Η διακίνηση ποσότητας ρεκόρ εμπορευματοκιβωτίων, τόσο σε επίπεδο εισαγωγών όσο και εξαγωγών τον περασμένο Αύγουστο, ώθησε το λιμάνι της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ στην πρώτη θέση στις Ηνωμένες Πολιτείες, ξεπερνώντας τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς.
Όπως αναφέρει το CNBC, αυτό συμβαίνει καθώς η ροή του εμπορίου συνεχίζει να απομακρύνεται από τη Δυτική Ακτή. Το λιμάνι του Λος Άντζελες κατέλαβε την τρίτη θέση στη χώρα διακινώντας 805.314 εμπορευματοκιβώτια, 37.877 λιγότερα από το λιμάνι της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ, όπου διακινήθηκαν 843.191. Το λιμάνι του Λονγκ Μπιτς κατέλαβε τη δεύτερη θέση, με 806.940 εμπορευματοκιβώτια.
Διαβάστε επίσης: «Ever Given»: 18 μήνες και οι παρενέργειες της προσάραξης παραμένουν
«Υπερβαίνουμε τους προ πανδημίας αριθμούς. Είναι εκπληκτικό και πρέπει να αποδώσουμε τα εύσημα στους άνδρες και τις γυναίκες που μεταφέρουν το φορτίο με τέτοια αποτελεσματικότητα», δήλωσε ο Kevin O’Toole, πρόεδρος της Λιμενικής Αρχής. «Ο σχεδιασμός μας επιτρέπει αυτή την πρόσθετη χωρητικότητα που δεν θα μπορούσε να καταγραφεί πριν από τέσσερα ή πέντε χρόνια».
Αυτός ο Αύγουστος ήταν ο πιο πολυσύχναστος Αύγουστος στην ιστορία του λιμανιού της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϋ και ο τέταρτος πιο πολυσύχναστος μήνας στην ιστορία.
Μεταφορά του ενδιαφέροντος στην Ανατολική Ακτή
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει το CNBC, τα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής οδηγούν την κούρσα, εξαιτίας της συνεχιζόμενης αύξησης του εμπορίου τους περασμένους μήνες, ενώ γίνεται και ιδιαίτερη αναφορά στην καλύτερη προετοιμασία από πλευράς υποδομών.
Βέβαια, επισημαίνεται πως η διαχείριση αριθμού – ρεκόρ εμπορευματοκιβωτίων, οδήγησε σε νέο «μποτιλιάρισμα» έξω από τα λιμάνια και ως εκ τούτου σε καθυστερήσεις παράδοσης των προϊόντων. Ωστόσο, αυτή η συμφόρηση δεν μπορεί να συγκριθεί με το καλοκαίρι – φωτιά που μας πέρασε.
Κατά τη διάρκεια της περασμένης εβδομάδας, ο ιστότοπος MarineTraffic κατέγραψε 28 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε αναμονή από το λιμάνι της Σαβάνας στη Τζόρτζια με μέση αναμονή 9,9 ημέρες. Στο λιμάνι της Νέας Υόρκης και του Νιου Τζέρσεϊ, 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περιμένουν κατά μέσο όρο 9 ημέρες, ενώ στο λιμάνι του Χιούστον βρίσκονται αγκυροβολημένα 25 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία περιμένουν κατά μέσο όρο οκτώ ημέρες.
Τα δεδομένα δείχνουν ότι ο αριθμός των πλοίων που βρίσκονται σε ουρά στη Τζόρτζια έχουν μειωθεί από πάνω από 30 τον περασμένο μήνα σε μόλις 16 σήμερα, ενώ η κυκλοφοριακή συμφόρηση στη Νέα Υόρκη είναι επίσης ελαφρώς μειωμένη.
«Κατά το τέταρτο τρίμηνο οι καθυστερήσεις στα λιμάνια ενδέχεται να επιβραδυνθούν, λόγω της μείωσης του αριθμού των πλοίων που οφείλεται στην κάμψη της καταναλωτικής ζήτησης», επισημαίνει το CNBC.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Αναβαθμίζεται η Ζώνη Περάματος με δυο νέους γερανούς ικανότητας 40 τόνων
Οι γερανοί δημιουργούν νέα δεδομένα παρεχόμενων υπηρεσιών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος
Γιατί τα ευρωπαϊκά λιμάνια έχουν μετατραπεί σε πάρκινγκ αυτοκινήτων
Οι διανομείς αυτοκινήτων χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τους χώρους στάθμευσης του λιμανιού ως αποθήκη, ανακοίνωσε το λιμάνι της Αμβέρσας-Μπριζ
Επιτακτική ανάγκη για κανονισμούς ασφαλούς ρυμούλκησης στα λιμάνια
Οι νέες προδιαγραφές των ρυμουλκών θα έχουν ισχύ από την 1η Ιουλίου
Στο ΤΑΙΠΕΔ Σούδα και Στυλίδα - Πράσινο λίφτινγκ στη ναυτιλία
To ΤΑΙΠΕΔ αναλαμβάνει την ωρίμανση και τη διενέργεια της διαγωνιστικής διαδικασίας, με Δικαιούχο το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ως Υπουργείο Ευθύνης
Κύμα επενδύσεων στα λιμάνια της χώρας – Μνηστήρες και εργολάβοι
Η ιδιωτικοποίηση στο Λαύριο και τα έργα σε Αλεξανδρούπολη, Πειραιά και Θεσσαλονίκης
Σε νέα υψηλά έσοδα και κέρδη στον ΟΛΠ - Αύξηση 29% στο μέρισμα
Το σχέδιο και η στρατηγική μας αποδίδουν πλήρως, τόνισε ο πρόεδρος του ΟΛΠ, Yu Zenggang