές κρουαζιέρες έχουν ήδη εξαντληθεί και σχεδιάζουμε η χωρητικότητα των πλοίων να μην είναι μεγαλύτερη από 70% το 2021.
Η διαδικασία αναδιάταξης ολόκληρου του στόλου θα είναι κλιμακωτή και σχεδιάζουμε να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 1ου τριμήνου του 2022. Τα επόμενα πλοία που θα επανατοποθετηθούν είναι:
α. Το κρουαζιερόπλοιο Norwegian Breakaway στις 26 Σεπτεμβρίου, πλέοντας στις Βερμούδες από τη Νέα Υόρκη
β. Το κρουαζιερόπλοιο Norwegian Bliss στις 24 Οκτωβρίου με δρομολόγια προς τη Μεξικανική Ριβιέρα από το Λος Άντζελες
γ. Το κρουαζιερόπλοιο Norwegian Escape στις 13 Νοεμβρίου, πλέοντας στην Καραϊβική από το Port Canaveral , Φλόριντα
δ. Το κρουαζιερόπλοιο Norwegian Pearl στις 23 Δεκεμβρίου προσφέροντας κρουαζιέρες στο κανάλι του Παναμά, στις Μπαχάμες και στην Καραϊβική από το Μαϊάμι
Ποιες οι εκτιμήσεις σας για την επόμενη χρονιά;
Οι τάσεις στις κρατήσεις και στις τιμολογήσεις για το 2022 εξακολουθούν να είναι πολύ θετικές λόγω της έντονα συρρικνωμένης ζήτησης. Η Εταιρεία βλέπει ισχυρή μελλοντική ζήτηση με τη συνολική αθροιστική θέση κράτησης για ολόκληρο το 2022, ουσιαστικά μπροστά από τα επίπεδα ρεκόρ του 2019 με υψηλότερες τιμολογήσεις, συμπεριλαμβανομένου ακόμη και του αντίκτυπου των μελλοντικών πιστώσεων κρουαζιέρας (Future Cruise Credits – “FCCs”).
Ποια τα σχέδια σας για την ελληνική κρουαζιέρα;
Βλέπουμε μεγάλη ζήτηση για κρουαζιέρες φέτος στην Ελλάδα και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην περιοχή έως και το 2023. Σχεδιάζουμε να τοποθετήσουμε 7 πλοία στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα τα Norwegian Dawn, Epic, Escape, Getaway, Gem, Jade και Star, προσφέροντας στους επισκέπτες μας ένα ευρύ φάσμα πλοίων και δρομολογίων για να επιλέξουν.
Latest News
Πόσα έχασε ο Μάικλ Τζόρνταν πουλώντας την τεράστια έπαυλή του στο Σικάγο
Ακόμη και για είδωλα όπως ο Μάικλ Τζόρνταν δεν είναι κάθε τελευταία βολή πετυχημένη
Ποια είναι η κολομβιανή Τέιλορ Σουίφτ
Φέτος, το άλμπουμ Mañana Será Bonito της KarolG ήταν το τέταρτο σε μεταδόσεις παγκοσμίως στο Spotify
Ανησυχούν για τη συνταξιοδότηση οι Έλληνες - Μόνο το 18% δηλώνει έτοιμο
Τι αναφέρει η έρευνα της NN Hellas για τη μακροζωία - Πώς την αντιμετωπίζουν
Ολιστική αντιμετώπιση κολπικής μαρμαρυγής: Είναι νόσος και όχι αρρυθμία
Ο Δρ. Δημήτρης Τσιαχρής στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών μιλά για τους σοβαρούς κινδύνους που εγκυμονεί η νόσος
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες
Έσοδα 2,1 δισ. και 10 εκατ. εισιτήρια σε 149 παραστάσεις: Τα κέρδη ρεκόρ για την Τέιλορ Σουίφτ
Η Σουίφτ ολοκλήρωσε την περιοδεία με μια τελευταία παράσταση το βράδυ της Κυριακής στο Βανκούβερ του Καναδά.
Τζον Πόλσον: «Ελλάδα, οικονομία και τράπεζες έχουν πολύ ευνοϊκό μέλλον»
Ο αμερικανός επενδυτής Τζον Πόλσον μιλώντας στο Βήμα της Κυριακής εξηγεί που εδράζει την αισιοδοξία του για την πορεία της ελληνικής οικονομίας
Γιατί επενδύσαμε σε Ελλάδα και ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ - Ο CEO της Masdar στον ΟΤ
Ο Mohamed Jameel Al Ramahi, CEO της Masdar, μιλάει αποκλειστικά στην έντυπη έκδοση του ΟΤ στο Βήμα της Κυριακής
Το αστρονομικό ποσό που πωλείται ένα θρυλικό βιολί
Ένα βιολί Στραντιβάριους 300 ετών θα μπορούσε να πουληθεί για ένα ρεκόρ 18 εκατομμυρίων δολαρίων σε δημοπρασία
Ευρωπαϊκός πέλεκυς για τα ληξιπρόθεσμα χρέη στα νοσοκομεία
Το 1,3 δισ. ευρώ έφτασαν τα ληξιπρόθεσμα χρέη στα νοσοκομεία (δημόσια και στρατιωτικά) σε προμηθευτές - Δεύτερη προσφυγή