Ο Τζο Μπάιντεν διεμήνυσε νωρίτερα φέτος στον κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ να «προσέχει» διότι η κινεζική οικονομία «εξαρτάται» από τις δυτικές επενδύσεις, ανέφερε ο αμερικανός πρόεδρος σε συνέντευξή του στο CNN, το συγκεκριμένο απόσπασμα της οποίας μεταδόθηκε από το τηλεοπτικό δίκτυο (φωτογραφία αρχείου, επάνω).

Μπάιντεν: Ετοιμάζεται να αναιρέσει αλλαγές στο ασφαλιστικό σύστημα που έφερε ο Τραμπ

«Δεν είναι απειλή»

Ο αμερικανός πρόεδρος απηύθυνε την προειδοποίηση μετά την επίσκεψη του κινέζου ομολόγου του στη Μόσχα και τη συνάντησή του με τον αρχηγό του ρωσικού κράτους Βλαντίμιρ Πούτιν.

«Είπα: Αυτή δεν είναι απειλή. Είναι παρατήρηση», δήλωσε ο κ. Μπάιντεν.

«Αφότου η Ρωσία εισέβαλε στην Ουκρανία, 600 αμερικανικές εταιρείες αποσύρθηκαν από τη Ρωσία. Και μου έχεις πει ότι η οικονομία σου εξαρτάται από τις επενδύσεις από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Λοιπόν, πρόσεχε. Πρόσεχε», πρόσθεσε ο αμερικανός πρόεδρος.

Ερωτηθείς ποια ήταν η απάντηση του Σι, είπε: «Ακουσε και δεν… διαφώνησε. Και αν παρατηρήσετε, δεν έχει ασχοληθεί τα μέγιστα με τη Ρωσία. Οπότε, νομίζω ότι υπάρχει τρόπος να το αντιμετωπίσουμε αυτό».

Εν μέσω αυξημένων εντάσεων

Τα σχόλια του Τζο Μπάιντεν γίνονται εν μέσω αυξημένων εντάσεων και απαισιοδοξίας για τις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας σε θέματα εθνικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένης της Ταϊβάν και της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.

Η συνάντηση του Βλαντιμίρ Πούτιν με τον Σι Τζινπίνγκ πραγματοποιήθηκε σε θερμό κλίμα τον Μάρτιο στη Μόσχα.

Οι δύο ηγέτες επέκριναν από κοινού τη Δύση χωρίς να επιδείξουν κάποιο σημάδι διπλωματικής προόδου σχετικά με την Ουκρανία.

Πούτιν και Σι Τζινπίνγκ συνομίλησαν επίσης μέσω βιντεοδιάσκεψης νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Tesla: Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck μπροστά στην άμμο, το χιόνι και τις ανακλήσεις
Διεθνή |

Άμμος, χιόνι και ανακλήσεις - Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck της Tesla

Για τον Ίλον Μασκ, ο μοναδικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου δημιουργούσε τεράστια προβλήματα με την κλιμάκωση της παραγωγής - Δεν είναι τυχαίο πως σχολίασε: «Σκάψαμε τον δικό μας τάφο με το Cybertruck»