Η οικονομική ανάκαμψη της Κίνας ήταν αδιαμφισβήτητη τον Μάρτιο με την επιχειρηματική εμπιστοσύνη και τη βελτίωση της στεγαστικής αγοράς, αλλά οι παγκόσμιες προοπτικές μειώνονται εν μέσω της αυξημένης αναταραχής στις χρηματοπιστωτικές αγορές, σύμφωνα με το Bloomberg.
Ο τελευταίος συνολικός δείκτης του Bloomberg με οκτώ πρώιμους δείκτες έδειξε ότι η αναπτυξιακή δυναμική παρέμεινε σταθερή από τον Φεβρουάριο, με το συνολικό εύρος να παραμένει στο 4. Η πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων και η αδύναμη παγκόσμια ζήτηση ήταν τα κύρια αρνητικά του δείκτη.
Κίνα: «Ασφαλές καταφύγιο» εν μέσω παγκόσμιου τραπεζικού τυφώνα
Ταχύτερος ρυθμός ανάπτυξης το δεύτερο τρίμηνο
Η ανάπτυξη το δεύτερο τρίμηνο προβλέπεται να επιταχυνθεί στο 7,3%, που θα ήταν ο ταχύτερος ρυθμός σε δύο χρόνια, σύμφωνα με την έρευνα, σε μεγάλο βαθμό λόγω της χαμηλότερης βάσης σύγκρισης από πέρυσι.
Τον Μάρτιο, η εμπιστοσύνη μεταξύ των μικρών επιχειρήσεων ανέβηκε στο υψηλότερο επίπεδο από τον Ιούλιο του 2021, σύμφωνα με έρευνα της Standard Chartered Plc. Στον τομέα των υπηρεσιών, το κλίμα μεταξύ των επιχειρήσεων ακινήτων, χρηματοοικονομικών και πληροφορικής βελτιώθηκε απότομα, ανέφερε η τράπεζα.
Πτώση των εξαγωγών
Για τις επιχειρήσεις εστίασης και καταλυμάτων, η εμπιστοσύνη έπεσε μετά την χαλάρωση της έκρηξης των δαπανών μετά την επαναλειτουργία.
Αρκετοί δείκτες έδειξαν αδυναμία στην οικονομία. Τα πρώιμα εμπορικά στοιχεία από τη Νότια Κορέα – ένα βαρόμετρο για την παγκόσμια ζήτηση – έδειξαν μια βαθύτερη πτώση των εξαγωγών, κατά 23,1% κατά μέσο όρο τις πρώτες 20 ημέρες του Μαρτίου σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Οι πωλήσεις οχημάτων στην Κίνα συνέχισαν να συρρικνώνονται τον Μάρτιο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με εβδομαδιαία στοιχεία από την China Passenger Car Association.
Τα αποθέματα χάλυβα αυξήθηκαν επίσης σταθερά τον Μάρτιο, ένα δυσοίωνο σημάδι για τη ζήτηση. Αυτό συμβαίνει ακόμη και όταν οι όγκοι παραγωγής αυξάνονται για να καλυφθεί η κατασκευαστική ζήτηση πριν από μια πιθανή μείωση της παραγωγής του κράματος σε εθνικό επίπεδο για περιβαλλοντικούς λόγους.
Latest News
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
Προς «παγκόσμια συνταξιοδοτική κρίση» – «Τεράστια πίεση» από τη γήρανση του πληθυσμού
Ο διευθύνων σύμβουλος του μεγαλύτερου διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων στον κόσμο προειδοποιεί για μια μελλοντική «κρίση συνταξιοδότησης»
«Η Ευρώπη αποσύρεται από την Αφρική προς τέρψη της Ρωσίας»
Η ΕΕ αποσύρει και τα τελευταία της στρατεύματα από την Υποσαχάρια Αφρική αφήνει ελεύθερο το πεδίο στους Ρώσους
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα