Μέχρι και το 5% των θέσεων εργασίας αναμένεται να περικόψει η Estée Lauder σύμφωνα με το σχέδιο αναδιάρθρωσης που υλοποιεί το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Οι απολύσεις αποτέλεσαν το έσχατο μέσο σύμφωνα και με το RetailDive, καθώς προηγήθηκε η πτώση των πωλήσεων κατά 7% το δεύτερο τρίμηνο του 2023 και καθώς η εταιρεία ομορφιάς επαναπροσανατολίζεται γύρω από την επίτευξη βιώσιμης κερδοφορίας.

Estée Lauder: Από την κυριαρχία στη ρήξη και το πρόβλημα διαδοχής

Η αναδιάρθρωση

Η Estée Lauder βασίζεται στη στρατηγική ανάκαμψης των κερδών της με την εφαρμογή ενός προγράμματος αναδιάρθρωσης, που αποσκοπεί στην αναπροσαρμογή των δραστηριοτήτων της και στην απλούστευση των διαδικασιών της. Το σχέδιο αναμένεται να έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2026.

Ο διευθύνων σύμβουλος Fabrizio Freda δήλωσε κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής κλήσης της Δευτέρας για τα κέρδη ότι «η Estée Lauder προσέλαβε την εταιρεία συμβούλων Alvarez & Marsal για να παράσχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με το συγκεκριμένο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης.

«Αν και πρόκειται για μια δύσκολη απόφαση, πιστεύουμε ότι αυτό το μεγαλύτερο πλέον σχέδιο θα τοποθετήσει καλύτερα την εταιρεία για να επιτύχει ισχυρότερη και πιο βιώσιμη κερδοφορία, υποστηρίζοντας παράλληλα την επιτάχυνση της ανάπτυξης των πωλήσεων και την αύξηση της ευελιξίας και της ταχύτητας στην αγορά», δήλωσε ο Freda.

Η εταιρεία αναμένει ότι το σχέδιο αναδιάρθρωσης θα αποφέρει ταχύτερη καινοτομία προϊόντων και έναν πιο ευέλικτο οργανισμό, επιτρέποντάς της να αξιοποιήσει καλύτερα τις καταναλωτικές τάσεις. Η Estée Lauder σχεδιάζει να συνεχίσει τις επενδύσεις στην καινοτομία, τη διαφήμιση, τις αναδυόμενες αγορές και άλλους τομείς. Το ευρύτερο σχέδιο ανάκαμψης των κερδών της εταιρείας επικεντρώνεται στην επίτευξη βιώσιμης κερδοφορίας και στην επιτάχυνση της αύξησης των πωλήσεων μέσω της μείωσης των γενικών εξόδων και της βελτίωσης του μικτού περιθωρίου κέρδους.

Η αλήθεια των αριθμών

Κατά το δεύτερο τρίμηνο, οι καθαρές πωλήσεις στον τομέα της περιποίησης δέρματος της Estée Lauder μειώθηκαν κατά 10%, εν μέρει λόγω της συνεχιζόμενης εξασθένησης στην Κίνα και των προσπαθειών επαναφοράς των αποθεμάτων των λιανοπωλητών.

Ωστόσο, οι μειώσεις αυτές αντισταθμίστηκαν εν μέρει από τη διψήφια αύξηση των καθαρών πωλήσεων που κατέγραψε το skincare brand The Ordinary το οποίο εξαγόρασε ο οίκος το 2021, σε παγκόσμιο επίπεδο και σε όλες τις επιμέρους γεωγραφικές περιοχές. Οι καθαρές πωλήσεις μακιγιάζ μειώθηκαν κατά 8% για το τρίμηνο και οι καθαρές πωλήσεις περιποίησης μαλλιών μειώθηκαν κατά 6%. Ωστόσο, οι καθαρές πωλήσεις αρωμάτων παρέμειναν αμετάβλητες, καθώς οι αυξήσεις από τις πολυτελείς μάρκες Le Labo και Jo Malone London αντισταθμίστηκαν από τη μείωση της ομώνυμης μάρκας της εταιρείας.

Η Estée Lauder αναθεώρησε τη Δευτέρα τις ετήσιες προβλέψεις της για το υπόλοιπο του οικονομικού της έτους. Η εταιρεία αναμένει τώρα καθαρές πωλήσεις στο εύρος από 1% κάτω έως 1% πάνω. Προηγουμένως προέβλεπε ότι οι καθαρές πωλήσεις θα ήταν μειωμένες κατά 2% έως αυξημένες κατά 1%.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Γαλλία: Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου
Διεθνή |

Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι

Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής