
Καθαρά έσοδα ύψους 664 εκατ. ευρώ για το 2022 ανακοίνωσε ο RINA, επισημαίνοντας πως είναι αυξημένα κατά 21% σε σχέση με το 2021.
Την ίδια ώρα, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 12,5 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με 8,1 εκατ. το 202, ενώ η καθαρή οικονομική θέση του Ιταλικού Νηογνώμονα, που ομαλοποιήθηκε για τις επιπτώσεις της συναλλαγής αγοράς ιδίων μετοχών και της εξαγοράς της Patrick Engineering, ισούται με 114 εκατ. ευρώ.
RINA: Στηρίζει την κατασκευή bulker με καύσιμο LNG και υδρογόνο

Στρατηγικό σχέδιο
Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία παρουσίασε επίσης ένα νέο στρατηγικό σχέδιο που εκτείνεται έως το 2027, επιβεβαιώνοντας τους βασικούς τομείς εστίασης της ενεργειακής μετάβασης και της ESG, καθώς και τον στόχο της επίτευξης οργανικών εσόδων ύψους περίπου 1,25 δισ. ευρώ. Ειδικότερα, το σχέδιο υποστηρίζεται από την ανάπτυξη σε όλους τους τομείς, από τη συμβουλευτική μηχανικής έως τις δοκιμές, την επιθεώρηση και την πιστοποίηση (TIC), με αναμενόμενη σημαντική ανάπτυξη όχι μόνο στην Ιταλία αλλά και στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Η πρόσφατη εξαγορά της Patrick Engineering – της εταιρείας συμβούλων μηχανικών με έδρα το Σικάγο – αποτελεί μέρος ενός σχεδίου ανάπτυξης στη Βόρεια Αμερική στις αγορές της ενέργειας, των υποδομών, της βιομηχανίας και της κινητικότητας.
Σε ό,τι αφορά τον τομέα της ναυτιλίας, ο RINA επιβεβαίωσε τη στρατηγική σημασία της Ελλάδας και της Ασίας, ενώ η επιχειρηματική μονάδα πιστοποίησης στοχεύει στην επέκταση της παρουσίας της στην Ευρώπη και στην εδραίωση της θέσης της στην Ιταλία. Παράλληλα, η εταιρεία επιδιώκει τον στόχο της να καταστεί ο κυρίαρχος παίκτης στον ιταλικό κλάδο των ακινήτων και πέραν αυτού. Ο RINA θα υποστηρίξει αυτή την εξέλιξη με σημαντική εσωτερική ανάπτυξη. Μέχρι το 2027, ο οργανισμός σχεδιάζει να απασχολεί πάνω από 1.800 τεχνικούς εμπειρογνώμονες υψηλής εξειδίκευσης σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι θα συμβάλουν καθοριστικά στην προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες