Tην επιτυχή ολοκλήρωση της εξαγοράς της Stella Pack S.A. από τη θυγατρική του στην Πολωνία, Sarantis Polska ανακοίνωσε ο Όμιλος Σαράντη.
Η εξαγορά αυτή σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην αναπτυξιακή πορεία του Ομίλου Σαράντη και εδραιώνει τον πρωταγωνιστικό του ρόλο ως ηγέτιδα εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων με σημαντική και διαρκώς αυξανόμενη διεθνή παρουσία.
Σαράντης: Στα σκαριά νέο business plan τριετίας – Οι εξαγορές και η συμβολή της Stella Pack
Η απόκτηση της Stella Pack S.A. είναι μια στρατηγική κίνηση που επιτρέπει στον Όμιλο Σαράντη να ενισχύσει την ηγετική του θέση στην πολωνική αγορά, συνεισφέροντας στον περαιτέρω εμπλουτισμό ενός ήδη ισχυρού χαρτοφυλακίου προϊόντων, ενώ αναμένεται να δώσει ώθηση στην περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας των καταναλωτικών προϊόντων οικιακής χρήσης, ενδυναμώνοντας το γεωγραφικό αποτύπωμα του Ομίλου στην περιοχή όπου δραστηριοποιείται.
Η Stella Pack S.A., συνεχίζει η σχετική ανακοίνωση, αποτελεί μία σημαντική προσθήκη στον Όμιλο Σαράντη, καθώς κατέχει ηγετική θέση στην παραγωγή και διάθεση ειδών οικιακής χρήσης, με 25 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας σε τρεις χώρες, την Πολωνία, τη Ρουμανία και την Ουκρανία. Παράλληλα αποτελεί μια εταιρεία πρότυπο σε θέματα κυκλικής οικονομίας, καθώς λειτουργεί μόνο με ανακυκλωμένο πλαστικό για την παραγωγή πλαστικής σακούλας, διαθέτοντας γραμμή διαχωρισμού των απορριμμάτων της, ώστε να κατασκευάζει εσωτερικά το ανακυκλωμένο πλαστικό που καλύπτει πλήρως τις ανάγκες παραγωγής της.
Ο Όμιλος Σαράντη παραμένει σταθερός στη δέσμευσή του να τηρεί τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Με την βαθιά γνώση των αγορών στις οποίες δραστηριοποιείται και αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την εμπειρία των ανθρώπων του, δημιουργεί αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες, διευρύνει το χαρτοφυλάκιό του και αυξάνει το μερίδιό του στην αγορά. Με τον τρόπο αυτό, ο Όμιλος επιτυγχάνει να δημιουργεί μεγαλύτερη αξία στους συνεργάτες και τους πελάτες του, προσφέροντας αξιόπιστες προϊοντικές λύσεις που αγαπούν και εμπιστεύονται εκατομμύρια καταναλωτές κάθε μέρα.
Latest News
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση
Mε τη στήριξη Σπύρου Λάτση το Little Athens στο Ελληνικό - Επένδυση 225 εκατ.
Συστήνεται SPV με συμμετοχή 20% από την πλευρά Lamda και 80% από την Xeris Vertures
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Στην EBRD το 30% του Project Delta της Πειραιώς
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης («EBRD») απέκτησε το 30% της συμμετοχής, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό πωλήθηκε στην APS funds και σε διαχειριζόμενους λογαριασμούς
On track οι επενδύσεις 400 εκατ. στο Costa Navarino - Ξεπουλάνε οι βίλες
Με όλα τα ξενοδοχεία σε λειτουργία και μία γειτονιά βιλών ξεκίνησε η σεζόν στην Costa Navarino
Bloomberg: Στο Ελληνικό η μεγαλύτερη «έξυπνη» πόλη της Ευρώπης
Τι αναφέρει ο CEO της Lamda Οδυσσέας Αθανασίου για το έργο
«Καλπάζουν» τα καλλυντικά - Τι έδειξε έρευνα της ICAP
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καλλυντικών αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τον καταναλωτή
Ποιος είναι ο Έλληνας πίσω από την επιτυχία της New Balance – Πώς κοντράρει στα ίσια Nike και Adidas
Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία
Με το βλέμμα στην Φρανκφούρτη για τα μερίσματα οι τράπεζες
Τι είπαν στους αναλυτές Μεγάλου και Μυλωνάς για τη διανομή των μερισμάτων στους μετόχους
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda