Για πρώτη φορά στην ιστορία της Ferrari, η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη. Ο Benedetto Vigna, Διευθύνων Σύμβουλος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ανέφερε ότι τα βιβλία είναι για πρώτη φορά τόσο γεμάτα.
Συγκεκριμένα, ο CEO είπε ότι, λόγω της ζήτησης, η ιταλική φίρμα έχει καλύψει ήδη την παραγωγή ολόκληρου του 2025. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι οι παραγγελίες που δέχθηκε πρόσφατα δεν θα έχουν υλοποιηθεί μέχρι το 2026.
Πολύ καλή η χρονιά για τη Ferrari
Το 2023 ήταν μέχρι στιγμής μια εξαιρετική χρονιά για τη Ferrari, καθώς οι παραδόσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο, έφτασαν συνολικά τα 10.418 αυτοκίνητα, καταγράφοντας αύξηση 5,3% σε σχέση με τους εννέα πρώτους μήνες του περασμένου έτους.
Επιπλέον, το τρίτο τρίμηνο του 2023 τα «υβριδικά» μοντέλα της Ferrari ξεπέρασαν τα αμιγώς θερμικά για πρώτη φορά στην ιστορία της ιταλικής φίρμας. Μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, το 51,3% από τα 3.459 αυτοκίνητα που παραδόθηκαν είχαν ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Και αυτό επετεύχθη με μόλις 4 τέτοια μοντέλα από τα 11 συνολικά που έχει στη γκάμα της.
Οι προβλέψεις για την ηλεκτροκίνηση
Σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, ο Benedetto Vigna ανέφερε ότι η εξέλιξη της πρώτης ηλεκτρικής Ferrari είναι σε καλό δρόμο και αναμένεται να την δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους το 4ο τρίμηνο του 2025. Είναι ενδιαφέρον πάντως να αναφερθεί ότι η ομάδα Έρευνας και Εξέλιξης είναι μπροστά από το χρονοδιάγραμμά της για ορισμένες διαδικασίες.
Ακόμη, μέχρι το 2030, η Ferrari προβλέπει ότι το 40% των ετήσιων πωλήσεων της θα αποτελείται από υβριδικά αυτοκίνητα, το 40% από ηλεκτρικά και το υπόλοιπο 20% από μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.
Αν και φαίνεται ότι τα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες αντιμετωπίζουν μια σταδιακή υποχώρηση στη εμπορική δυναμική τους, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας είπε ότι οι θερμικές Ferrari έχουν «ζωή» ακόμα, προσθέτοντας ότι τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να παρατείνουν τη ζωή τους.
Πηγή: in.gr
Latest News
Ισπανία: Μια γυναίκα το τιμόνι της κεντρικής τράπεζας;
Σύμφωνα με το Bloomberg μια γυναίκα θεωρείται η επικρατέστερη να διαδεχθεί τον Πάμπλο Ερνάντεθ ντε Κος
10χίλιαρα made in... China τυπώνει η Αργεντινή
Ο πληθωρισμός στη χώρα τρέχει με τριψήφιο ποσοστό
Η μισογυνική κουλτούρα της FDIC και το κλαμπ των «κακομαθημένων αγοριών»
Ο πρόεδρος του FDIC, Gruenberg δέχεται νέες πιέσεις να παραιτηθεί
Οι συμφωνίες Μακρόν -Σι και το γαλλικό κονιάκ
Νωρίτερα αυτό το έτος, η Κίνα ξεκίνησε μια έρευνα αντιντάμπινγκ στους κατασκευαστές κονιάκ της ΕΕ
Τα ψιλικατζίδικα που πουλούν χρυσό σαν... ζεστά κουλουράκια
Οι αυτόματοι πωλητές και τα μηνύματα της τύχης
Στους κινεζικούς δρόμους το robotaxi του Μασκ
Οι συμφωνίες στο Πεκίνο και ο αυτόματος πιλότος
Η μεσαία τάξη της Κίνας απέκτησε ψυχολογικά προβλήματα
Η ζήτηση για ψυχολογική συμβουλευτική έχει αυξηθεί στην Κίνα καθώς αυξάνονται οι ανησυχίες - Η βιομηχανία επεκτείνεται για να ανταποκριθεί
Ευρωπαίοι vs Αμερικανοί – Ποιοι δουλεύουν περισσότερο και ποιοι κάνουν διακοπές;
Mια σπάνια περίπτωση στερεότυπου στην οικονομία, που επιβεβαιώνεται από τα εμπειρικά δεδομένα
Μετανάστευση και στεγαστική κρίση «πληγώνουν» την ανάπτυξη
Σε μεγάλο μέρος του ανεπτυγμένου κόσμου, ένας από τους πιο αξιόπιστους μοχλούς οικονομικής ανάπτυξης παραπαίει
Γιατί οι ισπανικές startups τα βάζουν με τη Microsoft
Ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται αντιμέτωπος με καταγγελίες ισπανικών νεοφυών επιχειρήσεων στην αντιμονοπωλιακή αρχή