Τα «καλά νέα» για τις εφοδιαστικές αλυσίδες δεν κράτησαν πολύ, και ελπίδες για αποσυμφόρηση φαίνεται ότι διαψεύδονται…
Από τους ναυτικούς που αρνούνται να επιστρέψουν στα πλοία, μέχρι τους οδηγούς φορτηγών των οποίων η ανησυχία για το κλείσιμο των συνόρων που σχετίζονται με την Covid υπερτερεί του δέλεαρ των υψηλότερων αμοιβών, η βιομηχανία μεταφορών προετοιμάζεται για άλλη μια χρονιά με διακοπές στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Όπως γράφει το Bloomberg, καθώς η παραλλαγή Όμικρον εξαπλώνεται και οι κυβερνήσεις αυστηροποιούν τους περιορισμούς, οι εταιρείες logistics σε όλο τον κόσμο, από παγκόσμιους κολοσσούς έως μικρές επιχειρήσεις, δεν μπορούν να βρουν αρκετό προσωπικό.
Σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Οδικών Μεταφορών , περίπου το ένα πέμπτο όλων των επαγγελματικών θέσεων οδήγησης φορτηγών είναι κενές, παρά το γεγονός ότι πολλοί εργοδότες προσφέρουν αυξημένους μισθούς.
Ορισμένοι θύλακες της ναυτιλίας κρούουν επίσης το προειδοποιητικό καμπανάκι σχετικά με τις μελλοντικές προοπτικές προσλήψεων.
Καθώς η παραλλαγή Όμικρον κυριαρχεί, οι εργαζόμενοι που παραδίδουν αγαθά σε πλοία και φορτηγά επωμίζονται το κύριο βάρος μιας υποδομής της εφοδιαστικής αλυσίδας που εξακολουθεί να βυθίζεται στο χάος.
Αντιμέτωποι με πολλές εβδομάδες καραντίνας σε συνδυασμό με την επισφαλή φύση της διέλευσης των συνόρων και τους φόβους ότι θα αρρωστήσουν, ορισμένοι άνθρωποι αρνούνται να συνάψουν συμβόλαια ενώ άλλοι αναζητούν εργασία αλλού, λένε οι εταιρείες.
Στη Ρουμανία, πολλοί οδηγοί φορτηγών δεν θέλουν να δεχτούν θέσεις εργασίας μεγάλων αποστάσεων σε άλλα μέρη της Ευρώπης, λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης μήκους 48 χιλιομέτρων του περασμένου έτους και αναμονής έως και 18 ωρών στα σύνορα της ΕΕ.
Οι χώρες όπου οι μολύνσεις αυξάνονται είναι ιδιαίτερα προβληματικές, σύμφωνα με τον Alex Constantinescu, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Alex International Transport 94 SRL , η οποία διαχειρίζεται 130 φορτηγά που παραδίδουν φαρμακευτικά και τρόφιμα σε όλη την ήπειρο.
Η εταιρεία χρειάστηκε να αυξήσει τους μισθούς κατά περίπου 30% τα τελευταία τρία χρόνια, για να προσελκύσει οδηγούς.
Latest News
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα