Σε περιορισμό των προσλήψεων και σε μείωση των δαπανών για τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και παροχής κινήτρων, προχωρά η Uber Technologies, σύμφωνα με το CNBC, που επικαλείται επιστολή του CEO της εταιρείας, Ντάρα Κοσροβσάχι.

Η εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς προσώπων προστίθεται σε μια σειρά από άλλους κολοσσούς που αποφάσισαν να περιορίσουν τα κόστη τους προτάσσοντας ένα πιο λιτό επενδυτικό μοντέλο, με πιο χαρακτηριστική περίπτωση την ιδιοκτήτρια εταιρεία του Facebook, Meta Platforms, η οποία ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα «φρενάρει» τις νέες προσλήψεις εργατικού δυναμικού.

Mετατόπιση επενδυτικού κλίματος

Ο Κοσροβσάχι δήλωσε ότι η αλλαγή στρατηγικής της Uber ήταν μια απαραίτητη απάντηση στη «σεισμική μετατόπιση» του επενδυτικού κλίματος, όπως αναφέρει το CNBC.

«Οι λιγότερο αποτελεσματικές δαπάνες για μάρκετινγκ και παροχή κινήτρων θα περικοπούν. Θα αντιμετωπίζουμε τις προσλήψεις ως προνόμιο και θα σκεφτόμαστε πότε και πού προσθέτουμε νέο αριθμό εργαζομένων», ανέφερε η έκθεση του CEO της Uber.

Η Uber ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η βάση των οδηγών της βρίσκεται σε υψηλό μετά την πανδημία και η εταιρεία αναμένει ότι αυτό θα συνεχιστεί χωρίς να προβεί σε σημαντικές επενδύσεις σε παροχή κινήτρων, σε αντίθεση με τον ανταγωνιστή της, Lyft, που έχει ανακοινώσει ότι σκοπεύει να δαπανήσει περισσότερα για εργατικά χέρια.

Ο Κοσροβσάχι πρόσθεσε πάντως στην επιστολή του ότι οι δραστηριότητες παράδοσης τροφίμων και εμπορευμάτων της Uber πρέπει να αναπτυχθούν ταχύτερα.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή