Η διακίνηση ποσότητας ρεκόρ εμπορευματοκιβωτίων, τόσο σε επίπεδο εισαγωγών όσο και εξαγωγών τον περασμένο Αύγουστο, ώθησε το λιμάνι της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ στην πρώτη θέση στις Ηνωμένες Πολιτείες, ξεπερνώντας τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς.
Όπως αναφέρει το CNBC, αυτό συμβαίνει καθώς η ροή του εμπορίου συνεχίζει να απομακρύνεται από τη Δυτική Ακτή. Το λιμάνι του Λος Άντζελες κατέλαβε την τρίτη θέση στη χώρα διακινώντας 805.314 εμπορευματοκιβώτια, 37.877 λιγότερα από το λιμάνι της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ, όπου διακινήθηκαν 843.191. Το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς κατέλαβε τη δεύτερη θέση, με 806.940 εμπορευματοκιβώτια.
Διαβάστε επίσης: «Ever Given»: 18 μήνες και οι παρενέργειες της προσάραξης παραμένουν
«Υπερβαίνουμε τους προ πανδημίας αριθμούς. Είναι εκπληκτικό και πρέπει να αποδώσουμε τα εύσημα στους άνδρες και τις γυναίκες που μεταφέρουν το φορτίο με τέτοια αποτελεσματικότητα», δήλωσε ο Kevin O’Toole, πρόεδρος της Λιμενικής Αρχής. «Ο σχεδιασμός μας επιτρέπει αυτή την πρόσθετη χωρητικότητα που δεν θα μπορούσε να καταγραφεί πριν από τέσσερα ή πέντε χρόνια».
Αυτός ο Αύγουστος ήταν ο πιο πολυσύχναστος Αύγουστος στην ιστορία του λιμανιού της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϋ και ο τέταρτος πιο πολυσύχναστος μήνας στην ιστορία.
Μεταφορά του ενδιαφέροντος στην Ανατολική Ακτή
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει το CNBC, τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής οδηγούν την κούρσα, εξαιτίας της συνεχιζόμενης αύξησης του εμπορίου τους περασμένους μήνες, ενώ γίνεται και ιδιαίτερη αναφορά στην καλύτερη προετοιμασία από πλευράς υποδομών.
Βέβαια, επισημαίνεται πως η διαχείριση αριθμού – ρεκόρ εμπορευματοκιβωτίων, οδήγησε σε νέο «μποτιλιάρισμα» έξω από τα λιμάνια και ως εκ τούτου σε καθυστερήσεις παράδοσης των προϊόντων. Ωστόσο, αυτή η συμφόρηση δεν μπορεί να συγκριθεί με το καλοκαίρι – φωτιά που μας πέρασε.
Κατά τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας, ο ιστότοπος MarineTraffic κατέγραψε 28 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε αναμονή από το λιμάνι της Σαβάνας στη Τζόρτζια με μέση αναμονή 9,9 ημέρες. Στο λιμάνι της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ, 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περιμένουν κατά μέσο όρο 9 ημέρες, ενώ στο λιμάνι του Χιούστον βρίσκονται αγκυροβολημένα 25 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία περιμένουν κατά μέσο όρο οκτώ ημέρες.
Τα δεδομένα δείχνουν ότι ο αριθμός των πλοίων που βρίσκονται σε ουρά στη Τζόρτζια έχουν μειωθεί από πάνω από 30 τον περασμένο μήνα σε μόλις 16 σήμερα, ενώ η κυκλοφοριακή συμφόρηση στη Νέα Υόρκη είναι επίσης ελαφρώς μειωμένη.
«Κατά το τέταρτο τρίμηνο οι καθυστερήσεις στα λιμάνια ενδέχεται να επιβραδυνθούν, λόγω της μείωσης του αριθμού των πλοίων που οφείλεται στην κάμψη της καταναλωτικής ζήτησης», επισημαίνει το CNBC.
Latest News
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Ξεκινάει ο διαγωνισμός για την ανέγερση νέου Σταθμού Επιβατών στον λιμένα της Σούδας
Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 12,29 εκατ. ευρώ
Στην τελική ευθεία το master plan για το λιμάνι της Πάτρας - Το άνοιγμα στην κρουαζιέρα
Στόχο η καλύτερη διαχείριση των επισκεπτών κρουαζιέρας και στα δύο λιμάνια στην Πάτρα - Αναμένεται η έγκριση προεδρικού διατάγματος
Τρέχει το project αναβάθμισης της Μαρίνας Ερμιόνης δια χειρός Ν. Βαρδινογιάννη
Το έργο διαχειρίζεται το family office Tethys του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη
Υποχώρησε η διακίνηση εμπορευμάτων στα λιμάνια της ΕΕ - «Κόντρα στο ρεύμα« η Ελλάδα [γράφημα]
H Ελλάδα μέσα από τα λιμάνια της διακίνησε 171,9 εκατομμύρια τόνους εμπορευμάτων το 2023, επίδοση βελτιωμένη σε ετήσια βάση
Στη Χαλκίδα πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του ΔΣ της Ενωσης Λιμένων Ελλάδος
Μεταξύ των άλλων αποφασίστηκε πως η Ενωση Λιμένων Ελλάδος θα συμμετέχει στα Posidonia Sea Tourism Forum που θα διεξαχθούν 6 και 7 Μαΐου 2025
Άνω-κάτω τα λιμάνια της Ευρώπης από τους Χούθι – Η κατάταξη του Πειραιά [πίνακας]
Ο Πειραιάς και τα λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου αντιμετωπίζουν τις μεγαλύτερες επιπτώσεις από την κρίση στην Ερυθρά θάλασσα